Cheers
Niet helemaal mee akkoord want hoe verklaar je dan dit:Styno schreef:Zoals ik al eerder dacht en hier ook naar boven komt heeft webvisie voor de aankoop van bandbreedte voor zijn ongelimiteerde contracten de standaarden overgenomen van andere providers die wel met limieten/capping zitten. (volgens gegevens uit een andere tread dus 60 Kb/s /pp)
Je zegt net hetzelfde als ik zeg... (EDPNet -> tot limiet op is.) Andere providers werken op de een of andere manier met limieten en kunnen dus makkelijk rondkomen met die 60 Kb/s /pp.C-Phest schreef:Als ik een 3Mbit bij pakt EDPNet neem dan kan ik vollen bak aan 300KB+ downloaden, eender wanneer op de dag of week of maand, en dit tot mijn limiet opgebruikt is.
Wel HEEL toevallig dan dat ik altijd NET download als er niemand anders bezig is he?
Ik geloof niet in die interconnectie bottlenecks ... LEX of dslams of whatever ... probleem ligt puur bij te weinig data trafiek aankopen van Webvisie bij Scarlet, PLUS dat Scarlet sowieso van die ongelimiteerde abo's af wil.
Omdat bij A2F een heel groot deel leechers (zoals ik) constant bezig is met downloaden.C-Phest schreef: Als ik een 3Mbit bij pakt EDPNet neem dan kan ik vollen bak aan 300KB+ downloaden, eender wanneer op de dag of week of maand, en dit tot mijn limiet opgebruikt is.
Wel HEEL toevallig dan dat ik altijd NET download als er niemand anders bezig is he?
Hey pietje precies,vroenkiewoenkie schreef:hey mr negative
Dat weet ik ook maar al te goed, zeker wanneer de user in kwestie niet in staat is de juiste informatie over het probleem door te geven, en je geen (remote) acces hebt op de machine zelf.meon schreef:(hebben daar ook meestal niet de tijd of middelene voor)
idd, daarom mijn post in WTF threadSpacekiek schreef:En als ik dat hier zo lees zijn sommige al blij met 50Kb/s of willen ze al een limiet om de problemen op te lossen ...
De mensen in de oorlog waren ook al blij met ne droge boterham met wat boter op hé
dank u gast om mijn volledige post te lezen en dit als commentaar te gevengast schreef:Ik hoop dat je laatste zin "Als ik in de file sta..... op wie steek je het dan??" ,goed bedoeld hebt.
Want ik zie in de file staan de schuld van beide hoor van de wegenwerken en van de andere chaufeurs.( of alle chauffeurs)
Je kan bv. aan carpooling doen hé.
Kan je misschien ook eens over nadenken...
Again... bent u mischien vergeten dat er mensen zijn die al een half jaar aan het wachten zijn op enige verbetering? De performantie is de laaste tijd een jojo, dus als het eens een dagje beter gaat ga ik dat niet meteen posten want ik ben er bijna zeker van dat ik over een paar dagen/uren mijn woorden weer moet intrekken.Anonymous schreef:Als A2F deze trend weet vast te houden, dan kan ik de 2 weken wel verwerken, dit weekend kan ik dan mijn achterstand inhalen
Het voorbeeld gaat mank omdat mijn gebruik van de aansluiting niet ten koste gaat van iemands performance terwijl het omgekeerd duidelijk is dat de lage (voor mij onbruikbare) snelheden het gevolg zijn van het extreme leechen. De verantwoordelijkheid ligt bij Webvisie. Op tijd hadden er grenzen gesteld moeten worden toen duidelijk werd dat het downloadgedrag veel groter was dan voorzien met het gevolg van lage snelheden. Of, indien voorzien, hadden bestaande en nieuwe klanten er op gewezen moeten worden dat effectieve snelheden slechts 1/10* konden worden van de modemsnelheid. Gebruikers die hiermee niet uit de voeten kunnen had een gemakkelijk afscheid van het contract geboden moeten worden (puntje voor de vergadering).C-Phest schreef:Inter: ik vind dat je 100% gelijk hebt ... we hebben allemaal andere redenen om voor A2F te kiezen en die moeten gerespecteerd worden door iedereen.
De ene koopt een ferrari om te verbouwen en race te rijden, de andere omdat die em gewoon lekker zitten vindt, de ander omdat die mooi staat in de living ... de ene reden is voor iemand al aannemelijker als de andere, maar zijn allemaal redenen die geldig zijn voor die persoon en dan moeten we daar respect voor hebben!