ADSL2fit vragen/klachten/...

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Djorre
Plus Member
Plus Member
Berichten: 222
Lid geworden op: 16 feb 2004, 08:06
Locatie: Ronse

Spacekiek schreef:Ik vraag me trouwens ook af wat er gekomen is van die besprekingen die A2F ging doen met Scarlet ?!


Vrijdag gaan we daarover meer weten, dan gaan een paar mensen van die forum bij A2F. Daarna krijgen we zeker uitleg .... afwachten dus.
zippy

Ik vraag me af waarom die uitleg der pas vrijdag zal komen en waarom moderators van dit board daarvoor speciaal naar adsl2fit moeten gaan.

Herman heeft hier toch een accountje, kan die de resultaten van de 'vergadering' hier niet met ons meedelen?

Doordat het zolang duurt vrees ik het ergste. Er zal wel weer iets gezegd worden in de aard van 'tegen eind volgende maand zullen der normaal verbeteringen merkbaar moeten zijn'.

Ondertussen zitten ik(en mijn 4 medebewoners) hier al bijna twee weken aan 5KByte/sec te surfen of als je dat nog surfen kunt noemen. Het zou sneller gaan om gewoon via den telefoon te surfen :(

En wat zeggen ze via ticketsysteem of op de helpdesk, geduld we werken er aan .... Dit hoor ik al sinds oktober vorig jaar. Ah ja we hebben 1 maand aan de 'normale' snelheid van 200Kbyte gezeten. Ik geef adsl2fit vel krediet, maar als er vrijdag geen serieuse resultaten + verbeteringen komen dan loopt de druppel hier toch wel over.
strife
Plus Member
Plus Member
Berichten: 170
Lid geworden op: 31 okt 2003, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Tja ik kon niet wachten. Ik heb een 2de telefoon lijn genomen en een skynet abbo.

Grtn
Strife
Gast

Idem hier, ik heb ook juist beslist dat ik mijn abonnement zal opzeggen indien de problemen niet opgelosd zijn voor 31 maart.
C-Phest
Premium Member
Premium Member
Berichten: 621
Lid geworden op: 08 dec 2003, 17:40
Locatie: Leuven

Ik neig ook meer en meer naar andere provider ... het limietloze is zalig, maar ik heb vooral een stabiele connectie nodig. Ik hou mijn vingers altijd gekruisd als ik moet inloggen op de bedrijfs VPN .. 'zal het lukken vandaag?' :roll:
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Eigenlijk niet véél zin om te reageren, maar opnieuw!

Wij weten niks, maar dan ook niks. De reden waarom dit niet per telefoon kan of via mail of irc is ons onduidelijk. Wij zijn enkel gevraagd zo snel mogelijk met hen samen te komen om alles gedetailleerd uit te leggen.

Ik heb ondertussen wat gegevens verzameld, waar ik ze zal mee confronteren. Ik zal proberen zoveel mogelijk zaken te bespreken.

Of dit goed of slecht nieuws is? Ik heb er geen flauw idee van. Enkel heb ik ergens tussen de lijnen gelezen dat er stilaan in de loop van de week betering op gebied van snelheid moest komen. (details hiervan? nope, zekereheid: nope!)

Kortom: allemaal nog even wachten, wij wachten met evenveel spanning af naar onze meeting vrijdag. Of er nog volk naar toe zou mogen komen, ik zou dat afraden: met hoe meer: hoe chaotischer dat zal zijn.

Ik zou zeggen have faith... ik ben geen A2F gebruiker en offer mijn vrije dag in jullie belang op. Ik zal proberen de max eruit te halen!

Jullie mogen nieuws verwachten op IRC en op Forum op vrijdag avond. Hou er rekening mee dat die meeting een tijd kan duren. Dus ik zou zeggen voor 19h zeker niks verwachten. De crew moet van A'pen eerst nog thuis geraken..

Naast de snelheidsproblemen gaan wij ook een aantal andere issues die al meermaals aan bod zijn gekomen proberen bespreken met A2F. Daarnaast natuurlijk ook de Scarlet meeting evalueren.

