Goh met veel gedoe heb ik het in orde gekregen en eerlijk gezegd de beeld kwaliteit met telenet is enorm, zelfs gewoon sateliet tegen telenet .. en dan spreek ik nog niet over HD, .. gewoon weg fantastisch, nu moet ik nog van telenet vanaf, iemand een standaard brief liggen voor de opzeg .. ? Natuurlijk gaan we dit aangetekend doen.
Op en af mijn dak met al die sneeuw .. aan die meter had ik ook niks aan, 'k had wel een aanbod gekregen van iemand die me wou helpen, maar ik dacht het is kerst het sneeuwt tja dan vraag je dat ook niet, misschien als het wat beter weer is om die beter af te regelen we zien wel .. maar ik raad iedereen aan dit in de zomer te doen !
En zeker als je ze alle 4 tegelijk wil, goh dat was een hoop gepruts en logisch verstand zeker als je dat nog ooit gedaan hebt en er geen jota van kent, 1 LNB was direct afgeregeld maar alle 4 op 1 schotel, .. da's toch wat anders. 'k had namelijk de hellingshoek van de schotel te groot ingesteld eer ik dat door had waren we 2 dagen verder, .. in de sneeuw op mijn dak, .. hehe maar nu werkt het
Nu nog een paar cardshareders in NL vinden .. hehe en dan heb ik een mooi aanbod, ene met een hoop sport heb ik al gevonden -_- en ik kijk geen sport
PS: heeft nog iemand de laatste tijd zoveel last met telenet digicorder, dat ding valt om de 5 botten uit.. niet dat ik het nu nog gebruik maar ..