Even jullie persoonlijke mening aub .

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Plaats reactie
No LiMiT
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 nov 2003, 18:46
Locatie: Aalst
Contacteer:

Beste mensen ,

Zou ik even jullie persoonlijk mening mogen hebben , het gaat omtrent het volgende : ADSL2FIT ( en nee admins close deze thread niet want hij hoort niet bij de thread van adsl2fit vragen en antwoorden ... )

Dus ergens eind december had ik enorme problemen met adsl2fit , ik haalde zo'n 4 kb/s download en maar de helft van de upload snelheid die ik vroeger had ....

In het contract staat dat je 4mbit downstream hebt en 512 kbit upstream.
Heb dus de Small versie ( ADSL2FIT Producten )

Ze zeggen hier wel bij dat je geen gegarandeerde snelheiden hebt ... Njah best normaal is bij elke connectie maar dit wil toch niet zeggen dat als je 4 kb/s down hebt wat belange niet gelijk is aan 4mbit ( zelfs nog minder als een 56k modem )
Dat je daar mee tevreden moet zijn?

En dat je upload snelheid ineens vermindert met de helft??

Nu ja ik d8 zal even w8en is wsl tijdelijk die problemen... had er ondertussen al naar gemailed maar een echt duidelijk antwoord gaven ze nooit ... intussen zaten we al een maand verder en bleven de problemen zich voor doen ( steeds packetsloss bij online gamen , zeer lage downsnelheid en up dan ook ... )

Dit werd me wat te veel , dus had voor de volgende maand niet betaalt ... anders ging ik wsl toch weer met een kutconnectie zitten... kan ik beter dat geld aan iets zinvoller uitgeven dan.

Dus ik heb zo'n maand gew8 , dus ook geen internet gehad , in de hoop dat de problemen zouden opgelost zijn , als ik terug betaal... Mails heb ik zoveel gestuurd , van hoe het zat met connectie? of ze al terug normaal was enzo... zodat ik meteen terug kon betalen ... maar antwoord hierop kreeg ik niet ... en mij contacteren deden ze ook niet . Hier en dan een mailtje van jah er zijn problemen met het netwerk enzo :roll:

Tot als ik vandaag zelf eens bel , toen lieten ze me horen dat alles weer in orde zou moeten zijn , dus vroeg ik , als ik opnieuw betaalde , dat het dan begon van in maart en niet van februari ( de maand die ik niet heb betaalt maar ook geen internet had ).

En wat zeiden ze? nee meneer u moet de maand van Februari nog betalen ... dit vind ik absurd , zouden jullie iets betalen wat je niet krijgt?

En jah je kan zeggen je kan toch moeilijk doen van , vandaag gaat het slecht ik betaal niet ... maar neen dat deed ik niet , problemen deden zich al meer als een maand voor ... en informatie kreeg ik niet echt ... ik contacteerde ze ook steeds ofdat connectie al in orde was .. zodat ik meteen weer kon betalen? Maar neen hier kreeg ik dus geen deftig antwoord op...

Nu ja wat vinden jullie ervan?
Wat ik ervan denk , is dat ik NIET betaal .

Dank u
.: Trance , a Lifestyle :.
Gast

als ik jou was zou ik toch maar betalen, hoor, anders gooien ze gewoon je verbinding dicht en riskeer je misschien nog een deurwaarder... :roll:

misschien zullen ze een soort van compensatie voorzien zoals ze dat gedaan hebben in het verleden door een domeinnaam aan te bieden, ofzo
Pengu
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 751
Lid geworden op: 28 sep 2003, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 30 keer

Werkt ADSL2FIT niet met een jaarcontract? Zo ja, ben je wel verplicht om het te betalen. Je kan niet zeggen tegen belgacom bv dat je je telefoonlijn niet gaat betalen omdat er niemand gebeld heeft en jezelf niet gebeld hebt. Dus mijn persoonlijke mening vind ik jou wel heel gemakkelijk en eigenlijk nogal absurd. Sorry als ik wat bruut overkom maar je vroeg een mening hé.....


