Sub Zero schreef:Het beste systeem zou zijn dat er iemand een post doet met wat hij weg doet (gedetailleerd). En dat de goederen opgehaald worden door de koper, eerst ter plekke getest worden door beide partijen en de koper ter plekke contant betaalt bij het afhalen. Dan is er het minste discussie mogelijk. Want je hebt een werkend product, je weet zeker dat je het zal hebben en de verkoper heeft z'n geld. Als er dan nog iets mis gaat, dan is het alleen aan de persoon gelegen wegens niet goed opgelet ofzo.
Cheers
dit is volgens mij het beste idee tot nu toe...
je kan toch gewoon een aparte sectie maken in het forum? naast algemeen, test, hardware enzovoort : "verkoop'"
laat gewoon de mensen posten met :
-aard van produkt
-ouderdom
-specs (techn. info.)
-foto (?)
-vraagprijs (of minimumprijs zoals ebay)
EN : laat de persoon een datum en tijdstip opgeven waar het bieden stopt!
bvb : ik verkoop een harde schijf, ik schrijf alle specs enzo erbij, de minimumprijs is 100 euro en het bieden gaat door tot 25 maart om 12 uur 's middags.
dan kunnen mensen gewoon replies geven zoals in het forum, en op het door de koper vastgelegde tijdstip kijkt men naar de persoon die het hoogste bod heeft en boven de minimumprijs ligt.
dan sturen die personen elkaar gewoon via PM hun privé gegevens en kunnen ze elkaar ontmoeten voor de verkoop...
en dan zoals sub_zero zei.
ciao
stephan