In afwachting van een oplossing door Dommel dacht ik mijn probleem hier ook even te posten in de hoop dat er nog nuttige tips opduiken.
Mijn verbinding heeft sinds de activatie altijd perfect gewerkt. Sinds drie weken valt de verbinding echter dikwijls weg: het online lampje gaat uit en het ADSL-lampje begint te flikkeren. Om de zoveel tijd lijkt de modem zichzelf ook te resetten. Als ik via de browser naar de Siemens ga staat daar 'Disconnected: Line Loopback'. Na onbepaalde tijd (een half uur tot soms wel een halve dag) herstelt de verbinding zichzelf weer. Dit gebeurt met onregelmatige tussenpozen: soms gaat het drie dagen goed, maar nu is het alweer drie dagen na mekaar 'prijs'.
De modem resetten of andere dingen die ik zelf kan proberen halen helaas niets uit. Er loopt een ticket bij Dommel, maar er is in ieder geval niets mis met de lijn zelf - volgens Dommel. Ik ben nog in afwachting van een telefoontje van een technicus om andere mogelijkheden te bespreken, maar wie dit herkent en tips heeft mag het altijd laten weten
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Alvast bedankt!