Scarlet unlimited ADSL - NO-GO!

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
jornj
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 08 feb 2010, 17:28

Hi all,

Wou toch even mijn ervaringen kwijt over scarlet. Voor mij is het reeds te laat maar ik wil andere behoeden van de vergissing die ik gemaakt heb.
Je kijkt op de site en denkt 12Mbit down en 1Mbit up voor een goede 25€ lijkt me schappelijk.(Ik weet dat dit niet gegarandeerd is)

Doordat m'n lijn constant wegviel (Zie tekening) belde ik met de scarlet helpdesk. Deze hebben dan aan de Belgacom de opdracht gegeven om m'n lijn te controleren en voila hier zijn we dan anno 2010 op een 2.2Mbit profiel...

Even de feiten:
  • - Ik zit op 3Km van de centrale.
    - Binnenbekabeling is OK
    - ze willen me niet overschaken naar VDSL2(wat wel beschikbaar is en wat ze blijkbaar voor bepaalde klanten wel doen)
    - Ze willen me overschakelen op VDSL2 als ik ook telefoon neem(maar dan was het nog niet zeker dat ik op VDSL2 terrecht ging komen zei een helpdesk medewerker doordat Belgacom deze beslissing neemt)
    - nog 10 maand voor ik m'n abonnement kan opzeggen
Als er iemand raad heeft laat het me weten.
Afbeelding

Voor omschakeling naar 2.2Mbit
Afbeelding
Na omschakeling naar 2.2Mbit
Afbeelding
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

bellen en vragen of er een technieker langskomt.

Wanneer het blijkt dat het niet aan je binnenbekabeling ligt kost het je toch niks, hopelijk lost dit wat op dan.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
jornj
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 08 feb 2010, 17:28

Ik vind het allemaal redelijk triestig dat ze dat allemaal niet zelf verzorgen dat alles OK is.
Ik weet niet of ze al doorhebben dat het 2010 is. :-)
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

Cru gesteld: ge wilt een low-cost oplossing, ge krijgt een low-cost oplossing.

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
tonym
Premium Member
Premium Member
Berichten: 484
Lid geworden op: 18 jan 2010, 16:56
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 41 keer

Op 3km. van de centrale kan je normaal 6Mbps. verwachten (zelfs op ADSL1; meer is twijfelachtig)

Dat ze een goedkoop aanbod doen vind ik ook geen reden om het best haalbare niet te leveren.
Daarover is de wetgeving van de handelspraktijken overigens duidelijk ivm. (misleidende?) reklame.
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2169
Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
Locatie: Zwevegem
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

Zo te zien is voor u VDSL2 de enige goeie oplossing. Als ze u niet zomaar willen overschakelen (wanneer je ook andere producten moet nemen), kan je overwegen om te switchen van provider. Tegenwoordig heb je toch her en der mooie aanbiedingen (bvb Internet Generation van Belgacom).
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Als je TV neemt bij hen, dan ben je zeker van vdsl2.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

TomG schreef:kan je overwegen om te switchen van provider
Hij zegt specifiek dat hij nog 10 maand vast hangt aan Scarlet, dus gezien de "schadevergoeding" lijkt me dat geen optie.

Echter: ik vrees dat men hier wel ongeveer gelijk heeft, hier valt bitter weinig aan te doen zonder de goodwill van Scarlet/Belgacom. Ombudsman Telecom maar eens aanschrijven?
ooh. shiny.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

jornj bellen naar klantendien en eisen dat ze u op vdsl zetten.
Dat ge een contract bent aangegaan met die snelheden als ze nie willen geven wat beloofd is (want in uw geval kunnen ze u 12 geven door op vdsl te zetten) dat ge kosteloos wilt opzeggen.
Als ze niet willen dreigen met ombudsdienst.
Dit heb ik in 2008 ook moeten doen en ze hebben me laten gaan.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Jna
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 12 dec 2009, 16:52

Daarom ben ik ook naar de nieuwe Scarlet one overgeschakeld, zodat ik zeker VDSL zou krijgen. Ik ben namelijk 2 jaar op 1Mbit profiel geweest, omdat ze stabiliteit boven snelheid verkiezen en hun policy is dat eens op 1 Mbit profiel altijd 1Mbit profiel(blijbaar te ver van een centrale terwijl een centrale op een paar honderd meter ligt en de oude op een km). Dat betekent dat o.a. youtube gepauzeerd moest worden om de buffer terug te vullen en ook dat telefoon soms niet eens werkte of uitviel.