edit: dit is een deel van de algemene voorwaarden van ADSL2FIT (te vinden hier):
Artikel 12: duur van de overeenkomst
Elke periode gedurende dewelke de gebruiker toegang heeft tot de ADSL2FITdienstverlening, ook al
betreft het een gratis periode, valt onder deze algemene voorwaarden.
De duur van een abonnement op de ADSL2FITdienstverlening bedraagt minimum een maand, behalve
voor een ADSL-abonnement waarvan de mimimumduur 1 jaar bedraagt. De periode gaat in vanaf de
datum die op het Abonnementsformulier staat aangeduid, of ten vroegste op de datum waarop de server
de identificatiegegevens voor de aansluiting aanmaakt, als die erop vermeld staat, en onder voorbehoud
van ontvangst door WebVisie bvba van het geheel van documenten dat het dossier vormt van de
abonnee en waarvan sprake is in het Abonnementsformulier.
Na de minimale abonnementsperiode wordt onderhavige overeenkomst stilzwijgend verlengd, voor een
duurtijd afhankelijk van en gelijk aan de gekozen formule. De abonnee die de overeenkomst wil
opzeggen, moet tenminste 30 dagen vóór de vervaldatum van de lopende abonnementsperiode de
overeenkomst opzeggen. Dit dient te gebeuren via een aangetekend schrijven gericht aan:
WebVisie bvba
Oudaan 15/33
B-2000 Antwerpen
De abonnee moet het bewijs van verzending van de opzegging gedurende minstens een jaar bewaren.
Artikel 13: tarieven en betalingsvoorwaarden
De geldende tarieven zijn via de ADSL2FITdienstverlening beschikbaar en kunnen op verzoek worden
verkregen bij WebVisie bvba. Deze tarieven hebben voorrang op om het even welke andere. Er wordt
overeengekomen dat de tarieven, waarnaar in deze overeenkomst wordt verwezen, bestaan uit:
• de abonnementskosten;
• de eenmalige aansluitingskosten
• tarief voor een maandelijks, een driemaandelijks of een jaarabonnement op Net4All;
• de eventuele kosten die door WebVisie bvba worden gefactureerd voor het wijzigen van de
identificatiegegevens van de abonnee of van eender welk ander element in het dossier van de abonnee.
Elke aanvraag tot wijziging van de abonnementsformule door de abonnee moet schriftelijk worden gericht
aan de klantendienst van WebVisie bvba, en dit tenminste 30 dagen voor de vervaldatum.
De kosten voor het telefoongebruik tussen het toestel van de abonnee en het servercenter zijn uitsluitend
ten laste van de abonnee en hetzelfde geldt voor alle bedragen, bijdragen, abonnementen, taksen of
andere vormen van vergoeding die eventueel kunnen worden aangerekend door de aanbieders van
online diensten die via ADSL2FITtoegankelijk zijn.
De betalingstermijn van de abonnementskosten is een vervaltermijn.
WebVisie bvba houdt voor de abonnees die een factuur ontvangen hebben de factuurgegevens ter
beschikking, in functie van de bestaande technieken en gedurende de periode waarin de factuur kan
worden betwist. Indien de betaling van de verschuldigde sommen ADSL2FITniet bereikt binnen de
opgegeven termijn, wordt het openstaande bedrag vermeerderd met de wettelijke intrest, verhoogd met 5
procentpunt.
Indien de betaling na 10 dagen nog niet is verricht, kan WebVisie bvba, ambtshalve en zonder
kennisgeving, de toegang tot de dienstverlening onderbreken. De sommen met betrekking tot de lopende
contractuele abonnementsperiode blijven verschuldigd. Eventuele onkosten voor openstaande facturen
zijn ook ten laste van de abonnee. De abonnee kan in geen geval schadeloosstelling van WebVisie bvba
eisen voor een onderbreking in de toegang tot de dienstverlening, als gevolg van staking van betaling.Onder voorbehoud van de toepassing van artikel 17 behoudt WebVisie bvba zich het recht voor de
tarieven op ieder ogenblik te herzien, op voorwaarde dat het de abonnees, bij minder gunstige tarieven
voor de abonnees, hiervan een maand op voorhand verwittigt.
C-Phest
Premium Member
Premium Member
Berichten: 621
Lid geworden op: 08 dec 2003, 17:40
Locatie: Leuven

Wat bedoel je met 'ik was in februari niet aangesloten? Dat je niet gesurfd hebt, of dat ze je lijn afgesloten hadden wegens factuur niet betaald?

