Facturatieproblemen bij dommel?
-
- Plus Member
- Berichten: 131
- Lid geworden op: 07 aug 2005, 19:07
- Contacteer:
Open een ticket naar de facturatie dienst, maar maak je niet al te veel zorgen. De facturatie is bij mij al meermaals na "due date" op paid gezet. Ik heb toen eens gebeld en ze vertelden mij dat ze minstens 2 weken moeten wachten vooraleer ze kunnen afsluiten. Het is slordig en niet leuk, maar ach ja, voor zo'n download volume heb ik er dat wel voor over.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
-
- Elite Poster
- Berichten: 2149
- Lid geworden op: 01 feb 2003, 11:58
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 12 keer
jep hier ook
-
- Elite Poster
- Berichten: 2377
- Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
- Locatie: 2800 Mechelen
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
2nd reminder: invoice #257090
Betaald den 26 ste November , due date 30 ste november
vandaag nu net 2nd reminder al in de bus
djeez zeg
Betaald den 26 ste November , due date 30 ste november
vandaag nu net 2nd reminder al in de bus
djeez zeg
The eternal and true pessimist
- Trojan
- Elite Poster
- Berichten: 3229
- Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
- Locatie: Kontich
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Ze mogen mijn factuur toch eens snel opsturen, mijn huidig contract loopt af op 7 januari.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2149
- Lid geworden op: 01 feb 2003, 11:58
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 12 keer
Ik heb ondertussen al een deletion warning gekregen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1636
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
- Locatie: N.O.Limburg
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 4 keer
Hier:
faktuur vervalt 8/12 (morgen), ik heb betaald 3/12 (boekingsdatum), valutadatum 4/12.
Terwijl ze anders zo vlot zijn heeft er nog geen boeking op de proformafactuur plaatsgevonden.
faktuur vervalt 8/12 (morgen), ik heb betaald 3/12 (boekingsdatum), valutadatum 4/12.
Terwijl ze anders zo vlot zijn heeft er nog geen boeking op de proformafactuur plaatsgevonden.
-
- Pro Member
- Berichten: 427
- Lid geworden op: 20 dec 2007, 13:47
- Locatie: Maaseik
- Bedankt: 9 keer
Heb zonet een medewerker aan de lijn gehad, ze zijn op de hoogte van het probleem van de achterstand en het wordt opgevolgd dat er niemand ten onrechte zijn aansluiting zou verliezen.
Wait and see.
Wait and see.
-
- Pro Member
- Berichten: 310
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 13:02
- Locatie: Dilsen
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 1 keer
Hier ondertussen ook het genoemde probleem.
Hopelijk verliest er niemand zonder reden zijn connectie
Hopelijk verliest er niemand zonder reden zijn connectie
-
- Elite Poster
- Berichten: 837
- Lid geworden op: 27 apr 2006, 16:54
- Locatie: 51RUI0
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 53 keer
- Contacteer:
Ik heb 'n maand geleden mijn opzegbrief naar dommel gestuurd maar nog steeds geen reactie gekregen. Is dit normaal dat ze dat niet laten weten of moet ik me toch zorgen beginnen maken?
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13591
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Stoppen met betalen en dan zal je wel reactie krijgen. Ze halen hun aagetekende brieven maar één keer om de zoveel weken op, vandaar...
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Elite Poster
- Berichten: 1636
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
- Locatie: N.O.Limburg
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 4 keer
Inmiddels staat de 'unpaid proforma invoice' bij de 'paid proforma invoices' dus lijkt het voor mij opgelost.Limburg schreef:Hier:
faktuur vervalt 8/12 (morgen), ik heb betaald 3/12 (boekingsdatum), valutadatum 4/12.
Terwijl ze anders zo vlot zijn heeft er nog geen boeking op de proformafactuur plaatsgevonden.
- Gent32m
- Elite Poster
- Berichten: 1601
- Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
- Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
- Bedankt: 118 keer
Dommel heeft/had (schrappen wat niet past ) een achterstand bij de verwerking van zijn betalingen.
