hupla en direct een nieuw record:
Er zijn in totaal 195 gebruikers online :: 43 geregistreerde, 5 verborgen en 147 gasten (gebaseerd op de gebruikers die de laatste 5 minuten actief waren)
Het grootste aantal gebruikers online was 195 op ma feb 08, 2010 15:07
groots aantal gebruikers
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Bezoekersstatistieken zijn ook best interessant.
Zal morgen, als de cijfers van vandaag bekend zijn, eens een grafiekje tonen van bezoekers-evolutie voorbije weken
Zal morgen, als de cijfers van vandaag bekend zijn, eens een grafiekje tonen van bezoekers-evolutie voorbije weken
En de server gaf geen krimp, goed zo!Sub Zero schreef:Wiiiiii... Parteh!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Geen krimp zou ik niet durven zeggen. Deze namiddag tijdens de persconferentie had de server het toch wel behoorlijk lastig bij momenten. Eén enkele keer zelfs mijn load moeten cancelen en op Refresh klikken. Maar hij is in elk geval niet bezweken .meon schreef: En de server gaf geen krimp, goed zo!
- quistnix
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 7 keer
En dat verdient een bloemekengr4vity schreef:Half 3 is de piek geweest en toen zaten we aan 75% CPU verbruik
Ik denk dat we wel mogen zeggen dat de fixes van de afgelopen weken voor aardig wat stabiliteit en perfomance gezorgd hebben.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 4 keer
Waauw! Geen inlogproblemen meer hier. Scheelt veel ergernis. Thanks!gr4vity schreef:Mja, ik zou wel eens willen weten of er nog mensen zijn met echte inlog problemen
-
- Elite Poster
- Twitter: goendi
- Bedankt: 2 keer
- Contacteer:
Niks meer gr4vity. Alles wat voorheen niet lukte werkt nu zonder problemen. Bvb op links klikken in emails, stuurt me direct door naar de post ipv een login pagina waar ik niet doorgeraakgr4vity schreef:Mja, ik zou wel eens willen weten of er nog mensen zijn met echte inlog problemen
Klasse!
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Ik had grafiekje beloofd van afgelopen dagen, ziehier:
't Heeft flink gepiekt, beginnende met Telenet (vorige week maandag), Belgacom (vrijdag), en nu deze maandag met Telenet en EDPnet
't Heeft flink gepiekt, beginnende met Telenet (vorige week maandag), Belgacom (vrijdag), en nu deze maandag met Telenet en EDPnet
- Bijlagen
-
- ub_visitors_20100210.png
- (11.93 KiB) 90 keer gedownload
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
- Contacteer:
Code: Selecteer alles
Het grootste aantal gebruikers online was 218 op ma feb 08, 2010 4:11 pm