Ik zou zeggen: nog even geduld...(sorry dat dit zoveel moet gezegd worden)
I love it when a plan comes together!
Gast

het is écht niet de schuld van A2F, hoor. ik heb een verbinding bij latribu.be, en die gebruiken ook het scarlet netwerk, en momenteel lig ik hier in slaap te vallen voor m'n comp wat betreft de snelheid...

ik heb een abo van 2mbit/512k, en ik heb net een test uitgevoerd:

down: 9.5 KByte/sec
(=76 kbps)

up: 20.3 KByte/sec
(=162 kbps)

connecties: 29.0 Conn/min

echt om iets van te krijgen! :x
strife
Plus Member
Plus Member
Berichten: 170
Lid geworden op: 31 okt 2003, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

mods => alvast bedankt voor de hulp :)
Kijk al uit naar vrijdag avond !

Grtn
Strife
zippy
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 32
Lid geworden op: 10 maa 2004, 11:41
Locatie: Belgium,leuven

Ja veel succes ginder en leg ze maar eens goed op de rooster.

Ik wil gewoon duidelijkheid,
waar het probleem nu juist aan ligt,
of het opgelost kan/gaat worden
hoelang het nog gaat duren voor dit zal gebeuren.
of dit in de toekomst nog kan gebeuren
of er compensatie komt
of we ons abonnement direct kunnen opzeggen indien moest blijken dat er geen voldoende verbetering zal zijn

verlangend naar vrijdagavond
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Ik hoop alleen maar dat ik mijn vrije dag niet opoffer om vrijdag te horen dat normaal alles binnen enkele weken in orde zou moeten zijn, maar dat ze wel nog niet weten waar het probleem zit... een geluk dat iets mij zegt/denkt dat dit deze keer niet het geval zal zijn :|
Anyway, het gissen naar wat er vrijdag gezegd zal worden zal ik maar zo laten. Ik hoop alleen dat deze soap tot een einde komt of en fameuze wending krijgt.
NuKeM
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

Toch ffe de Moderators bedanken die ons gejank al maanden moeten aanhoren :-D

Tja op den duur geraak je wel gefrustreerd met die snelheden en geheimdoenerij van Adsl2fit :x

In ieder geval ik hoop dat er verbetering in komt en dat er een punt wordt gezet aan al die problemen :wink:

Ik vind het heel tof dat mensen zoals jullie toch een beetje meer klaarheid in de zaak brengen en dat jullie nog eens een vrije dag opofferen voor de Adsl2fitters dat is zo tof en vriendelijk dat jullie dat voor ons willen doen :worship:

Bedankt voor jullie steun :thumbs:
C-Phest
Premium Member
Premium Member
Berichten: 621
Lid geworden op: 08 dec 2003, 17:40
Locatie: Leuven

The Oddity: het zal waarschijnlijk wel op je lijstje staan maar toch ff herinneren just in case :)

Kan je het probleem met de 8Mbit'ers ook (apart) aanhalen?

thx
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Ik wil toch nog even iets raar melden.

Een vriend van me zit al enkele dagen rond de 3kByte/s .. een kleine ramp dus.
Een andere vriend (die in dezelfde regio woont) zit op zo'n 100-200kByte/s .
Ik stelde voor dat de ene met een goede speed zijn login en paswoord eens uitleende aan de andere voor een snelle test, beiden hebben ze A2F.
Wel, hieronder staat het resultaat voor de persoon met de erg lage snelheid.


Resultaten met de eigen account
Speedtest doen komt uit rond de 3kByte/s

Resultaten met de andere account die het raar genoeg duidelijk beter doet
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 384 kbit/s or 48 kbyte/s
- Upload speed : 100 kbit/s or 13 kbyte/s
Wed Mar 10 2004 at 19:32:44 UTC+0100

http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 242 kbit/s or 30 kbyte/s
- Upload speed : 109 kbit/s or 14 kbyte/s
Wed Mar 10 2004 at 19:33:42 UTC+0100

Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Wed Mar 10 2004 om 19:34:24 UTC+0100)
Download : 66.0 KByte/sec
Upload : 9.2 KByte/sec

Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Wed Mar 10 2004 om 19:35:22 UTC+0100)
Download : 31.0 KByte/sec

Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Wed Mar 10 2004 om 19:36:26 UTC+0100)
Download : 48.3 KByte/sec
Upload : 2.1 KByte/sec


Ik heb er een image bijgezet (DU meter) van de test. De grote rooie pieken zijn op de account van de andere persoon, de nauwelijks zichtbare kleine piekjes zijn die op zijn eigen account...

