Wou toch even mijn ervaringen kwijt over scarlet. Voor mij is het reeds te laat maar ik wil andere behoeden van de vergissing die ik gemaakt heb.
Je kijkt op de site en denkt 12Mbit down en 1Mbit up voor een goede 25€ lijkt me schappelijk.(Ik weet dat dit niet gegarandeerd is)
Doordat m'n lijn constant wegviel (Zie tekening) belde ik met de scarlet helpdesk. Deze hebben dan aan de Belgacom de opdracht gegeven om m'n lijn te controleren en voila hier zijn we dan anno 2010 op een 2.2Mbit profiel...
Even de feiten:
- - Ik zit op 3Km van de centrale.
- Binnenbekabeling is OK
- ze willen me niet overschaken naar VDSL2(wat wel beschikbaar is en wat ze blijkbaar voor bepaalde klanten wel doen)
- Ze willen me overschakelen op VDSL2 als ik ook telefoon neem(maar dan was het nog niet zeker dat ik op VDSL2 terrecht ging komen zei een helpdesk medewerker doordat Belgacom deze beslissing neemt)
- nog 10 maand voor ik m'n abonnement kan opzeggen
Voor omschakeling naar 2.2Mbit
Na omschakeling naar 2.2Mbit