In het eerste geval heb je zoals Pengu zegt hetzelfde scenario als 'ik bel niet dus ik betaal niks)

Je betaalt nl voor een dienst ... en of je daar nu gebruik van maakt of niet, ze loopt door en je betaalt daar dan ook voor.

Een ander verhaald is het als je vooraf met hen de afspraak gemaakt had om je abo een maand op te schorten in afwachting van de hele zaak, maar ik dacht niet dat dit het geval was ... of wel?
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
No LiMiT
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 nov 2003, 18:46
Locatie: Aalst
Contacteer:

Jullie hebben het volgens mij niet goed gelezen .

Btw Pengu , als ze het contract niet nakomen heb je toch het recht om het af te breken?
Ga jij voor iets betalen wat je niet krijgt?

Das toch absurd

en c-phest , ik heb het hun een paar keer gezegd dat ik niet meer ging betalen voor een connectie die alleen niet vlot werkt ... en dat wisten ze maar al te goed en daar hadden ze dan niets op gereageerd ...
.: Trance , a Lifestyle :.
byter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 335
Lid geworden op: 02 dec 2003, 14:50
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 6 keer

Indien de betaling na 10 dagen nog niet is verricht, kan WebVisie bvba, ambtshalve en zonder
kennisgeving, de toegang tot de dienstverlening onderbreken. De sommen met betrekking tot de lopende
contractuele abonnementsperiode blijven verschuldigd


voila; that easy
dat geld moet je zowiezo gaan betalen

ff opmerking ...als jij iets wilt verbreken/opzeggen is nix mis mee maar gewoon stoppen met betalen is niet de manier dat je zoiets doet
C-Phest
Premium Member
Premium Member
Berichten: 621
Lid geworden op: 08 dec 2003, 17:40
Locatie: Leuven

Inderdaad. Als je had verbroken dan zou je nu niet automatisch terug kunnen surfen.

Dan laat je afsluiten tout court. Als je dan opnieuw wilt surfen betaal je terug installatiekost en krijg je een nieuwe account.

Ik begrijp je standpunt hoor, begrijp me niet verkeerd, en ik vind dat je ergens grond van gelijk hebt, maar op puur contractueel gebied heb je verkeerd gehandeld en ben je deze bedragen nog verschuldigd :|
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
Lion
Pro Member
Pro Member
Berichten: 428
Lid geworden op: 30 jan 2004, 13:42
Locatie: Gent

Ik wil hierover wel even een bemerking maken
Als men naar adsl2fit een aangetekend schrijven stuurt met opmerkingen en reden voor verbreking volgens hun artikels vermeld in hun verkoopsvoorwaarden dan reageren ze gewoon daarop niet
Zelfs indien u idee om te verbreken fout zou zijn dan nog geen reactie.
Op een schrijven van een raadsman naar hun om dezelfde zaak reageren ze zelfs niet.
Ik spreek niet van een paar dagen geleden maar van een schrijven in december 2003
Dit is mijn persoonlijke ervaring met de administratie van adsl2fit
Het is enkel als ze klachten krijgen dat je illegale dingen doet dan reageren ze wel direkt met afsluiting
Wat die deurwaarder betreft zolang er geen vonnis is kan geen deurwaarder u aanspreken
No LiMiT
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 nov 2003, 18:46
Locatie: Aalst
Contacteer:

Maar mensen kijk , ik ga zomaar niet gaan betalen omdat ik ff slecht download snelheid heb enzo ...


Het probleem deed zich al meer als een maand voor , zelfs daarvoor behaalde ik ook maar steeds onder de 1 mbit ... maar toen het 4 kb/s werd het me wel wat te veel .
Ik heb mails gestuurd en gebeld .... maar nooit hebben ze echt geholpen en duidelijk antwoord gegeven ....

Dus eerst en vooral slechte service , ze konden me op de hoogte gebracht hebben dat er problemen waren enzovoort ....

