Ik heb nu sinds twee maanden CityConnect maar vind de limiet toch vervelend en zou daarom willen overstappen naar CityConnect Plus. Nu vind ik niet direct hoe ik dat (indien mogelijk) zou moeten doen via crm (of...), iemand die mij kan helpen?
En btw, ik heb nu nog 5 dagen in deze factureringsperiode, als ik nu al zo'n overstap zou (kunnen) maken wordt CityConnect Plus toch enkel voor de laatste 5 dagen aangerekend, hoop ik?
CityConnect naar CityConnect Plus?
Het beste dat je kan doen is een support ticket (best naar [email protected]) openen en direct daarna bellen met je ticket nummer in de hand. Probeer zeker duidelijk te maken dat je over 5 dagen een nieuwe accounting periode hebt.
Een upgrade of downgrade kost trouwens 1x 25 EUR.
Een upgrade of downgrade kost trouwens 1x 25 EUR.
Gr4vity, dit is niet helemaal waar. Je moet ook opnieuw activatiekosten betalen.
Ik heb onlang gevraagd voor een downgrade en ik kreeg volgende reactie...
Ik heb onlang gevraagd voor een downgrade en ik kreeg volgende reactie...
Geachte,
Hartelijk dank voor uw email.
Een downgrade kost 25.00 euro excl btw plus de eenmalige activatiekost van cityconnect, deze bedraagt 49.00 euro.
Gaat u akkoord met deze kost?
Netconnect => Cityconnect zal prolly wel activatiekost zijn, omdat er dan effectief iets dient veranderd te worden in de centrale door belgacom.
Maar Cityconnect => Cityconnect Plus blijft zelfde kabel, centrale, dslam ... Dus zal prolly geen activatiekost zijn
Maar Cityconnect => Cityconnect Plus blijft zelfde kabel, centrale, dslam ... Dus zal prolly geen activatiekost zijn
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Hier was het wel zo En het zou me verwonderen dat ze daar een uitzondering op doen.dupondje schreef:Dus zal prolly geen activatiekost zijn
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Ik dacht ook dat dit niet mogelijk was daarom stuurde ik deze mail:
en kreeg volgend bizar (standaard?) antwoord:Beste,
Ik ben al geactiveerd op cityconnect plus. Dat ik 25 euro excl btw downgrade-kosten moet betalen, dat begrijp ik. Maar waarvoor zijn deze activatiekosten opnieuw nodig? Er is toch geen interventie ter plaatse meer nodig?
Ik heb nooit over een promo gesproken... Toen ik meer uitleg vroeg over wat deze kost juist inhield, waren ze letterlijk pissed-offGeachte,
Er wordt een nieuw profiel geactiveerd op uw lijn, dan is deze kost altijd nodig.
De promo is alleen geldig voor nieuwe klanten.
Laatst gewijzigd door bmantra 08 dec 2009, 09:35, in totaal 1 gewijzigd.
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Maar mantra toch, hoe durf je! Je mag al blij zijn dat Dommel je als kant wil, je mag dan toch niet verwachten dat ze je nog informatie gaan geven over hun tarieven!
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
Dommel meldt dat deze overstap mij inderdaad €25 zou kosten. Maar vermits ik mij heb verkeken op de prijs, zie ik toch nog even af van de overstap. (Had €18,95 ipv €34,00 verwacht (verkeerd gekeken op de website dus), vreemd ook dat het verschil (tussen CityConnect en CityConnect Plus) in promotieprijs slechts €3 is en in de normale prijs €11 maar soit.)
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Ik vind het ook zeer onduidelijk. Eén ding bij Dommel is zeker, kosten zijn zeer onduidelijk. Activatiekosten tot daar aan toe, maar up-/downgrades enórm onduidelijk. Is dat zo moeilijk om een pagina aan te maken en de mensen het duidelijk te maken? Kan toch niet legaal zijn denk ik.
Overlaatst moest de bitrate bij ons (zitten wel op netconnect) omlaag gezet worden (rotte telefoonlijn). Dat moest blijkbaar door Belgacom gedaan worden.bmantra schreef:Ik dacht ook dat dit niet mogelijk was daarom stuurde ik deze mail:
en kreeg volgend bizar (standaard?) antwoord:Beste,
Ik ben al geactiveerd op cityconnect plus. Dat ik 25 euro excl btw downgrade-kosten moet betalen, dat begrijp ik. Maar waarvoor zijn deze activatiekosten opnieuw nodig? Er is toch geen interventie ter plaatse meer nodig?
Ik heb nooit over een promo gesproken... Toen ik meer uitleg vroeg over wat deze kost juist inhield, waren ze letterlijk pissed-offGeachte,
Er wordt een nieuw profiel geactiveerd op uw lijn, dan is deze kost altijd nodig.
De promo is alleen geldig voor nieuwe klanten.
Misschien moet Dommel voor cityconnect ook naar Belgacom voor de bitrate (en kosten betalen?)
Als dit niet zo is, dan vindt ik het wel schandig veel geld voor een (volgens mij) kleine aanpassing in de configuratie.
- Trojan
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Dit zijn dommel hun dslams, verklaart waarom je zoveel activatiekosten moet betalen.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.