Telenet kondigt ED 3.0 (FiberNet) en limietverhoging aan

Nieuws omtrent telecom
jelte
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 41
Lid geworden op: 30 apr 2006, 12:24

r2504 schreef:
fastman schreef:1. Hun modemrouter (SVG nieuw type alles in een) BRRRROOOOOL is


Kan trouwens eens iemand wat screen prints posten van wat je zoal kan configureren ?

Staat op de online support:

[url]http://onlinesupport.telenet.be/eCustomer/iq/telenet/request.do?session={ead1ac10-17c5-11df-4bef-000000000000}&event=1&view()=c{2aca1640-e0d0-11de-5090-000000000000}&varset()=pobj:{0fe8f130-e0cf-11de-5090-000000000000}&varset(2)=origin:problem3&forward=case&varset(3)=usergroup:End%20Customers%20-%20Anonymous&varset(4)=user:anonuser[/url]

[url]http://onlinesupport.telenet.be/eCustomer/iq/telenet/request.do?session={ead1ac10-17c5-11df-4bef-000000000000}&event=1&view()=c{2f658cd0-e0cf-11de-5090-000000000000}&varset()=pobj:{0fe8f130-e0cf-11de-5090-000000000000}&varset(2)=origin:problem3&forward=case&varset(3)=usergroup:End%20Customers%20-%20Anonymous&varset(4)=user:anonuser[/url]
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Moesten het nu nog bruikbare links zijn... :D

Daar kan Telenet ook nog iets aan doen: links verkorten. Ontwikkel je eigen linkverkorter, UB heeft dat ook gedaan. :)
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

fastman schreef:Welke reset wil je dan?
Als ik een factory reset op mijn D-link uitvoer gaat hij toch ook naar de factory settings.
De telenet settings = factory settings


Ik wil een REBOOT, geen reset...
jelte
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 41
Lid geworden op: 30 apr 2006, 12:24

Tomby schreef:
fastman schreef:Welke reset wil je dan?
Als ik een factory reset op mijn D-link uitvoer gaat hij toch ook naar de factory settings.
De telenet settings = factory settings


Ik wil een REBOOT, geen reset...

Waarom wil je dat doen?

Je kan de power toch uittrekken?
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

jelte schreef:Je kan de power toch uittrekken?


Niet als ik mij niet thuis bevind. De reden is trouwens omwille van een ander probleem: Ik heb de indruk dat de portforwarding niet werkt behalve na een reboot.
Concreet wil ik eigenlijk niets open zetten naar mijn intern netwerk. Wanneer ik vanop afstand VPN wil doen, dan is het leuke aan die web-interface dat je dan in principe vanop locatie effen de port forwarding kunt aanzetten. Nadat je je ding gedaan hebt, zet je de port forwarding weer uit. Jammer genoeg werkt het niet. De settings lijken maar effect te hebben na een reboot. En dat kun je dus niet vanop afstand doen.
Toegegeven, het probleem is niet de reboot, maar wel het feit dat die port forwarding niet direct werkt.

Edit: probleem blijkt ondertussen opgelost (of wellicht was het nooit een probleem). DMZ en Port Fwd configs hebben onmiddellijk effect zonder reboot.
duizend
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 apr 2008, 20:36
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 187 keer

Man man man,

Ik ben hier al bijna 37 bladzijden in mijn broek aan't doen van het lachen.
Er zijn er hier echt die prijzen van 90 tot 130 euro per maand redelijk normaal vinden :eek:

Ik heb net mijn laatste internet factuur binnen gekregen ...

... 22,95 euro, alles in OOK de raw copper :banana:

en daar kijg ik o.a. voor
snelheid : 24 down / 3 up (werkelijk 15 tot 18 down, en 2,1 up)
downloadlimiet : GEEN, onbeperkt (ook geen FUP)
onbeperkt newsgroepacces

Tja, dat scheelt per jaar dus meer dan 1000 euro hé gasten.
Of is dat tegenwoordig nie veel geld nie meer ???
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

duizend schreef:Man man man,
Ik heb net mijn laatste internet factuur binnen gekregen ...

