En lachen dat die daar nu doen... da zal nog een uurke duren eer ze daarvan bekomen zijnakke schreef:Net FN100 besteld. Installatie de 18de feb. En de Telenet medewerker wenste mij een proficiat omdat ik de 1ste ben in vlaanderenLoL
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
En lachen dat die daar nu doen... da zal nog een uurke duren eer ze daarvan bekomen zijnakke schreef:Net FN100 besteld. Installatie de 18de feb. En de Telenet medewerker wenste mij een proficiat omdat ik de 1ste ben in vlaanderenLoL
Maar als je turbonet xl hebt en je schakelt dan naar die 120 euro over dan betaal je 45 euro extra.Maar das wel mee shake inbegrepen enz....TomG schreef:Den eerste zot die 100 euro per maand betaald voor een internet verbinding... thuis!akke schreef:Net FN100 besteld. Installatie de 18de feb. En de Telenet medewerker wenste mij een proficiat omdat ik de 1ste ben in vlaanderenLoL
proficiat met je 99 euro per maand .jeanke36 schreef:goe zot voor zoveel geld te gevenakke schreef:Net FN100 besteld. Installatie de 18de feb. En de Telenet medewerker wenste mij een proficiat omdat ik de 1ste ben in vlaanderenLoL
Die weten dat goed genoeg, maar hun bedoeling is geld te verdienen. En gezien hun groot aantal klanten lukt die strategie goed.xr2i schreef:Telenet snapt nog steeds niet dat 90 % van hun klanten gewoon goedkope packs willen zonder limieten in internet volume's.
akke schreef:Jullie doen precies of die 120 euro is veel geld...![]()
Volledig met je eens !Telenet snapt nog steeds niet dat 90 % van hun klanten gewoon goedkope packs willen zonder limieten in internet volume's.
De snelheid, eens die 10Mbits/s of hoger ligt, speelt niet echt een rol meer! Geef ons een pack van 50 € per maand met 10Mbit/s down en 2 Mbits/s up en unlimitted internet + tv + telefoon + kabel abbo!
Telenet snap dit maar al te goed... prijzen aanpassen kost hun inkomsten... en dat op IEDER abonnement.xr2i schreef:Telenet snapt nog steeds niet dat 90 % van hun klanten gewoon goedkope packs willen zonder limieten in internet volume's. De snelheid, eens die 10Mbits/s of hoger ligt, speelt niet echt een rol meer! Geef ons een pack van 50 € per maand met 10Mbit/s down en 2 Mbits/s up en unlimitted internet + tv + telefoon + kabel abbo!
Marlboro schreef:akke schreef:Jullie doen precies of die 120 euro is veel geld...![]()
Heb je die 100 genomen of die 120 euro?
Want die 100 alleen vind ik ook wel veel, die 120 is met shake bij en dat zou bv voor mij 45 euro per maand meer zijn, dat is nie weinig maar nu anderzijds ook niet overdreven.
Iedereen doet mee z'n geld wat deze wilt vind ik, de één doet meer geld op aan dit en de ander gaat ermee op reis enz....
Maar die 100 euro vind ik echt wel veel teveel, die 120 euro kan ik nog ergens inkomen aangezien dus mee shake bij is.
Voor mij is 120 euro per maand aan internet uitgeven veel geld en ik denk dat elke modale Belg mij hier in bijstaat .akke schreef:Jullie doen precies of die 120 euro is veel geld...![]()
Voor veel mensen is dit nochtans een dikke maand werkenakke schreef:Jullie doen precies of die 120 euro is veel geld...![]()
Nogmaals; je maakt de fout door hier te beweren het alleen om internet gaat; het gaat hem niet alleen om internet maar wel met shake erbij,alles in z'n totaal met alles op en aan.fieldoxide schreef:Voor mij is 120 euro per maand aan internet uitgeven veel geld en ik denk dat elke modale Belg mij hier in bijstaat .akke schreef:Jullie doen precies of die 120 euro is veel geld...![]()
De laatste keer dat ik mij dergelijk bedrag herinner, was in den tijd van de inbelverbinding (als je die es vergat uit te loggen...).fieldoxide schreef:Voor mij is 120 euro per maand aan internet uitgeven veel geld en ik denk dat elke modale Belg mij hier in bijstaat .akke schreef:Jullie doen precies of die 120 euro is veel geld...![]()
Heb wel al horen zeggen hun internet niet al te stabiel is.jeanke36 schreef:120 euro is inderdaad heel erg duur!
vergeleken met nederland betalen wij drie keer zoveel!
Als je alleen woont en dit neemt is dat niet bepaald goedkoop; als je met z'n 2-3 betaald dan valt dit heel goed mee.jeanke36 schreef:ja inderdaad een contract van 12maand is al 1320euro voor internet voor een jaar wtf seg!
daar moeten veel mensen al een maand voor werken alleen voor dit al go crazy
ik ken heel veel nederlanders en die hebben geen klagen hoor zeker niet!Marlboro schreef:Heb wel al horen zeggen hun internet niet al te stabiel is.jeanke36 schreef:120 euro is inderdaad heel erg duur!
Als ik online game met de PS3 dan val ik nooit weg, het zijn altijd de anderen die wegvallen door een slechte of minder goede verbinding.
