weeral proximus

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
polle
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 28 okt 2006, 13:09

Mijn kinderen zijn (zonder mijn medeweten) overgeschakeld naar mobistar met behoud van nummer.. Ik en zij haddan proximus.
De gratis belminuten in't weekend heb ik nu moeten betalen. Mooi van proximus.
Als m'n smile contrakt afgelopen is...weet ik waar ik zeker niet meer ga.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Ik zie niet in wat hier de schuld is van Proximus?
De enige schuldige die ik hier zie zijn jouw kinderen die jou niet hebben ingelicht/geconsulteerd...
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

En de bedoeling van deze post is...

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
iamborg
Pro Member
Pro Member
Berichten: 272
Lid geworden op: 23 dec 2005, 18:47
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 47 keer

En waarom is dit de fout van Proximus?
polle
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 28 okt 2006, 13:09

meon schreef:Ik zie niet in wat hier de schuld is van Proximus?
De enige schuldige die ik hier zie zijn jouw kinderen die jou niet hebben ingelicht/geconsulteerd...
Je werkt zeker voor proximus ?
Mijn volwassen kinderen zijn gehuwd en hebben kinderen. Waarom zouden die mij inlichten dat ze van gsm provider zijn veranderd. Die hebben andere zorgen aub.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

meon schreef:Ik zie niet in wat hier de schuld is van Proximus?
De enige schuldige die ik hier zie zijn jouw kinderen die jou niet hebben ingelicht/geconsulteerd...
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

polle schreef:
meon schreef:Ik zie niet in wat hier de schuld is van Proximus?
De enige schuldige die ik hier zie zijn jouw kinderen die jou niet hebben ingelicht/geconsulteerd...
Je werkt zeker voor proximus ?
Mijn volwassen kinderen zijn gehuwd en hebben kinderen. Waarom zouden die mij inlichten dat ze van gsm provider zijn veranderd. Die hebben andere zorgen aub.
Allemaal leuk en wel...maar nu weten we nog altijd niet wat het probleem is...

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
polle
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 28 okt 2006, 13:09

krisken schreef:
polle schreef:
meon schreef:Ik zie niet in wat hier de schuld is van Proximus?
De enige schuldige die ik hier zie zijn jouw kinderen die jou niet hebben ingelicht/geconsulteerd...
Je werkt zeker voor proximus ?
Mijn volwassen kinderen zijn gehuwd en hebben kinderen. Waarom zouden die mij inlichten dat ze van gsm provider zijn veranderd. Die hebben andere zorgen aub.
Allemaal leuk en wel...maar nu weten we nog altijd niet wat het probleem is...
Dat ik een maand lang de "600 weekend gratis proximus belminuten" moet betalen.
Ik kan toch niet weten welke gsm provider de persoon heeft als ik die bel !!!
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2472
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 208 keer

polle schreef: Ik kan toch niet weten welke gsm provider de persoon heeft als ik die bel !!!
1 ) Je kan je kinderen vertellen dat je dat gebruikt zodat ze je inlichten.
2 ) Je kan dat opzoeken op een website : http://www.crdc.be
3 ) Iedere operator heeft een service die je kan aanzetten zodat je een beep krijgt als je naar een ander netwerk belt.
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

polle schreef: Ik kan toch niet weten welke gsm provider de persoon heeft als ik die bel !!!
Kan je wel : http://www.1299.be of bel naar 1299 (is gratis!)
Als je belt kan je zelf instellen dat je een signaal hoort/krijgt als het een ander netwerk betreft.
Conclusie : drukte voor niks...je geeft proximus de schuld van iets waar zij niks aan kunnen doen. Immers hebben jouw kinderen de stap genomen naar proximus.
Of moet heel belgie een SMS krijgen dat familie x niet langer behoort tot het clienteel van proximus?

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Dat kan je wel:
Jouw kinderen kunnen je daar van op de hoogte stellen (zij moeten toch geweten hebben dat je gratis naar hen belde) en je kan gebruik maken van http://www.crdc.be/ . Akkoord; die site gebruiken ligt niet voor de hand voor elk gesprek, maar toch...