... 22,95 euro, alles in OOK de raw copper :banana:

en daar kijg ik o.a. voor
snelheid : 24 down / 3 up (werkelijk 15 tot 18 down, en 2,1 up)
downloadlimiet : GEEN, onbeperkt (ook geen FUP)
onbeperkt newsgroepacces

Niet iedereen heeft het geluk dat er cityconnect (dommel) of iets anders is in zijn stad (op niet veel plaatsen beschikbaar)
Laatst gewijzigd door Patje op 13 feb 2010, 23:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
DannyDeGraaf
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 08 feb 2010, 14:13

Mogen wij A.U.B. ook weten bij welke provider?
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

als je een goeie job hebt/of snelheid laat je efficieter werken dan is het maar weinig geld
@danny: dommel
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Patje schreef:Niet iedereen heeft het geluk dat er cityconnect (dommel) of iets anders is in zijn stad (op niet veel plaatsen beschikbaar)

Correct.

Maar ik heb wel Mobistar ADSL, dezelfde lichte prijs (25 euro) zonder vaste lijn.

(stond in het verkeerde topic gepost)
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Om nog eens terug te keren on topic, een video fragment

http://blog.telenet.be/2010/02/telenet- ... mpaign=rss
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
duizend
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 apr 2008, 20:36
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 187 keer

DannyDeGraaf schreef:Mogen wij A.U.B. ook weten bij welke provider?


Ik bij dommel (cityconnect adsl2+), en ik kom van scarlet (VDSL2)

Maar mobistar en scarlet en misschien nog enkele anderen hebben ook vergelijkbare aanbiedingen.
En je zou er van versteld staan waar dat dat overal beschikbaar is.

Maar blijkbaar gaat de discussie steeds over telenet vs Belgacom, en die zijn gewoon veel te duur ...
roo
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 22 jul 2005, 07:37
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

[quote= "En je zou er van versteld staan waar dat dat overal beschikbaar is." [/quote]

waar het niet beschikbaar is of beschikbaar tegen een snelheid om van te huilen bedoel je zeker?
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Bij mij zijn ze allemaal de revue gepasseerd . belgacom, edpnet en dommel met alle gevolgen vandien . Ik heb hier een zeer onstabiele lijn , daardoor kreeg ik disconnects , slechte waardes en zeer schommelende snelheden . Na zo wat alles wat kon aangepast worden te veranderen (nieuwe modem,router,binnenbekabeling,splitter) nog steeds niet opgelost . het lag altijd maar aan mij . Bij belgacom hebben ze nooit eens de moeite gedaan om hun kabels te controleren , op zo een moment sta je als klant er volledig alleen voor . Toen was telenet nog de enige optie bij mij . Sindsdien heb ik NOOIT problemen met een slechte internetsnelheid .
Hier is een drietal keer een technieker van belgacom over de vloer geweest die een paar lijntests heeft uitgevoerd maar alles was altijd in orde volgens hem.
DannyDeGraaf
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 08 feb 2010, 14:13

We wachten vol spanning op onze email met exclusive aanbieding als trouwe klant van Telenet.
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

DannyDeGraaf schreef:We wachten vol spanning op onze email met exclusive aanbieding als trouwe klant van Telenet.

Is dit voor alle telenet klanten ?
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

fieldoxide schreef:
DannyDeGraaf schreef:We wachten vol spanning op onze email met exclusive aanbieding als trouwe klant van Telenet.

Is dit voor alle telenet klanten ?

Ik (TurboNet klant) heb in ieder geval zo'n email niet ontvangen.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Astralon schreef:Ik (TurboNet klant) heb in ieder geval zo'n email niet ontvangen.