Mijn Homeconnect wordt betaald via domiciliëring. Ik kreeg eind verleden week een auto reply email, dat de factuur overdue was. Ik heb onmiddellijk gebeld naar de helpdesk, die op de hoogte was van deze problemen en mijn naam heeft doorgegeven aan de financiële dienst. Gisterenavond (tijdens mijn e-bankieren) heb ik gezien dat het geld reeds van de rekening was gehaald (de domiciliëring werkte dus), en het de betaling bij Dommel is die nog niet geregistreerd is geraakt.
Deze morgen kreeg ik een auto reply email in mijn bus, dat de factuur is voldaan.
Kortom mijn achterstand is alweer bijgewerkt. Ik denk, dat alle anderen snel zullen volgen...
Update: Hey, Limburg, jij was me net voor. En dat voor, iemand van Limburg te zijn. Straf
Mijn Homeconnect wordt betaald via domiciliëring. Ik kreeg eind verleden week een auto reply email, dat de factuur overdue was. Ik heb onmiddellijk gebeld naar de helpdesk, die op de hoogte was van deze problemen en mijn naam heeft doorgegeven aan de financiële dienst. Gisterenavond (tijdens mijn e-bankieren) heb ik gezien dat het geld reeds van de rekening was gehaald (de domiciliëring werkte dus), en het de betaling bij Dommel is die nog niet geregistreerd is geraakt.
Deze morgen kreeg ik een auto reply email in mijn bus, dat de factuur is voldaan.
Kortom mijn achterstand is alweer bijgewerkt. Ik denk, dat alle anderen snel zullen volgen...
Update: Hey, Limburg, jij was me net voor. En dat voor, iemand van Limburg te zijn. Straf
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
Hallo allemaal,
het probleem is nog altijd van kracht.
vanmorgen krijg ik een 'deletion warning' voor een onbetaalde faktuur, dat ik al zeker 6 dagen (value date bij mijn bank) heb overschreven. Ik heb betaald na de eerste reminder, ondertussen heb ik al een tweede reminder en vandaag een 'deletion warning' gekregen. Op mijn pc banking kan ik zien dat de betaling wel gebeurd is.
Zoals van gewonte, is het niet mogelijk om Dommel te bellen (lijn is altijd bezet). Vorig jaar waren het belachelijke lange wachttijden, 't is nog erger geworden!
Met dat ik hen niet kan contacteren, heb ik geantwoord op de 'deletion warning', waarbij dit automatisch een 'ticket' heeft geopend.
We zullen wel zien. Ik hoop dat ik geen disconnect moet meemaken (ik weet dat Dommel voor een re-activatie kosten faktureerd, wat wel schandalig is).
het probleem is nog altijd van kracht.
vanmorgen krijg ik een 'deletion warning' voor een onbetaalde faktuur, dat ik al zeker 6 dagen (value date bij mijn bank) heb overschreven. Ik heb betaald na de eerste reminder, ondertussen heb ik al een tweede reminder en vandaag een 'deletion warning' gekregen. Op mijn pc banking kan ik zien dat de betaling wel gebeurd is.
Zoals van gewonte, is het niet mogelijk om Dommel te bellen (lijn is altijd bezet). Vorig jaar waren het belachelijke lange wachttijden, 't is nog erger geworden!
Met dat ik hen niet kan contacteren, heb ik geantwoord op de 'deletion warning', waarbij dit automatisch een 'ticket' heeft geopend.
We zullen wel zien. Ik hoop dat ik geen disconnect moet meemaken (ik weet dat Dommel voor een re-activatie kosten faktureerd, wat wel schandalig is).
ex-mobistar adsl connect user, switched to dommel cityconnect lite!
-
- Elite Poster
- Berichten: 879
- Lid geworden op: 09 jul 2009, 12:53
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 15 keer
- Contacteer:
vreemd dat de lijn altijd bezet is bij dommel. geraakte er zonder probleem binnen vandaag net zoals alle andere keren.
mensen die op tijd de proforma's betaalt hebben hoeven niets te vrezen. er zijn enkele 'kleine' vertragingen, maar je zal niet afgesloten worden.
mensen die op tijd de proforma's betaalt hebben hoeven niets te vrezen. er zijn enkele 'kleine' vertragingen, maar je zal niet afgesloten worden.
Mobile: Motorola Moto G 4G - KING Supersize
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini