dus ik heb een klein probleem met ons thuisnetwerk, ik heb onlangs een desktop pc gekocht voor mijn kamer. Nu we zitten op een wireless netwerk. We zitten op het moment bij Belgacom op VDSL 2. Ik heb een Wireless adapter gekocht voor mijn pc maar blijkbaar is de signaal van de Bbox van Belgacom niet sterk genoeg om tot mijn kamer te geraken. Nu ik kan de Bbox niet vervangen blijkbaar omdat we op VDSL 2 zitten. Je moet de router van Belgacom gebruiken. Nu mijn vraag aan jullie is, wat denk is best dat ik doe? Ik dacht al misschien een wireless repeater te installeren of een access point. Nog iets Bbox stuurt Wireless G signalen uit, mijn Wireless adapter kan echter wel wireless N signalen ontvangen. Ik dacht ook al om de router te verplaatsen maar het probleem is dat mijn vader zijn pc in zijn bureel geen wireless adapter heeft. Dus zou liefst hebben dat de router blijft waar het is. Hieronder is een link naar een kleine schets van onze situatie.
[url="Schets"]
![Afbeelding](http://i24.photobucket.com/albums/c5/Mattcooke24/Wireless.png)
Wat zou ik best doen? Ik hoor graag jullie meningen.
Edit: Nog iets, homeplugs of powerplugs lukken niet want het is niet op dezelde stroomnet. En als laatste de vloeren zitten met gewelven. Dat kan een reden zijn voor de slechte verbinding.
Groeten,
Daniel