Ik denk (of had verwacht) dat iedereen zo'n mail zou ontvangen... ik als ExpressNet klant heb er trouwens ook één ontvangen met als titel "Schitterend nieuws over je internetabonnement" waarin de komende verbeteringen staan. Het enige verschil is dat er onderaan geen kadertje is met exclusieve voordelen (waarvan ik veronderstel dat het enkel voor Turbonet klanten zou zijn).
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

fieldoxide schreef:
DannyDeGraaf schreef:We wachten vol spanning op onze email met exclusive aanbieding als trouwe klant van Telenet.

Is dit voor alle telenet klanten ?

Nee alleen voor de turbonet klanten, die gaan een exclusief aanbod krijgen op fibernet volgens een e-mail die ze kregen.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

r2504 schreef:onderaan geen kadertje is met exclusieve voordelen (waarvan ik veronderstel dat het enkel voor Turbonet klanten zou zijn).

Tenzij er ook nog gekeken wordt naar de regio waar het eventueel al beschikbaar kan zijn ?
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Deze mail heb ik deze week in mijn mailbox ontvangen .
Afbeelding
DannyDeGraaf
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 08 feb 2010, 14:13

Het zou alleen gaan voor TurboNet XL in Shake klanten.
De rest zal misschien nog wel volgen.
Ben benieuwd wat het zal worden.
Zijn er al mensen die hebben ingetekend voor FiberNet?
Bijlagen
Knipsel.PNG
(13.51 KiB) 1034 keer gedownload
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

DannyDeGraaf schreef:Het zou alleen gaan voor TurboNet XL in Shake klanten.
De rest zal misschien nog wel volgen.
Ben benieuwd wat het zal worden.
Zijn er al mensen die hebben ingetekend voor FiberNet?



Voorlopig ben ik nog maar 1 persoon tegengekomen hier op het forum die voor fibernet heeft getekend .
DannyDeGraaf
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 08 feb 2010, 14:13

Ik ben echt benieuwd naar zijn resultaten eens FiberNet in werking wordt gesteld.
Gebruikersavatar
SniFManS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 949
Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
Locatie: Mol -Rauw
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

DannyDeGraaf schreef:Ik ben echt benieuwd naar zijn resultaten eens FiberNet in werking wordt gesteld.


En wat het weer maandelijks gaat kosten ;-)
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

SniFManS schreef:
DannyDeGraaf schreef:Ik ben echt benieuwd naar zijn resultaten eens FiberNet in werking wordt gesteld.


En wat het weer maandelijks gaat kosten ;-)

De prijzen zijn al lang gekend
FiberNet
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
DannyDeGraaf
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 08 feb 2010, 14:13

Exacte prijs is €133,33 + eventueel €5 om 24/24 gratis te bellen naar alle Belgische vaste lijnen.
Zonder die €5 extra bel je gratis tussen 16u. en 08u. en tijdens het weekend.
Dus voor het volledige duurste pakket alles inbegrepen betaal je dan €138,33 per maand.

Voor die prijs heeft u dus het allerzwaarste abonnement met Digitale TV aansluiting + HD Digicorder - 24/24 gratis bellen naar alle vaste Belgische nummers en gratis bellen naar 36 Europese landen tussen 16u. en 08u. + ook inbegrepen kabelabonnement en auteursrechten.
Via een email nu bericht gekregen dat we een exclusief aanbod mogen verwachten.
Ik ben benieuwd.
akke
Member
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 08 feb 2010, 13:25
Bedankt: 2 keer

DannyDeGraaf schreef:Het zou alleen gaan voor TurboNet XL in Shake klanten.
De rest zal misschien nog wel volgen.
Ben benieuwd wat het zal worden.
Zijn er al mensen die hebben ingetekend voor FiberNet?


