weeral proximus
Mijn kinderen zijn (zonder mijn medeweten) overgeschakeld naar mobistar met behoud van nummer.. Ik en zij haddan proximus.
De gratis belminuten in't weekend heb ik nu moeten betalen. Mooi van proximus.
Als m'n smile contrakt afgelopen is...weet ik waar ik zeker niet meer ga.
De gratis belminuten in't weekend heb ik nu moeten betalen. Mooi van proximus.
Als m'n smile contrakt afgelopen is...weet ik waar ik zeker niet meer ga.
- meon
- Administrator
- Berichten: 16609
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Ik zie niet in wat hier de schuld is van Proximus?
De enige schuldige die ik hier zie zijn jouw kinderen die jou niet hebben ingelicht/geconsulteerd...
De enige schuldige die ik hier zie zijn jouw kinderen die jou niet hebben ingelicht/geconsulteerd...
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
En de bedoeling van deze post is...
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Je werkt zeker voor proximus ?meon schreef:Ik zie niet in wat hier de schuld is van Proximus?
De enige schuldige die ik hier zie zijn jouw kinderen die jou niet hebben ingelicht/geconsulteerd...
Mijn volwassen kinderen zijn gehuwd en hebben kinderen. Waarom zouden die mij inlichten dat ze van gsm provider zijn veranderd. Die hebben andere zorgen aub.
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13591
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
meon schreef:Ik zie niet in wat hier de schuld is van Proximus?
De enige schuldige die ik hier zie zijn jouw kinderen die jou niet hebben ingelicht/geconsulteerd...
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Allemaal leuk en wel...maar nu weten we nog altijd niet wat het probleem is...polle schreef:Je werkt zeker voor proximus ?meon schreef:Ik zie niet in wat hier de schuld is van Proximus?
De enige schuldige die ik hier zie zijn jouw kinderen die jou niet hebben ingelicht/geconsulteerd...
Mijn volwassen kinderen zijn gehuwd en hebben kinderen. Waarom zouden die mij inlichten dat ze van gsm provider zijn veranderd. Die hebben andere zorgen aub.
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Dat ik een maand lang de "600 weekend gratis proximus belminuten" moet betalen.krisken schreef:Allemaal leuk en wel...maar nu weten we nog altijd niet wat het probleem is...polle schreef:Je werkt zeker voor proximus ?meon schreef:Ik zie niet in wat hier de schuld is van Proximus?
De enige schuldige die ik hier zie zijn jouw kinderen die jou niet hebben ingelicht/geconsulteerd...
Mijn volwassen kinderen zijn gehuwd en hebben kinderen. Waarom zouden die mij inlichten dat ze van gsm provider zijn veranderd. Die hebben andere zorgen aub.
Ik kan toch niet weten welke gsm provider de persoon heeft als ik die bel !!!
-
- Elite Poster
- Berichten: 2472
- Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 208 keer
1 ) Je kan je kinderen vertellen dat je dat gebruikt zodat ze je inlichten.polle schreef: Ik kan toch niet weten welke gsm provider de persoon heeft als ik die bel !!!
2 ) Je kan dat opzoeken op een website : http://www.crdc.be
3 ) Iedere operator heeft een service die je kan aanzetten zodat je een beep krijgt als je naar een ander netwerk belt.
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Kan je wel : http://www.1299.be of bel naar 1299 (is gratis!)polle schreef: Ik kan toch niet weten welke gsm provider de persoon heeft als ik die bel !!!
Als je belt kan je zelf instellen dat je een signaal hoort/krijgt als het een ander netwerk betreft.
Conclusie : drukte voor niks...je geeft proximus de schuld van iets waar zij niks aan kunnen doen. Immers hebben jouw kinderen de stap genomen naar proximus.
Of moet heel belgie een SMS krijgen dat familie x niet langer behoort tot het clienteel van proximus?
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- meon
- Administrator
- Berichten: 16609
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Dat kan je wel:
Jouw kinderen kunnen je daar van op de hoogte stellen (zij moeten toch geweten hebben dat je gratis naar hen belde) en je kan gebruik maken van http://www.crdc.be/ . Akkoord; die site gebruiken ligt niet voor de hand voor elk gesprek, maar toch...
Uiteraard zal het voor jou interessanter zijn om een vergelijkbare formule te kiezen bij Proximus, maar in heel dit verhaal kan je on-mo-gelijk jouw provider verantwoordelijk stellen voor hetgene dat gebeurd is.
