ik ben nogthans ook niet te spreken over dommel: heb 6 maanden een abonnement bij hun gehad in Herent, waarbij mijn ADSL verbinding meer niet dan wel werkte. Ik heb zowat iedere 1-2 weken gebeld met de vraag het probleem op te lossen. Uiteindelijk kwamen ze met een rare therie dat de bekabeling in de straat te slecht moest zijn en zouden ze mijn snelheid terugschroeven naar 1MBit. Maar zelfs met die 1MBit kon ik niet online. Die connectie viel zo 5 minuten aan, en dan weer uit... Gewoon onbruikbaar.
Uiteidenlijk, na 6 maanden, vraag ik om het abonnement op te zeggen omdat ik toch al 6 maand had betaald (om nog niet over de aansluitingskost te spreken!!) zonder er iets voor terug te krijgen. Krijg ik als antwoord dat ik een jaarcontract heb getekend en dat ik daar niet onderuit kan.
Ik had dan na lang discussieren toch iemand aan de lijn gekregen die mij beloofde de lijn af te sluiten zonder extra kosten.
Maar ongeveer 5 maand later krijg ik plots een factuur met de som van de voorbije maanden erop, een verbrekingsvergoeding, en administratieve kosten omwille van wanbetaling. En als ik nu bel krijg ik als antwoord "dat moet hogerop beslist worden, ik kan u niet verder helpen". En dat liedje is intussen ook al een maand of 3 bezig (en ik bel soms 3 keer in de week!).. M.a.w. : buiten een antwoord als "en toch zal u dit moeten betalen mijnheer" krijg ik geen enkel zinnige reactie. Als ze hun eigen logs zouden nakijken zien ze direct dat die lijn in totaal geen 24uur online is geweest en niks aan dataverkeer. Ze zouden de mensen toch iets serieuzer mogen behandelen hoor!
Er is daar op die helpdesk nooit iemand die kan helpen en het is een hell om nog maar binnen te geraken. Probeer maar eens te bellen naar die klantendienst en kies dan de nummertjes alsof je al klant bent. Je geraakt daar bijna nooit binnen.
Als je belt voor inlichtingen gaat het vaak vlotter dat er iemand antwoord maar als je dan belt voor problemen, schakelen ze je door en als de lijn dan niet uitvalt, dan is het wel die Whitin Temptation sound-track die je 15 keer kan luisteren alvorens de lijn uitvalt.
Een bende zeikers zijn het
En ik heb die klacht-documenten voor de economische inspectie al een tijdje geleden voor ingevuld. Mischien zouden meer mensen dit moeten doen om zo die firma's zoals Dommel tegen te gaan...