Ik heb ingetekend.
Nu donderdag, 18 februari, komen ze voor de nieuwe modem en installatie.
DannyDeGraaf
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 08 feb 2010, 14:13

Ga je er dan meteen gebruik kunnen van maken of moet je wachten tot half maart ongeveer?
akke
Member
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 08 feb 2010, 13:25
Bedankt: 2 keer

DannyDeGraaf schreef:Ga je er dan meteen gebruik kunnen van maken of moet je wachten tot half maart ongeveer?


Zou onmiddellijk moeten werken :)
etienne22
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 08 feb 2010, 12:51

duizend schreef:
DannyDeGraaf schreef:Mogen wij A.U.B. ook weten bij welke provider?


Ik bij dommel (cityconnect adsl2+), en ik kom van scarlet (VDSL2)

Maar mobistar en scarlet en misschien nog enkele anderen hebben ook vergelijkbare aanbiedingen.
En je zou er van versteld staan waar dat dat overal beschikbaar is.

Maar blijkbaar gaat de discussie steeds over telenet vs Belgacom, en die zijn gewoon veel te duur ...


Ik heb al heel veel klachten gehoord over Dommel. Niet vooruit te branden en onstabiel.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

etienne22 schreef:Ik heb al heel veel klachten gehoord over Dommel. Niet vooruit te branden en onstabiel.

Iedereen heeft wel iets negatiefs gehoord over een provider. En altijd hoor je de slechte dingen maar niet de goede.
akke
Member
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 08 feb 2010, 13:25
Bedankt: 2 keer

ik ben nogthans ook niet te spreken over dommel: heb 6 maanden een abonnement bij hun gehad in Herent, waarbij mijn ADSL verbinding meer niet dan wel werkte. Ik heb zowat iedere 1-2 weken gebeld met de vraag het probleem op te lossen. Uiteindelijk kwamen ze met een rare therie dat de bekabeling in de straat te slecht moest zijn en zouden ze mijn snelheid terugschroeven naar 1MBit. Maar zelfs met die 1MBit kon ik niet online. Die connectie viel zo 5 minuten aan, en dan weer uit... Gewoon onbruikbaar.
Uiteidenlijk, na 6 maanden, vraag ik om het abonnement op te zeggen omdat ik toch al 6 maand had betaald (om nog niet over de aansluitingskost te spreken!!) zonder er iets voor terug te krijgen. Krijg ik als antwoord dat ik een jaarcontract heb getekend en dat ik daar niet onderuit kan.
Ik had dan na lang discussieren toch iemand aan de lijn gekregen die mij beloofde de lijn af te sluiten zonder extra kosten.
Maar ongeveer 5 maand later krijg ik plots een factuur met de som van de voorbije maanden erop, een verbrekingsvergoeding, en administratieve kosten omwille van wanbetaling. En als ik nu bel krijg ik als antwoord "dat moet hogerop beslist worden, ik kan u niet verder helpen". En dat liedje is intussen ook al een maand of 3 bezig (en ik bel soms 3 keer in de week!).. M.a.w. : buiten een antwoord als "en toch zal u dit moeten betalen mijnheer" krijg ik geen enkel zinnige reactie. Als ze hun eigen logs zouden nakijken zien ze direct dat die lijn in totaal geen 24uur online is geweest en niks aan dataverkeer. Ze zouden de mensen toch iets serieuzer mogen behandelen hoor!
Er is daar op die helpdesk nooit iemand die kan helpen en het is een hell om nog maar binnen te geraken. Probeer maar eens te bellen naar die klantendienst en kies dan de nummertjes alsof je al klant bent. Je geraakt daar bijna nooit binnen.
Als je belt voor inlichtingen gaat het vaak vlotter dat er iemand antwoord maar als je dan belt voor problemen, schakelen ze je door en als de lijn dan niet uitvalt, dan is het wel die Whitin Temptation sound-track die je 15 keer kan luisteren alvorens de lijn uitvalt.