Ik zal in jouw verhaal de actoren eens aanpassen.
Jouw kinderen woonden tot voor kort in dezelfde gemeente als jou. Je kon met de fiets naar daar gaan.
Jouw kinderen zijn nu (zonder jouw medeweten) verhuisd naar de andere kant van het land.
Nu ben je boos op je gemeente omdat je je met de wagen moet verplaatsen.
//Edit: de meningen/suggesties hier zijn nogal eensluidend... (trek jouw conclusies)...
Jouw kinderen kunnen je daar van op de hoogte stellen (zij moeten toch geweten hebben dat je gratis naar hen belde) en je kan gebruik maken van http://www.crdc.be/ . Akkoord; die site gebruiken ligt niet voor de hand voor elk gesprek, maar toch...
Uiteraard zal het voor jou interessanter zijn om een vergelijkbare formule te kiezen bij Proximus, maar in heel dit verhaal kan je on-mo-gelijk jouw provider verantwoordelijk stellen voor hetgene dat gebeurd is.
Ik zal in jouw verhaal de actoren eens aanpassen.
Jouw kinderen woonden tot voor kort in dezelfde gemeente als jou. Je kon met de fiets naar daar gaan.
Jouw kinderen zijn nu (zonder jouw medeweten) verhuisd naar de andere kant van het land.
Nu ben je boos op je gemeente omdat je je met de wagen moet verplaatsen.
//Edit: de meningen/suggesties hier zijn nogal eensluidend... (trek jouw conclusies)...
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Als proximusklant 1299 bellen, optie 2 (biepdienst) en daar die activeren.meon schreef:Dat kan je wel:
Jouw kinderen kunnen je daar van op de hoogte stellen (zij moeten toch geweten hebben dat je gratis naar hen belde) en je kan gebruik maken van http://www.crdc.be/ . Akkoord; die site gebruiken ligt niet voor de hand voor elk gesprek, maar toch...
Uiteraard zal het voor jou interessanter zijn om een vergelijkbare formule te kiezen bij Proximus, maar in heel dit verhaal kan je on-mo-gelijk jouw provider verantwoordelijk stellen voor hetgene dat gebeurd is.
Ik zal in jouw verhaal de actoren eens aanpassen.
Jouw kinderen woonden tot voor kort in dezelfde gemeente als jou. Je kon met de fiets naar daar gaan.
Jouw kinderen zijn nu (zonder jouw medeweten) verhuisd naar de andere kant van het land.
Nu ben je boos op je gemeente omdat je je met de wagen moet verplaatsen.
//Edit: de meningen/suggesties hier zijn nogal eensluidend... (trek jouw conclusies)...
Via datzelfde nummer (maar optie 1) kan je horen bij welke operator een bepaald nummer zit.
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Berichten: 937
- Lid geworden op: 29 sep 2008, 21:43
- Locatie: Hoboken
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 49 keer
Fail !!! punt uit.polle schreef:Mijn kinderen zijn (zonder mijn medeweten) overgeschakeld naar mobistar met behoud van nummer.. Ik en zij haddan proximus.
De gratis belminuten in't weekend heb ik nu moeten betalen. Mooi van proximus.
Als m'n smile contrakt afgelopen is...weet ik waar ik zeker niet meer ga.
Jou kinderen hadden het maar moeten zeggen zodat jij eventueel ook kon overstappen.
Dit heeft niets maar dan ook niets met proximus te maken.
Dreambox 800 / Open-Pli image / eSATA 750Gb / CCcam 2.1.4 / Schotel draaibaar
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
- rowan
- Premium Member
- Berichten: 578
- Lid geworden op: 29 jul 2007, 20:35
- Locatie: 59GIS0
- Uitgedeelde bedankjes: 190 keer
- Bedankt: 21 keer
Ik snap niet echt de bedoeling van jouw post. Zijn jouw kinderen geen betalende gesprekken waard mss?Mijn volwassen kinderen zijn gehuwd en hebben kinderen. Waarom zouden die mij inlichten dat ze van gsm provider zijn veranderd. Die hebben andere zorgen aub.
Beste Meon.
Mijn 2 kinderen hebben universiteit gedaan. Hebben beide een verantwoordelijke positie. Een in Oostende en de andere in Bergen. Dat is in beide gevallen 200km van mijn huis. Ik heb sinds augustus 2009 mijn eerste gsm, en ik ben 61 jaar en krijg 1140 euro pensioen.Ik keek uit naar het weekend om hun te bellen. De firma waar zij voor werken heeft het proximus contrakt opgezegd.
En nu krijg ik de rekening van proximus....
Mijn 2 kinderen hebben universiteit gedaan. Hebben beide een verantwoordelijke positie. Een in Oostende en de andere in Bergen. Dat is in beide gevallen 200km van mijn huis. Ik heb sinds augustus 2009 mijn eerste gsm, en ik ben 61 jaar en krijg 1140 euro pensioen.Ik keek uit naar het weekend om hun te bellen. De firma waar zij voor werken heeft het proximus contrakt opgezegd.
En nu krijg ik de rekening van proximus....
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
OK dus jij voelt je benadeelt omdat jouw kinderen verplicht zijn om te veranderen van gsm provider en ze niet blijven?polle schreef:Beste Meon.
Mijn 2 kinderen hebben universiteit gedaan. Hebben beide een verantwoordelijke positie. Een in Oostende en de andere in Bergen. Dat is in beide gevallen 200km van mijn huis. Ik heb sinds augustus 2009 mijn eerste gsm, en ik ben 61 jaar en krijg 1140 euro pensioen.Ik keek uit naar het weekend om hun te bellen. De firma waar zij voor werken heeft het proximus contrakt opgezegd.
En nu krijg ik de rekening van proximus....
Als je persé gratis wilt bellen raad ze een vaste lijn (belgacom, telenet, VOIP, ...) aan.
Of zeg dat ze een tweede gsm moeten kopen met een pay and go proximus kaart in.
Misschien moet je toch eens even nadenken en alle posts nog eens opnieuw lezen...Dan zal je inzien dat het helemaal proximus zijn fout niet is.
Of concreter : wat vind jij dat proximus in dit geval moest doen???
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Dat weet ik niet zo direct.krisken schreef:OK dus jij voelt je benadeelt omdat jouw kinderen verplicht zijn om te veranderen van gsm provider en ze niet blijven?polle schreef:Beste Meon.
Mijn 2 kinderen hebben universiteit gedaan. Hebben beide een verantwoordelijke positie. Een in Oostende en de andere in Bergen. Dat is in beide gevallen 200km van mijn huis. Ik heb sinds augustus 2009 mijn eerste gsm, en ik ben 61 jaar en krijg 1140 euro pensioen.Ik keek uit naar het weekend om hun te bellen. De firma waar zij voor werken heeft het proximus contrakt opgezegd.
En nu krijg ik de rekening van proximus....
Als je persé gratis wilt bellen raad ze een vaste lijn (belgacom, telenet, VOIP, ...) aan.
Of zeg dat ze een tweede gsm moeten kopen met een pay and go proximus kaart in.
Misschien moet je toch eens even nadenken en alle posts nog eens opnieuw lezen...Dan zal je inzien dat het helemaal proximus zijn fout niet is.
Of concreter : wat vind jij dat proximus in dit geval moest doen???
Maar als ik 600 minuten gratis kan bellen/maand naar proximus en vaste lijnen MOET proximus maar iets vinden dat IK niet het slachtoffer ben.
Ik ga mijn verhaal eens voorleggen aan de ombudsman. Ik hou jullie op de hoogte.
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13591
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Het spijt me maar hier heeft Proximus echt geen schuld, hoor. Straks is het nog hun schuld dat je geen hoog pensioen hebt :-S.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
- devilkin
- Elite Poster
- Berichten: 4884
- Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Alleh, gij hebt dus een abonnement waarmee ge 600 mins gratis kunt bellen naar Proximus & vaste lijnen, en nu gade tegen den ombudsman zagen dat ge niet gratis kunt bellen naar Mobistar? Well, though luck - ge wist perfect welk abonnement ge hebt aangegaan... wat verwacht je eigenlijk? Dat Proximus nu plots uw abonnement gaat aanpassen? Misschien moet je maar eens bij Proximus langsgaan, ze hebben misschien een optie die wel voor u past. Tot als uw kinderen weer veranderen, ofcourse. Maar dan kan je weer gaan zagen bij Proximus.polle schreef:Maar als ik 600 minuten gratis kan bellen/maand naar proximus en vaste lijnen MOET proximus maar iets vinden dat IK niet het slachtoffer ben.