Uiteraard zal het voor jou interessanter zijn om een vergelijkbare formule te kiezen bij Proximus, maar in heel dit verhaal kan je on-mo-gelijk jouw provider verantwoordelijk stellen voor hetgene dat gebeurd is.

Ik zal in jouw verhaal de actoren eens aanpassen.
Jouw kinderen woonden tot voor kort in dezelfde gemeente als jou. Je kon met de fiets naar daar gaan.
Jouw kinderen zijn nu (zonder jouw medeweten) verhuisd naar de andere kant van het land.

Nu ben je boos op je gemeente omdat je je met de wagen moet verplaatsen.

//Edit: de meningen/suggesties hier zijn nogal eensluidend... (trek jouw conclusies)...
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

meon schreef:Dat kan je wel:
Jouw kinderen kunnen je daar van op de hoogte stellen (zij moeten toch geweten hebben dat je gratis naar hen belde) en je kan gebruik maken van http://www.crdc.be/ . Akkoord; die site gebruiken ligt niet voor de hand voor elk gesprek, maar toch...

Uiteraard zal het voor jou interessanter zijn om een vergelijkbare formule te kiezen bij Proximus, maar in heel dit verhaal kan je on-mo-gelijk jouw provider verantwoordelijk stellen voor hetgene dat gebeurd is.

Ik zal in jouw verhaal de actoren eens aanpassen.
Jouw kinderen woonden tot voor kort in dezelfde gemeente als jou. Je kon met de fiets naar daar gaan.
Jouw kinderen zijn nu (zonder jouw medeweten) verhuisd naar de andere kant van het land.

Nu ben je boos op je gemeente omdat je je met de wagen moet verplaatsen.

//Edit: de meningen/suggesties hier zijn nogal eensluidend... (trek jouw conclusies)...
Als proximusklant 1299 bellen, optie 2 (biepdienst) en daar die activeren.
Via datzelfde nummer (maar optie 1) kan je horen bij welke operator een bepaald nummer zit.

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Opus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 937
Lid geworden op: 29 sep 2008, 21:43
Locatie: Hoboken
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 49 keer

polle schreef:Mijn kinderen zijn (zonder mijn medeweten) overgeschakeld naar mobistar met behoud van nummer.. Ik en zij haddan proximus.
De gratis belminuten in't weekend heb ik nu moeten betalen. Mooi van proximus.
Als m'n smile contrakt afgelopen is...weet ik waar ik zeker niet meer ga.
Fail !!! punt uit.

Jou kinderen hadden het maar moeten zeggen zodat jij eventueel ook kon overstappen.

Dit heeft niets maar dan ook niets met proximus te maken.
Dreambox 800 / Open-Pli image / eSATA 750Gb / CCcam 2.1.4 / Schotel draaibaar
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
Gebruikersavatar
rowan
Premium Member
Premium Member
Berichten: 578
Lid geworden op: 29 jul 2007, 20:35
Locatie: 59GIS0
Uitgedeelde bedankjes: 190 keer
Bedankt: 21 keer

Mijn volwassen kinderen zijn gehuwd en hebben kinderen. Waarom zouden die mij inlichten dat ze van gsm provider zijn veranderd. Die hebben andere zorgen aub.
Ik snap niet echt de bedoeling van jouw post. Zijn jouw kinderen geen betalende gesprekken waard mss?
polle
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 28 okt 2006, 13:09

Beste Meon.
Mijn 2 kinderen hebben universiteit gedaan. Hebben beide een verantwoordelijke positie. Een in Oostende en de andere in Bergen. Dat is in beide gevallen 200km van mijn huis. Ik heb sinds augustus 2009 mijn eerste gsm, en ik ben 61 jaar en krijg 1140 euro pensioen.Ik keek uit naar het weekend om hun te bellen. De firma waar zij voor werken heeft het proximus contrakt opgezegd.
En nu krijg ik de rekening van proximus....
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