Een bende zeikers zijn het :) En ik heb die klacht-documenten voor de economische inspectie al een tijdje geleden voor ingevuld. Mischien zouden meer mensen dit moeten doen om zo die firma's zoals Dommel tegen te gaan...
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 mar 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Ik heb nu turbonet xl en telenet zegt dat alle klanten verhoging krijgen maar die krijg ik niet; ik blijf op 100GB steken en bij de snelheid komt er slechts 5mb bij wat bitter weinig is en de upload snelheid blijft dezelfde :evil: of ben ik mis dan?

Ik ga waarschijnlijk in juli fibernet 50mbps aanschaffen en 2,5 upload.
Dat van 120 euro zal mij wat te duur uitkomen en dan zou ik ook nog eens 2 nieuwe routers moeten komen omdat deze die ik nu heb maar max 56mbps aankunnen.
Ge kunt ze kussen
samsung
Plus Member
Plus Member
Berichten: 103
Lid geworden op: 26 nov 2008, 19:50
Locatie: Oudenaarde
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 6 keer

@malboro: De nieuwe wijzigingen van u account worden maar midden maart geactiveerd. Jij zal enkel een download & upload verhoging krijgen van 30 mbit & 1.25 mbit. U volume blijft tot JULI staan op 100gb daarna wordt het ongelimiteerd volgens de fair use policy !!!

Dus geduld tot midden maart :banana: !!!
Opus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 937
Lid geworden op: 29 sep 2008, 21:43
Locatie: Hoboken
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 49 keer

samsung schreef:@malboro: De nieuwe wijzigingen van u account worden maar midden maart geactiveerd. Jij zal enkel een download & upload verhoging krijgen van 30 mbit & 1.25 mbit. U volume blijft tot JULI staan op 100gb daarna wordt het ongelimiteerd volgens de fair use policy !!!

Dus geduld tot midden maart :banana: !!!


Wij krijgen enkel een download verhoging van 5mbit dus 30mbit
Wij krijgen geen upload verhoging want die is nu al 1.25mbit

Enkel het volume word fup vanaf juli
Dreambox 800 / Open-Pli image / eSATA 750Gb / CCcam 2.1.4 / Schotel draaibaar
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
samsung
Plus Member
Plus Member
Berichten: 103
Lid geworden op: 26 nov 2008, 19:50
Locatie: Oudenaarde
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 6 keer

yep idd upload was al hetzelfde, mijn error.

Iedereen zou blij moeten zijn die al een abonnement heeft lopen bij telenet.

Iedereen krijgt een aanpassing van zijn abonnement zonder een meerkost en iedereen is vrij om zelf te verhogen of verlagen van abonnement.

De prijzen zijn idd in vergelijking met de buurlanden duurder maar daar we nu toch het huidig abonnement betalen is het toch een goede zaak dat ze aanpassingen gaan doorvoeren en ik heb expressnetxl, vanaf juli 80gb in de maand zal voldoende zijn en ze hebben nog eens de kost om gb bij te bestellen gehalveerd. Niet te vergeten dat telenets product uitermate stabiel is en de snelheiden die ze beloven ook gehaald worden wat bij adsl niet het geval is als je verder dan een km van de centrale woont.
etienne22
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 08 feb 2010, 12:51

samsung schreef: Niet te vergeten dat telenets product uitermate stabiel is en de snelheiden die ze beloven ook gehaald worden wat bij adsl niet het geval is als je verder dan een km van de centrale woont.

Om niet afhankelijk te zijn van de afstand tot de centrale moet je VDSL nemen en dat is in combinatie met telefoon en TV duurder bij Belgacom dan bij Telenet denk ik.
Dommel verkoopt ook VDSL maar niet in combinatie met telefoon die je er apart moet bijnemen, dus ook duurder dan Telenet.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

bij dommel ben je al vlug meer dan 200 euro kwijt om te kunnen starten als je nog geen lijn hebt
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
DannyDeGraaf
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 08 feb 2010, 14:13

Dus Dommel is ook niet wat sommigen beweren?
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”