mijn vroegere decoder had ik het probleem als ik wilde terugspoelen dat hij in 95% van de gevallen 60 min ineens terugspoelde, en dan moest ik terug doorspoelen.
Oplossing stekker uit stopcontact halen en terug insteken was daarmee dan 2 dagen geholpen.
of stekker uittrekken insteken en dan power menu en ok dan was hij gereset maar dat hielp ook niet.
Zaterdag nieuwe full hd gekocht.
was iets aan het opnemen op één hd en wilde terug spoelen vtmhd maar dit werkte niet ! Bellen naar kd en die gast aah meneer ik zie dat ge al een paar problemen hebt gehad met uw decoder dus ik geef u een omruilnr en daarmee kan je in belgacomshop een nieuwe decoder ophalen. ( ondertussen weet ik al dat dit de oorzaak nie was maar gewoon nie kan wegens te weinig bandbreede vandaar dat ze deze in januari verhogen van 20 naar 30)
ik was blij had de laatste nieuwe decoder maar die is nog slechter !
bij opgenomen programmas kan je geen 30 sec meer doorspoelen met 1 druk op de knop .
En als ik opneem voor ganse week dan begint het !
Je kan een ganse serie opnemen bvb thuis maar als je dat vraagt neemt hij deze van de namiddag ook op, nuja dat is nog niet het ergste ! Als je een ganse week programmeerd en je kijk vervolgens naar de planning staat overal een R recording dus ok. Maar als hij 1 programma opneemt slaan de andere programmas automatisch over op X dus neemt hij NIKS meer op.
Terug gebeld naar de kd dienst en ze gaan iemand sturen om de lijn uit te meten (volgens mij heeft het totaal niks mee te maken) het zijn gewoon die decoders die op niks trekken