nieuwsgroepen- altbinz alternatief gezocht

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Zijn er nog goede (gratis) alternatieven voor het inmiddels betalend alternatief Altbinz met gui (geen webinterface) die werken onder windows 7?
Gebruikersavatar
Block
Erelid
Erelid
Berichten: 1740
Lid geworden op: 31 jul 2005, 01:08
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 76 keer

Kijk eens op www.binaries4all.nl daar staan verschillende readers uitgelegd met hun sterke en zwakke punten.
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Block schreef:Kijk eens op http://www.binaries4all.nl daar staan verschillende readers uitgelegd met hun sterke en zwakke punten.
daar staat er dus geen gratis alternatief tussen dat aan altbinz kan tippen (is ook al oude site).
Gebruikersavatar
Arqentus
Premium Member
Premium Member
Berichten: 575
Lid geworden op: 22 jul 2004, 18:04
Bedankt: 3 keer

silencer schreef:
Block schreef:Kijk eens op http://www.binaries4all.nl daar staan verschillende readers uitgelegd met hun sterke en zwakke punten.
daar staat er dus geen gratis alternatief tussen dat aan altbinz kan tippen (is ook al oude site).
Silencer: Alt.Binz is niet betalend, maar donatie's. Je kan zelf bepalen hoeveel je schenkt. Geef een paar euro, en voila, je krijgt donation status op het forum, en je kan altijd de nieuwe versie's binnenhalen.

Neem maar aan van mij, ik vind geen alternatief dat het gemak heeft van alt.binz. Zelf niet onder de ( volle pot ) betalende programma's.
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Arqentus schreef:
silencer schreef:
Block schreef:Kijk eens op http://www.binaries4all.nl daar staan verschillende readers uitgelegd met hun sterke en zwakke punten.
daar staat er dus geen gratis alternatief tussen dat aan altbinz kan tippen (is ook al oude site).
Silencer: Alt.Binz is niet betalend, maar donatie's. Je kan zelf bepalen hoeveel je schenkt. Geef een paar euro, en voila, je krijgt donation status op het forum, en je kan altijd de nieuwe versie's binnenhalen.

Neem maar aan van mij, ik vind geen alternatief dat het gemak heeft van alt.binz. Zelf niet onder de ( volle pot ) betalende programma's.
Er is een minimum van 15 euro tegenwoordig, best veel als je usenet maar af en toe eens gebruikt.
Opus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 937
Lid geworden op: 29 sep 2008, 21:43
Locatie: Hoboken
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 49 keer

download via de nieuwsservers een versie van alt-binz :) ??
Dreambox 800 / Open-Pli image / eSATA 750Gb / CCcam 2.1.4 / Schotel draaibaar
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

nu mag je zeggen wat je wil, alt.binz is het beste, maar dit is wel even wennen in het begin!
Vroeger grabit gebruikt, maar daar kreeg ik de SSL-connectie niet aan de praat
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Opus schreef:download via de nieuwsservers een versie van alt-binz :) ??
Het is dat er nogal wat problemen zijn met de 0.8.5 versie icm windows 7.
En de versies erna zijn niet betrouwbaar.
Gebruikersavatar
Arqentus
Premium Member
Premium Member
Berichten: 575
Lid geworden op: 22 jul 2004, 18:04
Bedankt: 3 keer

silencer schreef:Er is een minimum van 15 euro tegenwoordig, best veel als je usenet maar af en toe eens gebruikt.
*awww* Dat is idd dik omhoog gegaan. Ik denk dat je bepaalde mensen mag bedanken daarvoor. Waren een hoop zotten in het verleden met 1$ of lager aan the schenken. Koste actueel de developer meer, dan dat het opbracht.
Opus schreef:download via de nieuwsservers een versie van alt-binz :) ??
Zit tegenwoordig een online check systeem in. Om alt.binz nog te kunnen gebruiken, moet je je forum login / password ingeven.
silencer schreef: Het is dat er nogal wat problemen zijn met de 0.8.5 versie icm windows 7.
En de versies erna zijn niet betrouwbaar.
Draai de laaste 0.31.3, en geen enkel probleem op Windows 7. Heb zelf onder Linux de oudere versie's zitten draaien, met Wine. Op af en toe een crash, was het bijna identiek als onder Windows.

