Ik heb mijn Scarlet One abonnement laten upgraden naar een abonnement met telefonie + internet + digitale TV. Vorige week installatie uitgevoerd.
Na de installatie zit ik nog steeds met het probleem dat ik niet een kanaal kan opnemen en tegelijkertijd een ander kanaal kan kijken. Een probleem die ik hier nog heb zien posten...
Helpdesk al gebeld: lijn was ok, maar ik moest decoder reboot'en/resetten. Ondertussen reboot (stroomstekkertje even uittrekken en opnieuw inpluggen) uitgevoerd: probleem blijft zich voordoen. Vandaag opnieuw naar helpdesk gebeld: blijkbaar beschik ik over 2 "streams", maar moet ik voor deze functie 4 "streams" hebben en dit is optie en bijbetalen en slechts beschikbaar vanaf maart??!!!??
Ik kan me moeilijk inbeelden dat een dergelijke primaire functie niet beschikbaar is! Weet iemand raad? Hoe kan ik decoder evt. resetten? Ik heb de handleiding bekeken, maar hierover geen hoofdstuk gevonden... Hoeveel streams heb ik nodig?
Alvast bedankt voor de reactie
Belgacom TV via Scarlet One abonnement
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
- Bedankt: 27 keer
Ik denk dat je dit pas kunt doen na de nieuwe update van Belgacom voor je decoder (en die zijn ze nog aan het uitrollen?). Volgens mij bedoelde de helpdesk bediende een extra decoder van €6/maand.
Ik heb de nieuwe update nog niet ontvangen en kan ook opnemen en terwijl een ander kanaal kijken hoor, daar kan het niet aan liggen.
Dat je voor die functie zou moeten bijbetalen is ook foute informatie.
geen idee waar het probleem wel ligt, gewoon terugbellen naar de helpdesk tot je iemand aan de lijn krijgt die je wel verder kan helpen?
Dat je voor die functie zou moeten bijbetalen is ook foute informatie.
geen idee waar het probleem wel ligt, gewoon terugbellen naar de helpdesk tot je iemand aan de lijn krijgt die je wel verder kan helpen?
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
ben je op vdsl aangesloten ?
wat u doet is gewoon heropstarten !
resetten is stekker uitrekken insteken en onmiddellijk power menu en ok toets op de decoder gelijkertijd induwen dit gedurende 20 seconden
wat u doet is gewoon heropstarten !
resetten is stekker uitrekken insteken en onmiddellijk power menu en ok toets op de decoder gelijkertijd induwen dit gedurende 20 seconden
Laatst gewijzigd door proximusboyke 18 feb 2010, 20:26, in totaal 1 gewijzigd.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Wel straf dat die mensen op technische dienst ook niet kunnen verder helpen... volgens mij heb ik de laatste keer verkeerde info gekregen...Ghost_27 schreef:geen idee waar het probleem wel ligt, gewoon terugbellen naar de helpdesk tot je iemand aan de lijn krijgt die je wel verder kan helpen?
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Probeer eens het volgende:
druk op menu - instellingen - systeeminstellingen. Hier deactiveer HD en probeer dan nog eens. En daarna als het werkt activeer het dan nog eens. Indien dit lukt dan kan het zijn indien u maar 1 decoder hebt dat er toch 2 decoder op de lijn staan wegens een omruiling ofzo.
druk op menu - instellingen - systeeminstellingen. Hier deactiveer HD en probeer dan nog eens. En daarna als het werkt activeer het dan nog eens. Indien dit lukt dan kan het zijn indien u maar 1 decoder hebt dat er toch 2 decoder op de lijn staan wegens een omruiling ofzo.