q-tec schreef: het paket gaan oppikken bij kiala en eens uitgepakt en alles mooi klaar gezet als de technieker het signaal komt activeren.
de modem werkt maar ze zeggen "stel deze in via de cd" is het niet makelijker om gewoon username en pasw in te geven en dat zou moeten werken?
Gewoon naar 192.168.1.1 gaan, en username (fx123456@SKYNET) en paswoord ingeven.
q-tec schreef:...en het draadloos signaal is nogal zwak kan ik daar mijn router aanhangen zodat ik een beter signaal heb (linksys)?
Blijken nogal mensen last van te hebben. Eventueel je linksys gebruiken is een oplossing:
1) ofwel het router gedeelte in je linksys uitschakelen, en deze dus gebruiken als switch + wireless access point.
2) ofwel het router gedeelte van je BBox2 niet gebruiken, en je linksys een PPPoE verbinding laten maken (sommigen noemen deze instelling ten onrechte "je BBox2 instellen in bridge" mode).
q-tec schreef:de decoder voor tv schiet aan maar geeft geen signaal door aan de tv maar dit is wel logisch zeker als de rj45 niet inzit? Ik had wel een startscherm werwacht.
gewoon decoder en Bbox2 verbinden met een ethernet kabel, en de activatie afwachten ....