Ik ben sinds 3 weken bij adsl2fit.Een vriend van mij wou de source van windows 2000 hebben dus ik gedownload en daarna geupload naar een site.Na een week was site opeens weg.Mijn vriend zei dat da kwam omdat er de source van Windows 2k erop stond.Een week later dus nu.Ik kom thuis er krijg een meding wanneer ik verbinding maak met internet dat mijn pass en login niet geldig zijn.Ik bel en ze zeggen dat ze een klacht hebben gekregen van microsoft zelf.Als ik wil dat mijn account open was moets ik een fax sturen met erin: toegeving,waar ik het gehaald had, en dat het niet meer zou gebeuren.Als da voor 17.00 binnen was,zou mijn internet account open zijn.En het is nu terug open.
Bij skynet had ik nooit die probleem en het is ook eigenlijk een schening van de privacy recht die a2f overtreedt.Want ze hebben mijn ip doorgegeven en adres.
Ene die ik ken had een 25 jarige serie geupload met bittorrent en die had de zelfde probleem.
Tis toch dikke nest nie??
Wat vinden jullie ervan?? We mogen toch zelf downen wet we willen he.Dat ze zich met hun eigen zaken bemoeien.
Modbreak:
Sub Zero
Sub Zero