De nieuwe one is dus 10 keer sneller, bijna dezelfde prijs en vervangt de ook de analoge tv-kabel abo. Na instalatie hadden ze mijn oude modem gepikt die volgens contract na 2 jaar van ons was(of we zouden 100 euro moeten laten vallen voor die verbrande rommel). Eerste factuur was voor 100 euro, installatie was gratis maar blijkbaar is er nu een voorschot. Dus als ik altijd bij scarlet zou blijven zie ik die 50 euro nooit terug. Daarnaast reboot de sagem modem meermaals per dag, en iets downloaden blijkt soms een effect te hebben op de tv. Maar geen 1 Mbit meer.

Ik was vroeger al is van plan om naar belgacom vdsl over te schakelen, maar dat was duurder en had een veel lagere datalimiet. Ik had ook van hun helpdesk gehoord dat er vdsl in de cabine bij ons was.
Jelly
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 882
Lid geworden op: 14 jun 2004, 13:31
Locatie: Rotselaar
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 17 keer
Contacteer:

Jorn zoals Proximusboyke reeds zei, eisen om de VDSL2.

Extra: 1mbit upload is onmogelijk als nieuwe adsl2+ klant (was enkel beschikbaar met originele Scarlet profielen, niet met de Belgacom adsl2+ profielen) dit kan je eveens gebruiken om aan te kaarten bij ombudsdienst.

Als ze het dan nog niet warm krijgen en toegeven (na een aantal keren bellen) gewoon ombuds inschakelen en de misleidende reclame zeker niet vergeten te veremelden.
Ik ben nog steeds benieuwd waar een nieuwe klant wordt aangesloten met een 1mbit upload profiel voor internet only.

Veel succes!
Everything that has a beginning has an end.
jornj
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 08 feb 2010, 17:28

Ja TV bijnemen is waarschijnlijk de enige oplossing maar blijf principieel tegen TV over een telefoon kabel. Dat is in mijn opinie meer ontwikkelt onder het motto roeien met de spanen die je hebt :-)

Maar dit zou niet mogen bestaan gewoon. Dit is al dan 10 jaar hetzelfde blame-game tussen BC en andere providers... en ondertussen maar wachten.
Is het dan is geen tijd dat er iets veranderd, we zijn ondertussen 2010.
Ik ga nog eens met klantendienst bellen en een overschakeling naar VDSL2 proberen te krijgen of een opzegging van m'n contract(al dan niet kostenloos).

Redelijk belachelijk allemaal. Maarja een echt globale verandering zal er niet inzitten zo blijven we bezig natuurlijk.
Ik ben benieuwd wat klappen BC gaat krijgen van telenet. Want als je netwerk nog niet in orde is in het centrum van een dorp vraag ik me af hoeveel mensen er geen problemen hebben.
jornj
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 08 feb 2010, 17:28

Jelly schreef:Jorn zoals Proximusboyke reeds zei, eisen om de VDSL2.

Extra: 1mbit upload is onmogelijk als nieuwe adsl2+ klant (was enkel beschikbaar met originele Scarlet profielen, niet met de Belgacom adsl2+ profielen) dit kan je eveens gebruiken om aan te kaarten bij ombudsdienst.

Als ze het dan nog niet warm krijgen en toegeven (na een aantal keren bellen) gewoon ombuds inschakelen en de misleidende reclame zeker niet vergeten te veremelden.
Ik ben nog steeds benieuwd waar een nieuwe klant wordt aangesloten met een 1mbit upload profiel voor internet only.