Ik ga mijn verhaal eens voorleggen aan de ombudsman. Ik hou jullie op de hoogte.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Moderator:Goztow schreef:Het spijt me maar hier heeft Proximus echt geen schuld, hoor. Straks is het nog hun schuld dat je geen hoog pensioen hebt :-S.
Ik heb het afgelopen Weekend een dakwerker gebeld. Ik heb hem 15 minuten aande lijn gehad 0474 xxx xxx. Is dit nu gratis of niet ?
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Ik hoop echt zo hard dat je hier met ons voeten speelt en dit niet meentpolle schreef:Dat weet ik niet zo direct.krisken schreef:OK dus jij voelt je benadeelt omdat jouw kinderen verplicht zijn om te veranderen van gsm provider en ze niet blijven?polle schreef:Beste Meon.
Mijn 2 kinderen hebben universiteit gedaan. Hebben beide een verantwoordelijke positie. Een in Oostende en de andere in Bergen. Dat is in beide gevallen 200km van mijn huis. Ik heb sinds augustus 2009 mijn eerste gsm, en ik ben 61 jaar en krijg 1140 euro pensioen.Ik keek uit naar het weekend om hun te bellen. De firma waar zij voor werken heeft het proximus contrakt opgezegd.
En nu krijg ik de rekening van proximus....
Als je persé gratis wilt bellen raad ze een vaste lijn (belgacom, telenet, VOIP, ...) aan.
Of zeg dat ze een tweede gsm moeten kopen met een pay and go proximus kaart in.
Misschien moet je toch eens even nadenken en alle posts nog eens opnieuw lezen...Dan zal je inzien dat het helemaal proximus zijn fout niet is.
Of concreter : wat vind jij dat proximus in dit geval moest doen???
Maar als ik 600 minuten gratis kan bellen/maand naar proximus en vaste lijnen MOET proximus maar iets vinden dat IK niet het slachtoffer ben.
Ik ga mijn verhaal eens voorleggen aan de ombudsman. Ik hou jullie op de hoogte.
Straks ga je nog tankstations aanklagen omdat jij vroeger met een auto reed met diesel die nu eenmaal goedkoper is dan benzine...En je nieuwe wagen is een benzine. Ga je deze dan ook allemaal aanklagen omdat je nu per liter meer moet betalen dan vroeger met je diesel?
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
2 mogelijkheden :polle schreef:Moderator:Goztow schreef:Het spijt me maar hier heeft Proximus echt geen schuld, hoor. Straks is het nog hun schuld dat je geen hoog pensioen hebt :-S.
Ik heb het afgelopen Weekend een dakwerker gebeld. Ik heb hem 15 minuten aande lijn gehad 0474 xxx xxx. Is dit nu gratis of niet ?
JA : indien de dakwerker een proximusgebruiker is, en nooit is veranderd naar base/mobistar
NEEN : indien de dakwerker ooit proximusklant was, maar is verhuisd naar een andere operator met nummerbehoud.
Tip : gooi dat telefoonnummer eens in www.1299.be, dan zie je bij welke operator hij zit.
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Pro Member
- Berichten: 272
- Lid geworden op: 23 dec 2005, 18:47
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 47 keer
De ombudsman heeft wel betere dingen te doen dan jou proberen uit te leggen dat het niet de fout is van Proximus dat jij niet op de hoogte was (of wou zijn) dat jouw kinderen via hun werkgever een Mobistar abonnement kregen, iets dat je blijkbaar halstarrig weigert te begrijpen.polle schreef:Dat weet ik niet zo direct.krisken schreef:OK dus jij voelt je benadeelt omdat jouw kinderen verplicht zijn om te veranderen van gsm provider en ze niet blijven?polle schreef:Beste Meon.
Mijn 2 kinderen hebben universiteit gedaan. Hebben beide een verantwoordelijke positie. Een in Oostende en de andere in Bergen. Dat is in beide gevallen 200km van mijn huis. Ik heb sinds augustus 2009 mijn eerste gsm, en ik ben 61 jaar en krijg 1140 euro pensioen.Ik keek uit naar het weekend om hun te bellen. De firma waar zij voor werken heeft het proximus contrakt opgezegd.
En nu krijg ik de rekening van proximus....
Als je persé gratis wilt bellen raad ze een vaste lijn (belgacom, telenet, VOIP, ...) aan.
