Beste klant,
Hieronder vindt u een uitleg over het verloop van de migratie.
Klanten die een technische wijziging nodig hebben, zullen opgebeld worden door JfS (Janssens field services) onze partner die ons voorziet met field engineers en helpdesk officers.
Jullie mogen dus ingaan op hun afspraak, vermeld wel duidelijk dat jullie dxADSL klant zijn, JFS is werkzaam voor iedere provider in België en daar iedere provider deze migratie moet ondergaan, wordt het voor hen alleen maar makkelijker als u dxADSL vermeld.
LET OP! Jullie hoeven geen contractswijzigingen of iets dergelijks te tekenen, alles blijft als voorheen.
Migratie
Voorheen waren er 2 grote netwerken in België: Scarlet & Belgacom.
Daar Scarlet vorig jaar overgenomen werd door Belgacom, heeft het BIPT (
http://www.bipt.be) beslist dat het netwerk van Scarlet verkocht moet worden.
Het Scarlet netwerk werd ondertussen ook verkocht aan NMBS, waar geen internetklanten meer toegelaten zijn.
Hierdoor moeten alle klanten die op het Scarlet netwerk zaten, overgezet (migratie), worden naar het betere, stabielere Belgacom netwerk.
Daar we zowel Belgacom en Scarlet als leverancier hadden, zal dit voor sommige van onze klanten niet van toepassing zijn. Indien u niet gecontacteerd wordt, dient u zelf geen actie te ondernemen.
Voorwaarden
De prijzen blijven gelijk, de snelheid blijft gelijk, de poorten blijven open en alle voorheen overeengekomen afspraken met ons blijven dan ook net hetzelfde.
Voor de techneuten
Profiel 20/1:
Wordt VDSL2 met minimaal dezelfde snelheid (gratis VDSL2 modem: Sagem F3464WS).
Ip range:
Momenteel maken we gebruik van een tijdelijke range, dit wordt binnenkort terug naar dxADSL overgezet.
Poorten:
* Dynamisch ip: poort 25 geblokkeerd (spam redenen)
* Fixed ip: Alle poorten open
Bedankt voor het vertrouwen,
Xavier Dekeyster
Zaakvoerder
Dx-Solutions BVBA - dxADSL.
Sales: +32(0) 56 96 96 96
Support: +32(0) 78 077 516