Facturatieproblemen bij dommel?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Petrick
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 jun 2009, 11:19

Mijn betaling van deze maand is reeds 2 weken geleden gebeurd en ik heb nog steeds geen bevestiging gekregen (due date is maandag). Zijn er vertragingen bij hun finance dept?
tarzan1990
Plus Member
Plus Member
Berichten: 131
Lid geworden op: 07 aug 2005, 19:07
Contacteer:

Kijk eens bij proforma invoices onder je account op de dommel website
Petrick
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 jun 2009, 11:19

staat als niet betaald.

Sluiten ze men internet onmiddelijk af maandag?
Gebruikersavatar
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1759
Lid geworden op: 22 dec 2003, 20:25

Open een ticket naar de facturatie dienst, maar maak je niet al te veel zorgen. De facturatie is bij mij al meermaals na "due date" op paid gezet. Ik heb toen eens gebeld en ze vertelden mij dat ze minstens 2 weken moeten wachten vooraleer ze kunnen afsluiten. Het is slordig en niet leuk, maar ach ja, voor zo'n download volume heb ik er dat wel voor over.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
dupondje
Premium Member
Premium Member
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 sep 2006, 23:55
Bedankt: 18 keer

Ik heb maandag betaald en staat hier ook nog niet als betaald. Volgens mij is er iemand op congé ;)
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2149
Lid geworden op: 01 feb 2003, 11:58
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

jep hier ook
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2377
Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
Locatie: 2800 Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

2nd reminder: invoice #257090 :eek: :eek: :eek:

Betaald den 26 ste November , due date 30 ste november

vandaag nu net 2nd reminder al in de bus

djeez zeg :P
The eternal and true pessimist :D
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Ze mogen mijn factuur toch eens snel opsturen, mijn huidig contract loopt af op 7 januari. :(
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Gebruikersavatar
sirWard
Erelid
Erelid
Berichten: 928
Lid geworden op: 05 jan 2009, 20:15
Twitter: sirWard
Locatie: Sint-Amandsberg - 91OOS0
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 87 keer

Hier is men 2de factuur ook al 7 dagen betaald. CRM zegt onbetaald! #foei
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2149
Lid geworden op: 01 feb 2003, 11:58
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

Ik heb ondertussen al een deletion warning gekregen.
Limburg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1636
Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
Locatie: N.O.Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 4 keer

Hier:
faktuur vervalt 8/12 (morgen), ik heb betaald 3/12 (boekingsdatum), valutadatum 4/12.
Terwijl ze anders zo vlot zijn heeft er nog geen boeking op de proformafactuur plaatsgevonden.
ispwatch
Pro Member
Pro Member
Berichten: 427
Lid geworden op: 20 dec 2007, 13:47
Locatie: Maaseik
Bedankt: 9 keer

Heb zonet een medewerker aan de lijn gehad, ze zijn op de hoogte van het probleem van de achterstand en het wordt opgevolgd dat er niemand ten onrechte zijn aansluiting zou verliezen.
Wait and see.
Silver_Rain
Pro Member
Pro Member
Berichten: 310
Lid geworden op: 05 jan 2007, 13:02
Locatie: Dilsen
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 1 keer

Hier ondertussen ook het genoemde probleem.
Hopelijk verliest er niemand zonder reden zijn connectie :|
Petrick
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 jun 2009, 11:19

Ok, dan toch bevestiging gekregen vandaag.
Roygenz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 837
Lid geworden op: 27 apr 2006, 16:54
Locatie: 51RUI0
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 53 keer
Contacteer:

Ik heb 'n maand geleden mijn opzegbrief naar dommel gestuurd maar nog steeds geen reactie gekregen. Is dit normaal dat ze dat niet laten weten of moet ik me toch zorgen beginnen maken?
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Stoppen met betalen en dan zal je wel reactie krijgen. Ze halen hun aagetekende brieven maar één keer om de zoveel weken op, vandaar...
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Limburg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1636
Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
Locatie: N.O.Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 4 keer

Limburg schreef:Hier:
faktuur vervalt 8/12 (morgen), ik heb betaald 3/12 (boekingsdatum), valutadatum 4/12.
Terwijl ze anders zo vlot zijn heeft er nog geen boeking op de proformafactuur plaatsgevonden.
Inmiddels staat de 'unpaid proforma invoice' bij de 'paid proforma invoices' dus lijkt het voor mij opgelost.
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

Dommel heeft/had (schrappen wat niet past :wink:) een achterstand bij de verwerking van zijn betalingen.

Mijn Homeconnect wordt betaald via domiciliëring. Ik kreeg eind verleden week een auto reply email, dat de factuur overdue was. Ik heb onmiddellijk gebeld naar de helpdesk, die op de hoogte was van deze problemen en mijn naam heeft doorgegeven aan de financiële dienst. Gisterenavond (tijdens mijn e-bankieren) heb ik gezien dat het geld reeds van de rekening was gehaald (de domiciliëring werkte dus), en het de betaling bij Dommel is die nog niet geregistreerd is geraakt.

Deze morgen kreeg ik een auto reply email in mijn bus, dat de factuur is voldaan.
Kortom mijn achterstand is alweer bijgewerkt. Ik denk, dat alle anderen snel zullen volgen...

Update: Hey, Limburg, jij was me net voor. En dat voor, iemand van Limburg te zijn. Straf :wink:
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
bp
Starter
Starter
Berichten: 23
Lid geworden op: 17 jan 2008, 13:36
Locatie: Leuven

Hallo allemaal,

het probleem is nog altijd van kracht.

vanmorgen krijg ik een 'deletion warning' voor een onbetaalde faktuur, dat ik al zeker 6 dagen (value date bij mijn bank) heb overschreven. Ik heb betaald na de eerste reminder, ondertussen heb ik al een tweede reminder en vandaag een 'deletion warning' gekregen. Op mijn pc banking kan ik zien dat de betaling wel gebeurd is.

Zoals van gewonte, is het niet mogelijk om Dommel te bellen (lijn is altijd bezet). Vorig jaar waren het belachelijke lange wachttijden, 't is nog erger geworden!

Met dat ik hen niet kan contacteren, heb ik geantwoord op de 'deletion warning', waarbij dit automatisch een 'ticket' heeft geopend.
We zullen wel zien. Ik hoop dat ik geen disconnect moet meemaken (ik weet dat Dommel voor een re-activatie kosten faktureerd, wat wel schandalig is).
ex-mobistar adsl connect user, switched to dommel cityconnect lite!
PumbaaH
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 879
Lid geworden op: 09 jul 2009, 12:53
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 15 keer
Contacteer:

vreemd dat de lijn altijd bezet is bij dommel. geraakte er zonder probleem binnen vandaag net zoals alle andere keren.

mensen die op tijd de proforma's betaalt hebben hoeven niets te vrezen. er zijn enkele 'kleine' vertragingen, maar je zal niet afgesloten worden.
Mobile: Motorola Moto G 4G - KING Supersize
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”