polle schreef:Beste Meon.
Mijn 2 kinderen hebben universiteit gedaan. Hebben beide een verantwoordelijke positie. Een in Oostende en de andere in Bergen. Dat is in beide gevallen 200km van mijn huis. Ik heb sinds augustus 2009 mijn eerste gsm, en ik ben 61 jaar en krijg 1140 euro pensioen.Ik keek uit naar het weekend om hun te bellen. De firma waar zij voor werken heeft het proximus contrakt opgezegd.
En nu krijg ik de rekening van proximus....
OK dus jij voelt je benadeelt omdat jouw kinderen verplicht zijn om te veranderen van gsm provider en ze niet blijven?
Als je persé gratis wilt bellen raad ze een vaste lijn (belgacom, telenet, VOIP, ...) aan.
Of zeg dat ze een tweede gsm moeten kopen met een pay and go proximus kaart in.

Misschien moet je toch eens even nadenken en alle posts nog eens opnieuw lezen...Dan zal je inzien dat het helemaal proximus zijn fout niet is.
Of concreter : wat vind jij dat proximus in dit geval moest doen???

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
polle
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 28 okt 2006, 13:09

krisken schreef:
polle schreef:Beste Meon.
Mijn 2 kinderen hebben universiteit gedaan. Hebben beide een verantwoordelijke positie. Een in Oostende en de andere in Bergen. Dat is in beide gevallen 200km van mijn huis. Ik heb sinds augustus 2009 mijn eerste gsm, en ik ben 61 jaar en krijg 1140 euro pensioen.Ik keek uit naar het weekend om hun te bellen. De firma waar zij voor werken heeft het proximus contrakt opgezegd.
En nu krijg ik de rekening van proximus....
OK dus jij voelt je benadeelt omdat jouw kinderen verplicht zijn om te veranderen van gsm provider en ze niet blijven?
Als je persé gratis wilt bellen raad ze een vaste lijn (belgacom, telenet, VOIP, ...) aan.
Of zeg dat ze een tweede gsm moeten kopen met een pay and go proximus kaart in.

Misschien moet je toch eens even nadenken en alle posts nog eens opnieuw lezen...Dan zal je inzien dat het helemaal proximus zijn fout niet is.
Of concreter : wat vind jij dat proximus in dit geval moest doen???
Dat weet ik niet zo direct.
Maar als ik 600 minuten gratis kan bellen/maand naar proximus en vaste lijnen MOET proximus maar iets vinden dat IK niet het slachtoffer ben.
Ik ga mijn verhaal eens voorleggen aan de ombudsman. Ik hou jullie op de hoogte.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Het spijt me maar hier heeft Proximus echt geen schuld, hoor. Straks is het nog hun schuld dat je geen hoog pensioen hebt :-S.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

polle schreef:Maar als ik 600 minuten gratis kan bellen/maand naar proximus en vaste lijnen MOET proximus maar iets vinden dat IK niet het slachtoffer ben.
Ik ga mijn verhaal eens voorleggen aan de ombudsman. Ik hou jullie op de hoogte.
Alleh, gij hebt dus een abonnement waarmee ge 600 mins gratis kunt bellen naar Proximus & vaste lijnen, en nu gade tegen den ombudsman zagen dat ge niet gratis kunt bellen naar Mobistar? Well, though luck - ge wist perfect welk abonnement ge hebt aangegaan... wat verwacht je eigenlijk? Dat Proximus nu plots uw abonnement gaat aanpassen? Misschien moet je maar eens bij Proximus langsgaan, ze hebben misschien een optie die wel voor u past. Tot als uw kinderen weer veranderen, ofcourse. Maar dan kan je weer gaan zagen bij Proximus.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
polle
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 28 okt 2006, 13:09