Veel succes!
Vrees er wel voor, ik hou jullie op de hoogte.
terugnaartelenet
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 feb 2010, 18:28

Zelfde liedje bij EDPNET = gebruik makend van het Scarlet Netwerk

Scarlet sluit teveel mensen aan op een niet performant netwerk !!!

Bellens en Margot schaam jullie diep, geldwolven.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

2008 hadden bellens en margot niks ermee te maken en het was ook zo.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
jornj
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 08 feb 2010, 17:28

Dat het allemaal geld kost is een andere zaak. Maar dat het gewoon niet deftig werkt is gewoon onaanvaardbaar.
Moest het nu al eens stabiel zijn op dit belachelijk laag profiel(zijn precies network stats van anno 1999, alleen de dalen zijn nieuw :-) ):
Afbeelding
Digger
Plus Member
Plus Member
Berichten: 182
Lid geworden op: 18 nov 2007, 15:50
Locatie: Wetteren
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 5 keer

Welke tool gebruik je om te meten ?
ik wil dit ook wel eens grafisch zien
jornj
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 08 feb 2010, 17:28

Dit is de uitgang van m'n WAN poort op m'n router waarop DD-WRT geflashed is. http://www.dd-wrt.com/site/index
Hier kan je mooie rapportjes trekken van je lijn en heb je nog 5000 andere opties. Zoals ssh naar je router enz. kijk maar eens rond op de site.
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

terugnaartelenet schreef: Bellens en Margot schaam jullie diep, geldwolven.
De pot verwijt de ketel...
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
jornj
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 08 feb 2010, 17:28

Na 23 minuten naar het hold-tune te luisteren geef ik het bellen voor vandaag op. Was er zo geen wetsvoorstel om de oproep te beantwoorden binnen X-aantal tijd?
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

jornj schreef:Was er zo geen wetsvoorstel om de oproep te beantwoorden binnen X-aantal tijd?
Een wetsvoorstel is veel gezegd, een wild idee wel. Voor al uw vragen en opmerkingen, één adres: http://twitter.com/VincentVQ :D
ooh. shiny.
jornj
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 08 feb 2010, 17:28

Maarja dan krijg je wss even iemand aan de lijn met de boodschap: "we helpen u zo spoedig mogelijk verder" :-)
Remedy
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 05 feb 2010, 23:53

jornj schreef:Na 23 minuten naar het hold-tune te luisteren geef ik het bellen voor vandaag op. Was er zo geen wetsvoorstel om de oproep te beantwoorden binnen X-aantal tijd?
Nog niet naar buiten gekeken, zeker?
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2169
Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
Locatie: Zwevegem
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

cloink schreef:
jornj schreef:Was er zo geen wetsvoorstel om de oproep te beantwoorden binnen X-aantal tijd?
Een wetsvoorstel is veel gezegd, een wild idee wel. Voor al uw vragen en opmerkingen, één adres: http://twitter.com/VincentVQ :D
Als daar al een wetsvoorstel moet voor komen, dan wil ik er ook één die de maximumtijd aan kassa's, bij de dokter en van files beperkt. :roll:

Die mensen aan de andere kannt van de lijn zullen ook maar gewoon hun werk doen hoor. En haast en spoed is nog steeds zelden goed.
jornj
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 08 feb 2010, 17:28

Het is hier helemaal niet mijn bedoeling om op die mensen op de service desk te schieten hoor. De onderbemanning van deze dienst is meer een probleem denk ik.
jornj
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 08 feb 2010, 17:28

