Faktuur Proximus

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
polle
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 28 okt 2006, 13:09

Op mijn laatste faktuur staan 3 oproepen naar "Vodafone live portaal".
Ik heb er GEEN flauw idee van wat dit is.
BC gaat dit eenmalig crediteren....maar in de toekomst niet meer.
Gsm: Nokia 6021.
Iemand een idee hoe ik dit kan uitschakelen ?

vg,
Polle
Gebruikersavatar
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1528
Lid geworden op: 06 okt 2009, 18:31
Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
Bedankt: 92 keer

http://www.wimblog.be/vodafone-live-portaal/

Voor het Vodafone live! Portaal betaal ik een prijs per verbinding en niet voor wat ik effectief verbruik aan bandbreedte. Drie keer verbinding maken kost mij dus 1,2396 euro (excl. btw).

Surfen met je GSM dus!
Afbeelding
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Nokia? Dan heb je de "0" (nul) ingedrukt gehouden. (da's dat 'i' symbooltje dat je er op ziet staan)
polle
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 28 okt 2006, 13:09

meon schreef:Nokia? Dan heb je de "0" (nul) ingedrukt gehouden. (da's dat 'i' symbooltje dat je er op ziet staan)
Kan ik dat "uitschakelen" ?
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1613
Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 85 keer

Ik weet niet hoe dat bij Nokia/Vodafone lukt, maar op mijn gsm heb ik gewoon foute instellingen voor mobiel internet ingesteld.
Hij geeft nu een foutmelding: Settings not correct en er gaat geen geld af.

Ik heb een Samsung en daar kunde door op een paar knoppen te drukken een ander instellingen-profiel kiezen, dus dat gaat heel vlot, want af en toe gebruik ik wel mobiel internet. (ben wel bij Base)
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

Ik had volgens mijn factuur van vorige maand 64 inetrnetverbindingen gemaakt in NEDERLAND.
Maar ik ben helemaal niet in Nederland geweest. :smash2:
Ik heb proximus gebeld en ze gingen het is onderzoeken,maar ondertussen moet ik wel het factuur betalen.
Klant
Plus Member
Plus Member
Berichten: 104
Lid geworden op: 01 apr 2009, 00:42

Proximus Smile? Bij dat abonnement rekenen ze je maar al te graag willekeurige zaken aan, waardoor je rekening de lucht in vliegt. Betalen moet je dan toch, 'want de facturen staan onder wettelijke controle en worden zo van de SIM-kaart afgelezen, dus lieg je als je zegt dat je die niet op je SIM-kaart ziet staan'. Je wordt trouwens straal genegeerd als je achter de logs van die wettelijke controle vraagt. Die krijg je bij betwisting niet te zien.
polle
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 28 okt 2006, 13:09

polle schreef:Op mijn laatste faktuur staan 3 oproepen naar "Vodafone live portaal".
Ik heb er GEEN flauw idee van wat dit is.
BC gaat dit eenmalig crediteren....maar in de toekomst niet meer.
Gsm: Nokia 6021.
Iemand een idee hoe ik dit kan uitschakelen ?

vg,
Polle
Op mijn volgende faktuur (kanje zien op je verbruik) staan 3 oproepen naar "speciale" nummers. Ik ben gepensioneerd en bel ALLEEN naar mijn naaste familie en NIET naar speciale nummers noch vodafone.

Vrijdag ga ik naar de BC winkel ....voor uitleg.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”