![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ik wil in ieder geval overstappen, maar toch eerst ticketje gemaakt om te vragen welke snelheid ik nu zou halen. Geen zin om van 30->35€ te gaan zonder significante snelheidsverhoging (was zo toen ik op ADSL2+ wou intekenen).
Lord Utopia schreef:VDSL2 beschikbaar = minimum 12 Mbps, denk ik.
Toen ik onlangs bij Belgacom informeerde (Generation, was toch een interessante aanbieding), zeiden zij mij dat ik op 1.5km van de ROP zat, en dus op max. 10Mbit kon rekenen. Ik vermoed dat EDPNet mij met diezelfde ROP zal verbinden, maar ik wil toch zeker zijn voor ik toehap....gr4vity schreef:Ik meen mij te herinneren dat momenteel iedereen die op VDSL2 zit op 20Mbit synchroniseert, dus je haalt bij VDSL2 (behalve in repair profiel) altijd je opgegeven snelheid (indien de provider die capaciteit ook heeft).
Bedankt! Ondertussen gekocht en gearriveerd.johnny2020 schreef:rond 40€ op ebay.
Deze verkoper raad ik u aan:
http://cgi.benl.ebay.be/B-BOX-2-Sagem-F ... %26ps%3D63
Ja, kan tot vier weken duren.defre schreef:Hallo ,
2 weken geleden vdsl home besteld , maar mijn bestelling staat nog steeds in " wachten op goedkeuring " .
Is dit normaal dat dit zo lang duurt ??
Gtz
Ik wordt ergens in 2007 geactiveerd, zal wel een foutje zijnjohnny2020 schreef:Vandaag mail gekregen dat ik de 27 november wordt geactiveerd.
Wordt volgende week overgezet, veel sneller dan verwachtbilleman schreef:Ik wordt ergens in 2007 geactiveerd, zal wel een foutje zijnjohnny2020 schreef:Vandaag mail gekregen dat ik de 27 november wordt geactiveerd.![]()
Zal gewoon wachten op de officiële mail , momenteel enkel terug te vinden in de pdf docs van mijn edpnet account.
Besteld omstreeks 5/11, staat sinds vandaag in status 'afwachting oplevering'
Jij hebt van dezelfde zo'n modem gekocht, correct? En wat zijn de ervaringen ermee nu het aangesloten is?johnny2020 schreef:Ben sinds deze middag geactiveerd, wel op een 16,5 mbps profiel.
Ow, eerste dat ik daarvan hoor! Nergens iets van bij EDPNet vermeld (bestelling, bevestigings-PDF'kes)..... ik ging ervan uit dat ik de gewone adsl-splitter kon laten zitten.johnny2020 schreef:Ja klopt, werkt zoals het moet! Alleen de TF2007 splitter was niet mee geleverd, ben erheen gaan halen in een belgacomshop kost 12 euro.
Maar ja voor de prijs kunnen we niet klagen
speedtest.telenet.be is dezelfde speedtest als speedtest.net hoor.liger schreef:hoe kan dat nu dan? Op 20mbit profiel zitten en toch meer halen?
Kan aub testen op speedtest.telenet.be ?
Je internet gaat wegvallen of onstabiel worden als je gebeld wordt of lang belt.Jos77 schreef:En die TF2007 splitter: ik heb de gewone ADSL splitter terug ingestoken, download bleef netjes lopen, en op de telefoon ook geen rare geluidjes.... dus ik twijfel er sterk aan of die TF2007 nu echt nodig is
dat weet ik, maar het kan zijn dat op 1 "caching" niet gebeurt en op andere wel.Lord Utopia schreef:speedtest.telenet.be is dezelfde speedtest als speedtest.net hoor.liger schreef:hoe kan dat nu dan? Op 20mbit profiel zitten en toch meer halen?
niets van gemerkt....gr4vity schreef:Je internet gaat wegvallen of onstabiel worden als je gebeld wordt of lang belt.Jos77 schreef:En die TF2007 splitter: ik heb de gewone ADSL splitter terug ingestoken, download bleef netjes lopen, en op de telefoon ook geen rare geluidjes.... dus ik twijfel er sterk aan of die TF2007 nu echt nodig is
@EDPNET toegevoegd aan de username ?defre schreef:Hallo
Sinds vandaag is mijn vdsl lijn geactiveerd , maar ik geraak gewoon niet op internet .
Juiste username en paswoord ingegeven .
Via 192.168.1.1 staat Status op connected Vdsl lijn . 20mbit .
Snap niet wat ik nog verkeerd doe ?
Kan er is iemand helpen , moeten er nog iets anders veranderd worden ??
Alvast bedankt .
billeman schreef:@EDPNET toegevoegd aan de username ?defre schreef:Hallo
Sinds vandaag is mijn vdsl lijn geactiveerd , maar ik geraak gewoon niet op internet .
Juiste username en paswoord ingegeven .
Via 192.168.1.1 staat Status op connected Vdsl lijn . 20mbit .
Snap niet wat ik nog verkeerd doe ?
Kan er is iemand helpen , moeten er nog iets anders veranderd worden ??
Alvast bedankt .
amai wat een snelheiden zeker dat die kloppenJos77 schreef:Vandaag geactiveerd! Na jaaaaren op 4MBit, nu eindelijk een speedupgrade, en hoe:
en
![]()
![]()
Ik zit trouwens op een 20/2 profiel, volgens die BBox2 router (bedankt aan Johnny2020 voor de eBay tip)
En die TF2007 splitter: ik heb de gewone ADSL splitter terug ingestoken, download bleef netjes lopen, en op de telefoon ook geen rare geluidjes.... dus ik twijfel er sterk aan of die TF2007 nu echt nodig is![]()
Allez, wreed content hier. Dankuwel EDPNet!
Speedtest.net zit er wat mij betreft echt wel vaak en ver naast.sospiet schreef:amai wat een snelheiden zeker dat die kloppen
"the license of this Speed Test is either expired or invalid. Please contact the webmaster of this site to let them know"liger schreef:dat weet ik, maar het kan zijn dat op 1 "caching" niet gebeurt en op andere wel.Lord Utopia schreef:speedtest.telenet.be is dezelfde speedtest als speedtest.net hoor.liger schreef:hoe kan dat nu dan? Op 20mbit profiel zitten en toch meer halen?
Usenet-testje: 2000KB/s -> 16Mbit.sospiet schreef:ja bij mijn weten is het beste nog altijd gewoon iets downloaden van een degelijke server