Als ik terug ging betalen was ik er zeker van dat ik de maand februari met dezelfde slechte connectie ging zitten .... ze deden er gewoon niets aan ...

Heb het hun zo duidelijk gezegd dat ik niet meer ging betalen voor een connectie die belange niet voldoet aan het contract .... Maar had hun wel gezegd om zo rap mogelijk te antwoorden als connectie weer vlot werkt ...

Op deze mail hebben ze niet echt iets deftig geantwoord .... ik bleef in de maand mailen sturen om te weten hoe het zat ... zodat ik meteen terug kon betalen ... maar nee geen antwoord kreeg ik , nu en dan eens een antwoord met gewoon er is een probleem met het netwerk ... daar bleef het dan ook bij ...
Ik heb zelf moeten bellen om te vragen hoe het met de connectie zat .... in plaats dat zij mij zouden moeten contacteren ... dit zegt al genoeg over A2F , geen organisatie ...

Ik heb redenen genoeg om niet te betalen ...
Zou jij voor iets betalen dat zeer slecht is ? en dat al een hele maand zo blijft en je vraagt om hulp en raad en je krijgt geen deftig antwoord of hulp? En dat je dan zo weet dat je de volgende maand met dezelfde problemen zit ... maw je geld geven voor iets nutteloos...

Denk daar maar eens over na ...
.: Trance , a Lifestyle :.
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Ja, ok, je kan misschien wel gelijk hebben dat je niet betaalt voor iets wat niet deftig werkt, maar jij hebt dat contract getekend, dus moet jij betalen. Anders zouden er geen contracten opgesteld worden he. Daarmee dekken ze zich in bij eventuele problemen/onenigheid. Het is niet 'meer dan normaal' dat je betaalt, want anders pleeg jij contractbreuk.

Cheers
Afbeelding
Gebruikersavatar
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1759
Lid geworden op: 22 dec 2003, 20:25

Sub Zero, mag ik je er op wijzen dat zo al 10-tallen mensen geklaagd hebben op userbase. Dit is enkel nog maar het topje van de ijsberg aangezien er veel mensen zullen zijn die niet op userbase posten.

Ik heb zelf ook al enorme administratieve problemen gekend. Ik heb zo zelf ook al eens 2 weken zonder ADSL gezeten in de tijd van de Net4All abonnementen (nog maar 6 maand geleden) en toen was het net hetzelfde. Internet lag gewoon 2 weken uit, maar moet wel mooi uw factuurkes betalen, ook al helpen ze u op de helpdesk geen reet verder.

Zelf leven ze de wet op administratief vlak amper na, als je enkel nog maar naar hun facturen kijkt. Maar wanneer ze (vaak nog onterecht, missingen en zo) iets op hun klanten aanmerken, dan dreigen ze direct met deurwaarders, advocaten, enz. ...

Ik heb al alles bij A2F meegemaakt, de facturenzever, gedurende een gans jaar, de slechte snelheden, de onbrekingen van enkele dagen en nu overlaatst ook een afsluiting.

Dat bedrijf s**** zo zwaar en blijkbaar blijven enkele mensen A2F maar verdedigen. Ze vallen gewoon weg niet meer te verdedigen, het is een bedrijf dat winst probeert te halen op een marge van de markt, waar ze eigenlijk geen winst kunnen halen, moesten ze een SERVICE hebben.

Loze beloften, leugens en veel gezever, meer stelt A2F niet voor.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Het kan overkomen alsof ik aandelen heb bij a2f ofzo, maar das niet zo. Ik heb gewoon de werking achter de schermen gezien en weet daarom dat ze nog de kwaadste niet zijn.

En als je zo overtuigd bent van je gelijk. Stel ze in gebreke en span een kortgeding tegen ze aan. Als je gelijk hebt zal je dit winnen en kan je vergoeding eisen voor geleden schade.

