Zou ik even jullie persoonlijk mening mogen hebben , het gaat omtrent het volgende : ADSL2FIT ( en nee admins close deze thread niet want hij hoort niet bij de thread van adsl2fit vragen en antwoorden ... )
Dus ergens eind december had ik enorme problemen met adsl2fit , ik haalde zo'n 4 kb/s download en maar de helft van de upload snelheid die ik vroeger had ....
In het contract staat dat je 4mbit downstream hebt en 512 kbit upstream.
Heb dus de Small versie ( ADSL2FIT Producten )
Ze zeggen hier wel bij dat je geen gegarandeerde snelheiden hebt ... Njah best normaal is bij elke connectie maar dit wil toch niet zeggen dat als je 4 kb/s down hebt wat belange niet gelijk is aan 4mbit ( zelfs nog minder als een 56k modem )
Dat je daar mee tevreden moet zijn?
En dat je upload snelheid ineens vermindert met de helft??
Nu ja ik d8 zal even w8en is wsl tijdelijk die problemen... had er ondertussen al naar gemailed maar een echt duidelijk antwoord gaven ze nooit ... intussen zaten we al een maand verder en bleven de problemen zich voor doen ( steeds packetsloss bij online gamen , zeer lage downsnelheid en up dan ook ... )
Dit werd me wat te veel , dus had voor de volgende maand niet betaalt ... anders ging ik wsl toch weer met een kutconnectie zitten... kan ik beter dat geld aan iets zinvoller uitgeven dan.
Dus ik heb zo'n maand gew8 , dus ook geen internet gehad , in de hoop dat de problemen zouden opgelost zijn , als ik terug betaal... Mails heb ik zoveel gestuurd , van hoe het zat met connectie? of ze al terug normaal was enzo... zodat ik meteen terug kon betalen ... maar antwoord hierop kreeg ik niet ... en mij contacteren deden ze ook niet . Hier en dan een mailtje van jah er zijn problemen met het netwerk enzo

Tot als ik vandaag zelf eens bel , toen lieten ze me horen dat alles weer in orde zou moeten zijn , dus vroeg ik , als ik opnieuw betaalde , dat het dan begon van in maart en niet van februari ( de maand die ik niet heb betaalt maar ook geen internet had ).
En wat zeiden ze? nee meneer u moet de maand van Februari nog betalen ... dit vind ik absurd , zouden jullie iets betalen wat je niet krijgt?
En jah je kan zeggen je kan toch moeilijk doen van , vandaag gaat het slecht ik betaal niet ... maar neen dat deed ik niet , problemen deden zich al meer als een maand voor ... en informatie kreeg ik niet echt ... ik contacteerde ze ook steeds ofdat connectie al in orde was .. zodat ik meteen weer kon betalen? Maar neen hier kreeg ik dus geen deftig antwoord op...
Nu ja wat vinden jullie ervan?
Wat ik ervan denk , is dat ik NIET betaal .
Dank u