Remedy schreef:
jornj schreef:Na 23 minuten naar het hold-tune te luisteren geef ik het bellen voor vandaag op. Was er zo geen wetsvoorstel om de oproep te beantwoorden binnen X-aantal tijd?
Nog niet naar buiten gekeken, zeker?
En waar ben ik denk je? Aah ja ook op m'n werk, tis niet omdat ge later binnenkomt dat er in de namiddag niemand de telefoon kan opnemen...
Remedy
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 05 feb 2010, 23:53

jornj schreef:
Remedy schreef:
jornj schreef:Na 23 minuten naar het hold-tune te luisteren geef ik het bellen voor vandaag op. Was er zo geen wetsvoorstel om de oproep te beantwoorden binnen X-aantal tijd?
Nog niet naar buiten gekeken, zeker?
En waar ben ik denk je? Aah ja ook op m'n werk, tis niet omdat ge later binnenkomt dat er in de namiddag niemand de telefoon kan opnemen...
Ik zit ook op mijn werk.
Probleem is dat er een x aantal personen waarschijnlijk zelfs niet zijn komen werken omwille van de files (werd ook geopperd via nieuwsberichten).

Sowieso zal er wel een langere cue zijn bij Scarlet op dit moment, omwille van het minder aantal helpdeskmedewerkers.
jornj
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 08 feb 2010, 17:28

Dit zijn mijn synchro waardes. Welke snelheid zou ik hier uit moeten krijgen?
Scarlet heet iets aan m'n lijn laten aanpassen.

SynchroState: synchro
PortState: unlock
DownstreamBitRate: 2240.0 Kbps
UpstreamBitRate: 384.0 Kbps
DownstreamNoiseMargin: 13.0 dB
UpstreamNoiseMargin: 22.0 dB
DownstreamAttenuation: 49.0 dB
UpstreamAttenuation: 24.0 dB
Obs3rv3r
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 49
Lid geworden op: 10 feb 2010, 18:38
Bedankt: 1 keer

2mbps zoals je hebt, spijtig genoeg laat je attenuatie niet veel aan de verbeelding over
jornj
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 08 feb 2010, 17:28

Er is dus niets aan te doen. Belgacom beslist om mensen op VDSL te zetten en scarlet kan dat dus niet forceren. De lijn is nu wel stabiel maar ik blijf wel met dat préhistorisch 2Mbit profiel zitten.

Hierdoor is thuis werken(ben veel van permanentie) onwerkbaar traag dus er zal niet anders opzitten dan met de klantendienst te bellen en m'n contract te laten opzeggen hopelijk zonder kosten maar hoe dat dat gaat aflopen hoor je nog wel.

Mensen die scarlet willen nemen bezint eer ge begint!
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

scarlet zet aleen mensen op vdsl als ze tv bijnemen.
Een goede raad doe zolas ik bel naar scarlet zeg dat ge 12 moet hebben zoals ge getekend hebt en zoniet dat ze u kosteloos moeten laten vertrekken en indien ze niet willen dat ge naar de ombudsdiens van telecom gaat.
Zien wat ze zeggen en anders gewoon uitvoeren dan ben je tenminste verlost van hen.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Jelly
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 882
Lid geworden op: 14 jun 2004, 13:31
Locatie: Rotselaar
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 17 keer
Contacteer:

Zij beslissen zelf welke klanten op VDSL2 komen.
Vraag maar om Scarlet internet + telefonie (+TV) en ineens is VDSL2 wel mogelijk.
Everything that has a beginning has an end.
Chrischros
Member
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 28 feb 2010, 19:34

ik heb alle drie en dus ook zogezegd vdsl2
en ik heb een downloadsnelheid van 110 kib/sec
Een film downloaden duurt drie uur. Voorheen, 40 min max/
Ik wacht al drie weken op een oplossing van scarlet..
Chrischros
Member
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 28 feb 2010, 19:34

ik heb op dit moment de hd van scarlet aan de lijn.
Hij zegt:" inderdaad, je hebt gelijk, het klopt wat mijn collega zei, ze hebben u op een verkeerd profiel gezet, een adsl-profiel. Ik zie dat het vandaag wordt behandeld of behandeld is door onze interne diensten. Een klein ogenblikje, ik ga ze nu eens contacteren". En ik luister nu naar een mooi liedje.

hij komt terug en zegt: "ja maar uw internet was vroeger ook maar even snel. Nu hebt u ook 2,2 Mbps."