Goztow schreef:Het spijt me maar hier heeft Proximus echt geen schuld, hoor. Straks is het nog hun schuld dat je geen hoog pensioen hebt :-S.
Moderator:
Ik heb het afgelopen Weekend een dakwerker gebeld. Ik heb hem 15 minuten aande lijn gehad 0474 xxx xxx. Is dit nu gratis of niet ?
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

polle schreef:
krisken schreef:
polle schreef:Beste Meon.
Mijn 2 kinderen hebben universiteit gedaan. Hebben beide een verantwoordelijke positie. Een in Oostende en de andere in Bergen. Dat is in beide gevallen 200km van mijn huis. Ik heb sinds augustus 2009 mijn eerste gsm, en ik ben 61 jaar en krijg 1140 euro pensioen.Ik keek uit naar het weekend om hun te bellen. De firma waar zij voor werken heeft het proximus contrakt opgezegd.
En nu krijg ik de rekening van proximus....
OK dus jij voelt je benadeelt omdat jouw kinderen verplicht zijn om te veranderen van gsm provider en ze niet blijven?
Als je persé gratis wilt bellen raad ze een vaste lijn (belgacom, telenet, VOIP, ...) aan.
Of zeg dat ze een tweede gsm moeten kopen met een pay and go proximus kaart in.

Misschien moet je toch eens even nadenken en alle posts nog eens opnieuw lezen...Dan zal je inzien dat het helemaal proximus zijn fout niet is.
Of concreter : wat vind jij dat proximus in dit geval moest doen???
Dat weet ik niet zo direct.
Maar als ik 600 minuten gratis kan bellen/maand naar proximus en vaste lijnen MOET proximus maar iets vinden dat IK niet het slachtoffer ben.
Ik ga mijn verhaal eens voorleggen aan de ombudsman. Ik hou jullie op de hoogte.
Ik hoop echt zo hard dat je hier met ons voeten speelt en dit niet meent :-)
Straks ga je nog tankstations aanklagen omdat jij vroeger met een auto reed met diesel die nu eenmaal goedkoper is dan benzine...En je nieuwe wagen is een benzine. Ga je deze dan ook allemaal aanklagen omdat je nu per liter meer moet betalen dan vroeger met je diesel?

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

polle schreef:
Goztow schreef:Het spijt me maar hier heeft Proximus echt geen schuld, hoor. Straks is het nog hun schuld dat je geen hoog pensioen hebt :-S.
Moderator:
Ik heb het afgelopen Weekend een dakwerker gebeld. Ik heb hem 15 minuten aande lijn gehad 0474 xxx xxx. Is dit nu gratis of niet ?
2 mogelijkheden :
JA : indien de dakwerker een proximusgebruiker is, en nooit is veranderd naar base/mobistar
NEEN : indien de dakwerker ooit proximusklant was, maar is verhuisd naar een andere operator met nummerbehoud.

Tip : gooi dat telefoonnummer eens in www.1299.be, dan zie je bij welke operator hij zit.

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
iamborg
Pro Member
Pro Member
Berichten: 272
Lid geworden op: 23 dec 2005, 18:47
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 47 keer

polle schreef:
krisken schreef:
polle schreef:Beste Meon.
Mijn 2 kinderen hebben universiteit gedaan. Hebben beide een verantwoordelijke positie. Een in Oostende en de andere in Bergen. Dat is in beide gevallen 200km van mijn huis. Ik heb sinds augustus 2009 mijn eerste gsm, en ik ben 61 jaar en krijg 1140 euro pensioen.Ik keek uit naar het weekend om hun te bellen. De firma waar zij voor werken heeft het proximus contrakt opgezegd.
En nu krijg ik de rekening van proximus....
OK dus jij voelt je benadeelt omdat jouw kinderen verplicht zijn om te veranderen van gsm provider en ze niet blijven?
Als je persé gratis wilt bellen raad ze een vaste lijn (belgacom, telenet, VOIP, ...) aan.
Of zeg dat ze een tweede gsm moeten kopen met een pay and go proximus kaart in.

Misschien moet je toch eens even nadenken en alle posts nog eens opnieuw lezen...Dan zal je inzien dat het helemaal proximus zijn fout niet is.
Of concreter : wat vind jij dat proximus in dit geval moest doen???
Dat weet ik niet zo direct.
Maar als ik 600 minuten gratis kan bellen/maand naar proximus en vaste lijnen MOET proximus maar iets vinden dat IK niet het slachtoffer ben.
Ik ga mijn verhaal eens voorleggen aan de ombudsman. Ik hou jullie op de hoogte.
De ombudsman heeft wel betere dingen te doen dan jou proberen uit te leggen dat het niet de fout is van Proximus dat jij niet op de hoogte was (of wou zijn) dat jouw kinderen via hun werkgever een Mobistar abonnement kregen, iets dat je blijkbaar halstarrig weigert te begrijpen.