Of zeg dat ze een tweede gsm moeten kopen met een pay and go proximus kaart in.
Misschien moet je toch eens even nadenken en alle posts nog eens opnieuw lezen...Dan zal je inzien dat het helemaal proximus zijn fout niet is.
Of concreter : wat vind jij dat proximus in dit geval moest doen???
Maar als ik 600 minuten gratis kan bellen/maand naar proximus en vaste lijnen MOET proximus maar iets vinden dat IK niet het slachtoffer ben.
Ik ga mijn verhaal eens voorleggen aan de ombudsman. Ik hou jullie op de hoogte.
Laat de ombudsman zijn werk doen en échte problemen oplossen.
Ik snap je frustratie. Maar in dit geval gaat proximus er echt niets aan kunnen doen. Ik zou zoals hier reeds gezegd inderdaad de mogelijk nemen om 1299 te bellen en optie 2 te kiezen, dan krijg je 2 piepjes telkens je iemand belt die bij een andere operator zit (en op die manier kan je het gesprek kort of net lang maken).
Is er trouwens geen mogelijkheid om te controleren wat je factuur stand is bij proximus? Bij Mobistar gaat dit zelfs op verschillende manieren (ik heb zelf mobistar).
Proximus bied jou de service om te weten of je buiten het netwerk belt, maar je moet het natuurlijk wel activeren (door 1299 te bellen).
Is er trouwens geen mogelijkheid om te controleren wat je factuur stand is bij proximus? Bij Mobistar gaat dit zelfs op verschillende manieren (ik heb zelf mobistar).
Proximus bied jou de service om te weten of je buiten het netwerk belt, maar je moet het natuurlijk wel activeren (door 1299 te bellen).
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Via my proximus (site) kan je instellen wanneer je een sms wilt ontvangen, en je kan ook een sms sturen naar een bepaald nummer, waarna je de stand van je rekening krijgt.gr4vity schreef:Ik snap je frustratie. Maar in dit geval gaat proximus er echt niets aan kunnen doen. Ik zou zoals hier reeds gezegd inderdaad de mogelijk nemen om 1299 te bellen en optie 2 te kiezen, dan krijg je 2 piepjes telkens je iemand belt die bij een andere operator zit (en op die manier kan je het gesprek kort of net lang maken).
Is er trouwens geen mogelijkheid om te controleren wat je factuur stand is bij proximus? Bij Mobistar gaat dit zelfs op verschillende manieren (ik heb zelf mobistar).
Proximus bied jou de service om te weten of je buiten het netwerk belt, maar je moet het natuurlijk wel activeren (door 1299 te bellen).
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13591
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Dat kan je enkel weten als je het beep systeem, zoals hiervoor uitgelegd, aangelegd hebt. De nummers volgen de persoon, en niet langer de provider.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Elite Poster
- Berichten: 2291
- Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
LOL
dit kan toch nie echt zijn
f*** NMBS.
Ik had dus abbonement voor een jaar gekocht om naar antwerpen te gaan naar mijn zoon. Maar nu is hij in amsterdam gaan wonen wegens zijn werk. Nu moet ik dus elke keer bijbetalen. f*** NMBS
dit kan toch nie echt zijn
f*** NMBS.
Ik had dus abbonement voor een jaar gekocht om naar antwerpen te gaan naar mijn zoon. Maar nu is hij in amsterdam gaan wonen wegens zijn werk. Nu moet ik dus elke keer bijbetalen. f*** NMBS
Weg bij proximus natuurlijkdevilkin schreef:Alleh, gij hebt dus een abonnement waarmee ge 600 mins gratis kunt bellen naar Proximus & vaste lijnen, en nu gade tegen den ombudsman zagen dat ge niet gratis kunt bellen naar Mobistar? Well, though luck - ge wist perfect welk abonnement ge hebt aangegaan... wat verwacht je eigenlijk? Dat Proximus nu plots uw abonnement gaat aanpassen? Misschien moet je maar eens bij Proximus langsgaan, ze hebben misschien een optie die wel voor u past. Tot als uw kinderen weer veranderen, ofcourse. Maar dan kan je weer gaan zagen bij Proximus.polle schreef:Maar als ik 600 minuten gratis kan bellen/maand naar proximus en vaste lijnen MOET proximus maar iets vinden dat IK niet het slachtoffer ben.
Ik ga mijn verhaal eens voorleggen aan de ombudsman. Ik hou jullie op de hoogte.