Hallo,
Ik heb een account bij 3starsnet voor inkomende en uitgaande gesprekken. Alles is altijd goed verlopen. Maar sinds enkele dagen heb ik het probleem dat wanneer ik opgebeld word, ik de persoon niet kan horen. Hij kan mij wel horen. Ik heb niets veranderd aan de instellingen of wat dan ook, dus dat vind ik wel vreemd. Mijn telefoon is een Grandstream Budgetone 200 Voip telefoon, en mijn modem/router een speedtouch 780
Hoe kan ik dit probleem oplossen ?
Probleem
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
En je Internetprovider is ?jesseke schreef: Mijn telefoon is een Grandstream Budgetone 200 Voip telefoon, en mijn model/router een speedtouch 780
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Hmm, het ligt volgens mij toch echt aan de st780WL. Ik kan wel uitgaand bellen maar inkomend hoor ik zelfs niet meer, de telefoon gaat gewoon niet over. Ligt dat aan het feit dat ik een IP telefoon gebruik ? Gaat een gewone dect telefoon werken op de speedtouch 780WL ?
- meon
- Administrator
- Berichten: 16609
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Ehm, of je gebruikt een voip modem met gewoon telefoontoestel, of je gebruikt een gewone modem met voip-telefoontoestel. Beide gebruiken is dacht ik niet de bedoeling...
Ok, dat is dus het probleem wss . Nochtans heeft deze combinatie toch een half jaar goed gewerkt maar nu dus niet meer...meon schreef:Ehm, of je gebruikt een voip modem met gewoon telefoontoestel, of je gebruikt een gewone modem met voip-telefoontoestel. Beide gebruiken is dacht ik niet de bedoeling...
-
- Starter
- Berichten: 15
- Lid geworden op: 01 dec 2006, 15:07
Sommige providers voorzien een Gratis testaccount..
Zo kan je zien of je huidige provider niet de oorzaak van uw probleem is.
Probeer bijvoorbeeld die van Weepee eens:
http://www.voipandgo.be/index.php/voip- ... nutes.html
gewoon een SIP account aanvragen...
Zo kan je zien of je huidige provider niet de oorzaak van uw probleem is.
Probeer bijvoorbeeld die van Weepee eens:
http://www.voipandgo.be/index.php/voip- ... nutes.html
gewoon een SIP account aanvragen...
I used to be lost in the shuffle. Now I just shuffle along with the lost.