Laat de ombudsman zijn werk doen en échte problemen oplossen.
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Ik snap je frustratie. Maar in dit geval gaat proximus er echt niets aan kunnen doen. Ik zou zoals hier reeds gezegd inderdaad de mogelijk nemen om 1299 te bellen en optie 2 te kiezen, dan krijg je 2 piepjes telkens je iemand belt die bij een andere operator zit (en op die manier kan je het gesprek kort of net lang maken).

Is er trouwens geen mogelijkheid om te controleren wat je factuur stand is bij proximus? Bij Mobistar gaat dit zelfs op verschillende manieren (ik heb zelf mobistar).

Proximus bied jou de service om te weten of je buiten het netwerk belt, maar je moet het natuurlijk wel activeren (door 1299 te bellen).
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

gr4vity schreef:Ik snap je frustratie. Maar in dit geval gaat proximus er echt niets aan kunnen doen. Ik zou zoals hier reeds gezegd inderdaad de mogelijk nemen om 1299 te bellen en optie 2 te kiezen, dan krijg je 2 piepjes telkens je iemand belt die bij een andere operator zit (en op die manier kan je het gesprek kort of net lang maken).

Is er trouwens geen mogelijkheid om te controleren wat je factuur stand is bij proximus? Bij Mobistar gaat dit zelfs op verschillende manieren (ik heb zelf mobistar).

Proximus bied jou de service om te weten of je buiten het netwerk belt, maar je moet het natuurlijk wel activeren (door 1299 te bellen).
Via my proximus (site) kan je instellen wanneer je een sms wilt ontvangen, en je kan ook een sms sturen naar een bepaald nummer, waarna je de stand van je rekening krijgt.

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Dat kan je enkel weten als je het beep systeem, zoals hiervoor uitgelegd, aangelegd hebt. De nummers volgen de persoon, en niet langer de provider.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

LOL
dit kan toch nie echt zijn :banana:


:banana:
f*** NMBS.
Ik had dus abbonement voor een jaar gekocht om naar antwerpen te gaan naar mijn zoon. Maar nu is hij in amsterdam gaan wonen wegens zijn werk. Nu moet ik dus elke keer bijbetalen. f*** NMBS :banana:
blidi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 380
Lid geworden op: 14 okt 2004, 17:52
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 29 keer

Misschien kunt u proberen over te schakelen naar
http://customer.proximus.be/nl/Evening_ ... index.html
Dan kunt u bellen naar ieder netwerk na 19 uur en tijdens het weekend.
polle
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 28 okt 2006, 13:09

devilkin schreef:
polle schreef:Maar als ik 600 minuten gratis kan bellen/maand naar proximus en vaste lijnen MOET proximus maar iets vinden dat IK niet het slachtoffer ben.
Ik ga mijn verhaal eens voorleggen aan de ombudsman. Ik hou jullie op de hoogte.
Alleh, gij hebt dus een abonnement waarmee ge 600 mins gratis kunt bellen naar Proximus & vaste lijnen, en nu gade tegen den ombudsman zagen dat ge niet gratis kunt bellen naar Mobistar? Well, though luck - ge wist perfect welk abonnement ge hebt aangegaan... wat verwacht je eigenlijk? Dat Proximus nu plots uw abonnement gaat aanpassen? Misschien moet je maar eens bij Proximus langsgaan, ze hebben misschien een optie die wel voor u past. Tot als uw kinderen weer veranderen, ofcourse. Maar dan kan je weer gaan zagen bij Proximus.
Weg bij proximus natuurlijk
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 64 keer

Dat hij dan een abonnement neemt bij een telefoonoperator waar je voor een vast bedrag per maand onbeperkt kan bellen naar alle mobiele nummers in België ;)
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”