Kan goed zijn,als het gewoon surfen is mss geen probleem maar online spelen kan wel voor hen sneller een probleem zijn.jeanke36 schreef:ik ken heel veel nederlanders en die hebben geen klagen hoor zeker niet!Marlboro schreef:Heb wel al horen zeggen hun internet niet al te stabiel is.jeanke36 schreef:120 euro is inderdaad heel erg duur!
Als ik online game met de PS3 dan val ik nooit weg, het zijn altijd de anderen die wegvallen door een slechte of minder goede verbinding.
Als je bij Belgacom te ver van een centrale woont haal je nooit die 20 Mbits/s en je moet er echt dicht bijwonen (minder dan 1KM)xr2i schreef:Als je dus een shake wilt met Telefoon + Tv + Limietloos Internet dan betaal je bij Belgacom 70.15 euro daar waar je bij Telenet 75 euro per maand betaalt + nog eens de 13 euro voor jouw kabelabbo, in totaal dus 88 euro .
18 euro per maand verschil voor een iets sneller Internet (Bgc: 20 Mbits/s ,Telenet 30 Mbits/s) maar een snellere upload (bij Belgacom 2Mbits/s, bij Telenet maar 1.25Mbits/s).
Inderdaad, ik heb dat ook al gezien bij enen thuis die belgacom heeft,komt nooit in huis bij mij.Yargo schreef:Nja, ook ik vond het Belgacom aanbod aantrekkelijk dat je geen kabelkosten meer hebt, maar nu mijn schoonouders Belgacom TV hebben weet ik 100% zeker dat dit er bij mij nooit inkomt. Een niet HD zender zit vol van de digitale blokken bij snelle bewegingen, en HD zenders lopen vast. Zappen gebeurd daar soms met 10 seconden vertraging.... Nee dank u. En dan downloaden ze nog niet eens op datzelfde tijdstip. Ik wil niet weten hoe het er dan uit ziet. Dikken brol in mijn ogen.
Een telefoondraad is niet gemaakt om gewoon TV of HD beeld door te sturen zo simpel is dat. Dat is algemeen geweten.Yargo schreef:Nja, ook ik vond het Belgacom aanbod aantrekkelijk dat je geen kabelkosten meer hebt, maar nu mijn schoonouders Belgacom TV hebben weet ik 100% zeker dat dit er bij mij nooit inkomt. Een niet HD zender zit vol van de digitale blokken bij snelle bewegingen, en HD zenders lopen vast. Zappen gebeurd daar soms met 10 seconden vertraging.... Nee dank u. En dan downloaden ze nog niet eens op datzelfde tijdstip. Ik wil niet weten hoe het er dan uit ziet. Dikken brol in mijn ogen.
Je verwisselt 2 producten: ADSL & VDSL!etienne22 schreef: Als je bij Belgacom te ver van een centrale woont haal je nooit die 20 Mbits/s en je moet er echt dicht bijwonen (minder dan 1KM)
Ja, ik vind dit belachelijk veel geld voor een thuis internet abonnement.akke schreef:Jullie doen precies of die 120 euro is veel geld...![]()
ik werk van thuis uit en gebruik daarbij internet, waarbij ik ook veel (grote) bestanden upload. Het gaat mij vooral om de 5MBit upload speedVOiD schreef:Ja, ik vind dit belachelijk veel geld voor een thuis internet abonnement.akke schreef:Jullie doen precies of die 120 euro is veel geld...![]()
Mag ik vragen voor wat je het gebruikt ? Gewoon thuisgebruik ?
Inderdaad veel te duur, de champagne kurken knallen daar in Mechelen, de eerste klanten die ze kunnen afzetten en pluimen zijn binnen.fieldoxide schreef:Voor mij is 120 euro per maand aan internet uitgeven veel geld en ik denk dat elke modale Belg mij hier in bijstaat .akke schreef:Jullie doen precies of die 120 euro is veel geld...![]()
Dan is dit al stukken begrijpelijker, het is voor een groot stuk voor je werk en zo een abonnement kan het comfort wel verhogen veronderstel ik.akke schreef:ik werk van thuis uit en gebruik daarbij internet, waarbij ik ook veel (grote) bestanden upload. Het gaat mij vooral om de 5MBit upload speedVOiD schreef:Ja, ik vind dit belachelijk veel geld voor een thuis internet abonnement.akke schreef:Jullie doen precies of die 120 euro is veel geld...![]()
Mag ik vragen voor wat je het gebruikt ? Gewoon thuisgebruik ?
Voorlopig wel, maar bij Telenet kan alles SNEL veranderen, zeker de specificaties.Dafke schreef:Nog nieuws over het Comfornet XL abbo?
Zal het volume blijven hangen op 30GB?
Tariefinfo en voorwaarden gelezen ???? : Eerste installatie vanaf 1/3/2010akke schreef:Net FN100 besteld. Installatie de 18de feb. En de Telenet medewerker wenste mij een proficiat omdat ik de 1ste ben in vlaanderenLoL
bij dommel is er gewoon geen fup heb ik al gezienTomG schreef:Dommelaars?jeanke36 schreef:is er hier iemand die al ergens onbeperkt internet heeft wel fup maar toch?
let me know!