Ik antwoordde : heel kort en cru: ",neenneen, ik downloadde toen twee a drie films op 100 min tijd en 1 film op 40 min en nu kan ik zelf niet meer op youtube. Er is trouwens een verschil tussen je theoretische cijfertjes en de praktijk."

Toen had hij door dat hij me niet zou kunnen afwimpelen.

"Ok", zegt hij, "ik zie dat de interne dienst er mee bezig is en dat zou dan hopelijk zo snel mogelijk in orde moeten komen".

Ik zeg hem: "wat u zegt zei uw collega me ook 7 dagen geleden;"

Hij zegt:" ja maar ik zie dat hij het eerst naar de ticketline had gestuurd maar dat was verkeerd en nu is de aanvraag in behandeling bij de juiste dienst. Dus nu zou het hopelijk snel moeten verdwijnen, dat verkeerd profiel (de rem)."

Ik bedankte hem en dat was het. Hij kon er geen termijn op plakken. Dus wanneer bel ik terug?
jornj
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 08 feb 2010, 17:28

Het probleem waarom ik op 2Mbit profiel zit is een slechte kabel van belgacom onder de straat. Moest deze kabel in orde zijn is het minstens 4a6Mbit.
Nu kan Scarlet hier niets aan doen volgens de helpdesk(is scarlet geen dochterbedrijf van BC??)...
Ik heb aangedrongen bij scarlet dat ze een ticket opende bij BC voor dit probleem te fixen.. maar volgens de helpdesk medewerker had dit geen zin. Aangezien ze daar niet naar kijken...
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

De oplossing zal VDSL zijn voor jouw.

Ik wacht er ook op, dan kan het kabelabbonnement gezellig opgezegd worden :lol:
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Gebruikersavatar
eddyfr
Member
Member
Berichten: 58
Lid geworden op: 18 mei 2009, 21:57
Locatie: Yellow City
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Afbeelding

en dit zijn mijn lijnwaarden:

Downstream Upstream

Data rate (Kbps)
3872 512
Noise margin (dB)
6.1 12.0

Output power (dBm)
18.4 11.9

Attenuation (dB)
59.0 30.0

Routerke perst er serieus wat uit dus, zit op meer dan 5km van de central. Altijd zo geweest, en gaat rap genoeg voor mij. Migratie naar dat 25€ abbo is momenteel bezig, ben is curieus wat het gaat geven maar veel winst verwacht ik niet (wordt toch adsl2+ nu?). Verbruik staat al op onbeperkt. Wil gewoon dat het blijft zoals het is maar dan zonder limiet nu en iets goedkoper. Normaal moet gij dus sneller kunnen surfen dan ik.
TV: CanalDigitaal VU+ Solo2 / Telenet digicorder
ISP: Telenet Business modem-only 300/30
MOBILE: Telenet 30GB
Obs3rv3r
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 49
Lid geworden op: 10 feb 2010, 18:38
Bedankt: 1 keer

Ik vrees ervoor dat adsl2+ op jouw lijn niet mogelijk gaat zijn omwille van de afstand tot de centrale.. adsl2+ werkt op hogere frequenties op de telefoonlijn dus.. hoe hoger de frequentie hoe minder ver je van de centrale mag zitten ...
tonym
Premium Member
Premium Member
Berichten: 484
Lid geworden op: 18 jan 2010, 16:56
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 41 keer

Ik ben begin januari overgegaan op de no limit formule en na migratie van dxADSL (ADSL2+ @12Mbps)
op ADSL @6Mbps verbonden door Scarlet. (zit op minder dan 2,5km. van de centrale)
jornj
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 08 feb 2010, 17:28

Heb klacht neergelegd bij ombudsdienst voor telecommunicatie en scarlet wilt me nu kostenloos laten gaan met opzeg van 1 maand ipv 9maand. :banana:

gewoon dit even invullen en goed argumenteren en je bent van scarlet vanaf!
http://www.ombudsmantelecom.be/nl/klach ... tml?IDC=52
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”