nieuwsgroepen- altbinz alternatief gezocht
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
Zijn er nog goede (gratis) alternatieven voor het inmiddels betalend alternatief Altbinz met gui (geen webinterface) die werken onder windows 7?
- Block
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
- Bedankt: 76 keer
Kijk eens op www.binaries4all.nl daar staan verschillende readers uitgelegd met hun sterke en zwakke punten.
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
-
- Elite Poster
daar staat er dus geen gratis alternatief tussen dat aan altbinz kan tippen (is ook al oude site).Block schreef:Kijk eens op http://www.binaries4all.nl daar staan verschillende readers uitgelegd met hun sterke en zwakke punten.
Silencer: Alt.Binz is niet betalend, maar donatie's. Je kan zelf bepalen hoeveel je schenkt. Geef een paar euro, en voila, je krijgt donation status op het forum, en je kan altijd de nieuwe versie's binnenhalen.silencer schreef:daar staat er dus geen gratis alternatief tussen dat aan altbinz kan tippen (is ook al oude site).Block schreef:Kijk eens op http://www.binaries4all.nl daar staan verschillende readers uitgelegd met hun sterke en zwakke punten.
Neem maar aan van mij, ik vind geen alternatief dat het gemak heeft van alt.binz. Zelf niet onder de ( volle pot ) betalende programma's.
-
- Elite Poster
Er is een minimum van 15 euro tegenwoordig, best veel als je usenet maar af en toe eens gebruikt.Arqentus schreef:Silencer: Alt.Binz is niet betalend, maar donatie's. Je kan zelf bepalen hoeveel je schenkt. Geef een paar euro, en voila, je krijgt donation status op het forum, en je kan altijd de nieuwe versie's binnenhalen.silencer schreef:daar staat er dus geen gratis alternatief tussen dat aan altbinz kan tippen (is ook al oude site).Block schreef:Kijk eens op http://www.binaries4all.nl daar staan verschillende readers uitgelegd met hun sterke en zwakke punten.
Neem maar aan van mij, ik vind geen alternatief dat het gemak heeft van alt.binz. Zelf niet onder de ( volle pot ) betalende programma's.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 49 keer
download via de nieuwsservers een versie van alt-binz ??
Dreambox 800 / Open-Pli image / eSATA 750Gb / CCcam 2.1.4 / Schotel draaibaar
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
nu mag je zeggen wat je wil, alt.binz is het beste, maar dit is wel even wennen in het begin!
Vroeger grabit gebruikt, maar daar kreeg ik de SSL-connectie niet aan de praat
Vroeger grabit gebruikt, maar daar kreeg ik de SSL-connectie niet aan de praat
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Elite Poster
Het is dat er nogal wat problemen zijn met de 0.8.5 versie icm windows 7.Opus schreef:download via de nieuwsservers een versie van alt-binz ??
En de versies erna zijn niet betrouwbaar.
*awww* Dat is idd dik omhoog gegaan. Ik denk dat je bepaalde mensen mag bedanken daarvoor. Waren een hoop zotten in het verleden met 1$ of lager aan the schenken. Koste actueel de developer meer, dan dat het opbracht.silencer schreef:Er is een minimum van 15 euro tegenwoordig, best veel als je usenet maar af en toe eens gebruikt.
Zit tegenwoordig een online check systeem in. Om alt.binz nog te kunnen gebruiken, moet je je forum login / password ingeven.Opus schreef:download via de nieuwsservers een versie van alt-binz ??
Draai de laaste 0.31.3, en geen enkel probleem op Windows 7. Heb zelf onder Linux de oudere versie's zitten draaien, met Wine. Op af en toe een crash, was het bijna identiek als onder Windows.silencer schreef: Het is dat er nogal wat problemen zijn met de 0.8.5 versie icm windows 7.
Zijn intussen al een hoop veranderingen gebeurt ( onder de kern ). Multi thread ondersteuning voor de par's als ik me juist herinner, en andere spullen.
-
- Elite Poster
Daarom zoek ik dus een alternatief & 0.85 werkt niet goed meer.Arqentus schreef:*awww* Dat is idd dik omhoog gegaan. Ik denk dat je bepaalde mensen mag bedanken daarvoor. Waren een hoop zotten in het verleden met 1$ of lager aan the schenken. Koste actueel de developer meer, dan dat het opbracht.silencer schreef:Er is een minimum van 15 euro tegenwoordig, best veel als je usenet maar af en toe eens gebruikt.
Zit tegenwoordig een online check systeem in. Om alt.binz nog te kunnen gebruiken, moet je je forum login / password ingeven.Opus schreef:download via de nieuwsservers een versie van alt-binz ??
Draai de laaste 0.31.3, en geen enkel probleem op Windows 7. Heb zelf onder Linux de oudere versie's zitten draaien, met Wine. Op af en toe een crash, was het bijna identiek als onder Windows.silencer schreef: Het is dat er nogal wat problemen zijn met de 0.8.5 versie icm windows 7.
Zijn intussen al een hoop veranderingen gebeurt ( onder de kern ). Multi thread ondersteuning voor de par's als ik me juist herinner, en andere spullen.
-
- Elite Poster
Ik krijg het alleen niet meteen werkend op mn nslu2 met slugosbe4.8.KaiZas schreef:SABnzbd+ is pure perfectie, meneer.
Niet te verslaan in combinatie met Newzbin / NZBmatrix. Firefox erbij en je hebt zowaar one-click downloady goodness.
eender welke deftige nzb zoekmachine (alhoewel NZBMatrix ofzo wel nog beter is) in combinatie met eender welke browser waar je per bestandstype kan kiezen waar ze gedownload worden (voor *.nzb de watch folder van SABnzbd dus), geeft je one-click downloads als je SABnzbd gebruiktKaiZas schreef:SABnzbd+ is pure perfectie, meneer.
Niet te verslaan in combinatie met Newzbin / NZBmatrix. Firefox erbij en je hebt zowaar one-click downloady goodness.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 1 keer
Ik gebruik ook sabnzbd, beste wat er is !
-
- Elite Poster
Idd alleen een vista/ubuntu gadget ontbreekt zodat je weet dat sabnzbd opstaat/download (en autorefresh in wachtrij).Silver_Rain schreef:Ik gebruik ook sabnzbd, beste wat er is !