Cheers
Afbeelding
Lion
Pro Member
Pro Member
Berichten: 428
Lid geworden op: 30 jan 2004, 13:42
Locatie: Gent

Ja Sub Zero
Ik volg u maar waarom reageren ze niet op een aangetekend schrijven
Ik zeg niet dat er bij hun personeel geen goede mensen zijn maar toch raar hun manier van werken
Skin
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 jan 2004, 01:14
Contacteer:

Sub Zero schreef:Ja, ok, je kan misschien wel gelijk hebben dat je niet betaalt voor iets wat niet deftig werkt, maar jij hebt dat contract getekend, dus moet jij betalen. Anders zouden er geen contracten opgesteld worden he. Daarmee dekken ze zich in bij eventuele problemen/onenigheid. Het is niet 'meer dan normaal' dat je betaalt, want anders pleeg jij contractbreuk.


N1ce , lees dit nog eens en bekijkt het dan vanuit standpunt van de KLANT
Als het normaal is dat je betaalt , is het ook MAAR normaal dat er een DIENST wordt afgeleverd .
Maar liever in het ongewisse gelaten worden met het gezeik van SCARLET vergaderingen.
Servies Rulezzzzz @ A2F


Gelukt :)

http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 22 kbit/s or 3 kbyte/s
- Upload speed : 240 kbit/s or 30 kbyte/s
Thu Mar 11 2004 at 20:38:53 UTC+0100
Gebruikersavatar
stephan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1053
Lid geworden op: 11 jan 2004, 17:06
Locatie: Zürich

uw dienst wordt toch geleverd?
je hebt misschien wel een contract voor een 8mbit lijn, maar deze snelheid is (staat in contract) niet gegarandeerd.
ok, het is schandalig dat somigen aan 4 Kb/s zitten, ja.

MAAR : als ze alles volgens contract gaan napluizen, leveren ze wel de dienst die ze beweren... er staat nergens in het contract dat ze meer dan 4 kb/s MOETEN leveren... (ok, klinkt niet menselijk, maar als advocaten het moeten uitvechten zullen ze hierop uitkomen)

ciao
stephan
There are two types of planes : Fighters and Targets :wink:
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

stephan schreef:uw dienst wordt toch geleverd?


Dikken bullshit ! Het opgeven van eventuele beperkingen van snelheid zijn aanvaardbaar naar het internet toe omdat men daar geen controle over heeft. Dit is louter op het "eigen" netwerk... en voldoet aan juist niks.

Trouwens... TN heeft vanaf nu ook unlimited download ! Je kan er tegen 700 KB/s downloaden, en na je 10GB kom je op dezelfde snelheid als bij A2F :lol:
No LiMiT
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 nov 2003, 18:46
Locatie: Aalst
Contacteer:

stephan nu overdrijf je wat ....

Het is niet zo dat zeggen van niet gegarandeerde snelheden dat je een snelheid moet gaan halen van 4 kb/s

Moest je nu 3.3 mbit bv , jah dan zou ik het niet zo erg vinden , maar wij spreken hierover breedband , en wat houdt breedband in?

Toch wel zeker een snelle download vooral ! maar dit is zelfs geen 56 k modem meer , das pas echt zwak ....

btw als je A2F bestelt , op het aanvragingsformulier staat nergens of je Akkoord gaat met het contract ... Nog iets wat niet kan vind ik ...

Jah je kan nu zeggen ... Je hebt het toch besteld , dus ken je de voorwaarden .... ten eerste toen ik het bestelde stonden er niets van voorwaarden op de site .... en een soort contract heb ik ook nooit gezien ...
.: Trance , a Lifestyle :.
saxgod
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 20 feb 2004, 00:05
Locatie: Turnhout

De abonnee kan in geen geval schadeloosstelling van WebVisie bvba eisen voor een onderbreking in de toegang tot de dienstverlening, als gevolg van staking van betaling.


Dusja, je moet betalen, als je wilt of niet. Dit is geen 'spelletje' ofzo he. Contracten zit je vast aan.
Network Engineer @ WirelessBelgie
saxgod
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 20 feb 2004, 00:05
Locatie: Turnhout

r2504 schreef:Trouwens... TN heeft vanaf nu ook unlimited download ! Je kan er tegen 700 KB/s downloaden, en na je 10GB kom je op dezelfde snelheid als bij A2F :lol:


Inderdaad, maar bij A2F maak je kans dat je toch nog op breedband geraakt, terwijl je bij TN dan 5 jaar op smallband zit als je 300 gig op n maand doet.
Network Engineer @ WirelessBelgie
Gebruikersavatar
stephan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1053
Lid geworden op: 11 jan 2004, 17:06
Locatie: Zürich

en hoe ga je bij telenet 300Gig op een maand doen?

eerste 10 gig aan 700kb/s --> net geen 4 uur.

dan blijven er een dikke 30 dagen over op smallband, en de snelheid van smallband is 128kbs (16 kb/s)
reken dus 30 dagen aan 16 kb/s, full speed constant, en je komt aan 41,472 Gig...