Zijn intussen al een hoop veranderingen gebeurt ( onder de kern ). Multi thread ondersteuning voor de par's als ik me juist herinner, en andere spullen.
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Arqentus schreef:
silencer schreef:Er is een minimum van 15 euro tegenwoordig, best veel als je usenet maar af en toe eens gebruikt.
*awww* Dat is idd dik omhoog gegaan. Ik denk dat je bepaalde mensen mag bedanken daarvoor. Waren een hoop zotten in het verleden met 1$ of lager aan the schenken. Koste actueel de developer meer, dan dat het opbracht.
Opus schreef:download via de nieuwsservers een versie van alt-binz :) ??
Zit tegenwoordig een online check systeem in. Om alt.binz nog te kunnen gebruiken, moet je je forum login / password ingeven.
silencer schreef: Het is dat er nogal wat problemen zijn met de 0.8.5 versie icm windows 7.
En de versies erna zijn niet betrouwbaar.
Draai de laaste 0.31.3, en geen enkel probleem op Windows 7. Heb zelf onder Linux de oudere versie's zitten draaien, met Wine. Op af en toe een crash, was het bijna identiek als onder Windows.

Zijn intussen al een hoop veranderingen gebeurt ( onder de kern ). Multi thread ondersteuning voor de par's als ik me juist herinner, en andere spullen.
Daarom zoek ik dus een alternatief & 0.85 werkt niet goed meer.
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Ik zal dan toch maar SABnzbD+ gebruiken (RC), werkt vrij goed.
Gebruikersavatar
TL@
Pro Member
Pro Member
Berichten: 365
Lid geworden op: 12 jun 2007, 13:15
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Deze werkt nochtans perfect onder W7:
http://www.altbinz.nl/alt.binz.downloaden.html
Gebruikersavatar
KaiZas
Pro Member
Pro Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 23 maa 2004, 10:17
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

SABnzbd+ is pure perfectie, meneer.

Niet te verslaan in combinatie met Newzbin / NZBmatrix. Firefox erbij en je hebt zowaar one-click downloady goodness.
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

KaiZas schreef:SABnzbd+ is pure perfectie, meneer.

Niet te verslaan in combinatie met Newzbin / NZBmatrix. Firefox erbij en je hebt zowaar one-click downloady goodness.
Ik krijg het alleen niet meteen werkend op mn nslu2 met slugosbe4.8.
Gebruikersavatar
KaiZas
Pro Member
Pro Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 23 maa 2004, 10:17
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

Misschien dan toch maar gewoon terug naar windows als je klaar bent met prutsen.
apostasia
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 49
Lid geworden op: 20 okt 2008, 15:02

KaiZas schreef:SABnzbd+ is pure perfectie, meneer.

Niet te verslaan in combinatie met Newzbin / NZBmatrix. Firefox erbij en je hebt zowaar one-click downloady goodness.
eender welke deftige nzb zoekmachine (alhoewel NZBMatrix ofzo wel nog beter is) in combinatie met eender welke browser waar je per bestandstype kan kiezen waar ze gedownload worden (voor *.nzb de watch folder van SABnzbd dus), geeft je one-click downloads als je SABnzbd gebruikt :-D
Silver_Rain
Pro Member
Pro Member
Berichten: 310
Lid geworden op: 05 jan 2007, 13:02
Locatie: Dilsen
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 1 keer

Ik gebruik ook sabnzbd, beste wat er is ! :-D
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Silver_Rain schreef:Ik gebruik ook sabnzbd, beste wat er is ! :-D
Idd alleen een vista/ubuntu gadget ontbreekt zodat je weet dat sabnzbd opstaat/download (en autorefresh in wachtrij).
Tiyuna
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 22 okt 2008, 03:26

Ik gebruik namelijk OPENFTD en SABnzbd+
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”