Er zijn in totaal 195 gebruikers online :: 43 geregistreerde, 5 verborgen en 147 gasten (gebaseerd op de gebruikers die de laatste 5 minuten actief waren)
Het grootste aantal gebruikers online was 195 op ma feb 08, 2010 15:07
![Beerchug :beerchug:](./images/smilies/icon_beerchug.gif)
En de server gaf geen krimp, goed zo!Sub Zero schreef:Wiiiiii... Parteh!
Geen krimp zou ik niet durven zeggen. Deze namiddag tijdens de persconferentie had de server het toch wel behoorlijk lastig bij momenten. Eén enkele keer zelfs mijn load moeten cancelen en op Refresh klikken. Maar hij is in elk geval niet bezwekenmeon schreef: En de server gaf geen krimp, goed zo!
En dat verdient een bloemekengr4vity schreef:Half 3 is de piek geweest en toen zaten we aan 75% CPU verbruik
Ik denk dat we wel mogen zeggen dat de fixes van de afgelopen weken voor aardig wat stabiliteit en perfomance gezorgd hebben.
Waauw! Geen inlogproblemen meer hier. Scheelt veel ergernis. Thanks!gr4vity schreef:Mja, ik zou wel eens willen weten of er nog mensen zijn met echte inlog problemen
Niks meer gr4vity. Alles wat voorheen niet lukte werkt nu zonder problemen. Bvb op links klikken in emails, stuurt me direct door naar de post ipv een login pagina waar ik niet doorgeraakgr4vity schreef:Mja, ik zou wel eens willen weten of er nog mensen zijn met echte inlog problemen
Code: Selecteer alles
Het grootste aantal gebruikers online was 218 op ma feb 08, 2010 4:11 pm