10 + 41,472 = 51,472 Gig

leg nu eens uit hoe je aan 300 wil geraken? :wink:

ciao
stephan
There are two types of planes : Fighters and Targets :wink:
Skin
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 jan 2004, 01:14
Contacteer:

stephan schreef:uw dienst wordt toch geleverd?
stephan


Kijkt he , ik KAN met moeite surfen , ik kan zelfs niet zoals sommige beweren op de STATUSPAGE van A2F , da spel komt gewoon NIE binne
een paar dagen kan ik aannemen dat het aansleept , maar toch geen 2 WEKEN !!

Dak nie kan downloaden is nog t'minste , MAAR DAK sinds 8 jaar OFFLINE ben en THUIS nie kan surfen , dat gaat er nie in !

Ik installeer redelijk wa PC thuis , heb dagelijks Inet nodig voor updates , drivers, bla bla
Ik kan gewoon MIJN diensten NIE doorleveren omdat mijn ISP zijn diensten nie levert .
Hoe legde dat uit aan klanten ?
nuja ge zit nie in den branche waarschijnlijk , en ge surft waarschijnlijk aan acceptable snelheid

vanaf nu is't gedaan, ADSL komt er niemeer in
altijd miserie , ofwel met ISP , ofwel met Belgacow , of met leveranier van ISP , bla bla
Ik raad enkel nog Telenet aan, da werkt of da werkt nie , simpel as dat
De service is super en zelfs hunne smallband is RAPER !!

dit bericht is gepost vanop't werk omdat site weer nie wou binnekomen
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

stephan schreef:dan blijven er een dikke 30 dagen over op smallband, en de snelheid van smallband is 128kbs (16 kb/s)

Eum:
Telenet schreef:Als je het toegestane volume overschrijdt, dan wordt de snelheid van de modem teruggebracht tot de snelheid van een smalbandverbinding dwz. 32 Kbps up- en downstream.

Dan haal je dat al helemaal niet :)
Hun smalband is dus een leuke 4 kB/sec up en down.
Gebruikersavatar
stephan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1053
Lid geworden op: 11 jan 2004, 17:06
Locatie: Zürich

de snelheid heb ik op een site zien staan

http://www.dslreports.com/reviews/2407 schreef:penalties are getting stuck to smallband ( in which you get as maximum download speed, the same speed you always have for upload speeds ( 128kbit/s )


sorry
maar dus ligt het er nog dikker op, 300 haal je niet :wink:

ciao
stephan
There are two types of planes : Fighters and Targets :wink:
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

je kan (denk ik) 10 gb bijkopen, dus da is dan al 10 gb extra :)
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
No LiMiT
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 nov 2003, 18:46
Locatie: Aalst
Contacteer:

Wtf?

A2F heb je geen limiet ? En het zou maar dwaas zijn dat je de eerste 10 gig kunt normaal downen en dan niet meer ...

en nog iets ... stel je voor dat ik iets start ... ik beloof de mensen vanalle dingen ...

Maar die mensen krijgen totaal niet wat ik hun beloofd heb ? Zou dit dan mogen ? Dan stel ik voor dat iedereen een bedrijfje begint waardat ze mensen vanalles beloven en laten betalen .. maar voor derest je klanten het gene niet geven wat je ze belooft ...

Sry maar dit kan niet ...
.: Trance , a Lifestyle :.
ChAmPi0N
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 06 maa 2003, 22:09
Locatie: Brussel
Contacteer:

Ik ben pas 29 januari ofzo aangesloten op 2fit en ik moest nog voor gans januari betalen... :roll:
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”