De 2de grafiek is van zijn router. Daar ziet men duidelijk dat het vanaf maandag duidelijk fout gaat!

Heel raar al zeg ik het zelf :)

ADD: nu is de ene met een goeie speed eens testen op de 'slechte account' van de andere, ik ben eens benieuwd
ADD2: bij gebruik van de 'slechte' account gaat de persoon met een 'goede' account ook maar aan 3kByte/s ... toch raar, blijkbaar is de snelheidproblematiek op één of andere manier verbonden aan uw account :?
Bijlagen
speed(1).JPG
DU meter
(28.08 KiB) 35 keer gedownload
grafieken.JPG
Graphics van de router, ze spreken boekdelen
(90.83 KiB) 57 keer gedownload
Laatst gewijzigd door NuKeM 10 maa 2004, 21:56, in totaal 2 gewijzigd.
NuKeM
Gast

Die andere persoon ben ik dus. Deze middag haalde ik zo'n 250 kbyte/s, savonds nog maar tussen 60 en 100. Waar gaat 2fit s'avonds altijd trager dan overdag. Ik dacht dat zoiets alleen bij kabelinternet was, hoe meer gebruikers, hoe trager...
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Ja dat dacht ik ook ?
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

Volgens mij zit daar iemand bij Scarlet of Belgacom aan de internet kraan te draaien :-D :?

Ik heb ook veel ups and downs soms haal ik ook 250kb s en soms maar 10kb s tja wat doe je daar aan :???:

Ben ook wel eens benieuwd hoe dat afloopt met die gasten die switchen van account :lol: :idea: Maar gaat dat zomaar switchen van account je moet toch dezelfde telefoonnummer hebben ofzoiet :roll: ?
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

tel nummer heeftniets met de account te maken, je kan dus gewoon switchen, zo ook bij skynet en andere isps

je moet gewoon op de juiste dslam zitten (tl/scarlet/...)
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Anonymous schreef:Waar gaat 2fit s'avonds altijd trager dan overdag. Ik dacht dat zoiets alleen bij kabelinternet was, hoe meer gebruikers, hoe trager...


Dit heeft niets met kabel op zich te maken, maar louter met het gebrek aan capaciteit. Bij kabel kan dit inderdaad voorkomen omdat het laatste stukje een shared medium is.

ADSL heeft echter ook shared medium, maar dan tussen de centrales (het laatste stukje is dan wil dedicated, maar vroeg of laat kom je allen tesamen).

Wat jij beschrijft geeft dus duidelijk aan dat A2F niet genoeg capaciteit heeft tussen de centrales onderling (of zelfs bij de interconnectie naar internet). Of dit nu de schuld is van Scarlet (welke dus niet bestaande capaciteit aan A2F zou verkopen), of aan A2F welke niet genoeg capaciteit koopt van Scarlet zal altijd wel een open vraag blijven.
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

wat betekent dit nu weer ??? :eek:

"Outage on lex 41LON0 ²"
skitzo

Ik zit nu ook al twee weken op smallband-snelheid bij A2F.
Reeds twee mails gestuurd en geen antwoord.
Dinsdag gebeld: er is een hardware probleem dat in de loop van de dag opgelost zal worden. -> Niet waar dus, snelheid blijft gemiddeld 5kbyte/s.
Vandaag toch antwoord op mijn mail: blijkbaar is er iets mis bij mij, ik zal wel met een trojan of een virus zitten. -> ...
Ik ben benieuwd wat er vrijdag gezegd zal worden.
Blijkbaar werken ze met een soort van random uitvluchten systeem om toch maar een antwoord te kunnen geven.

BTW heeft een A2F abonnement een minimum duur van een jaar of kan het gewoon meteen opgezegd worden?
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

skitzo schreef:BTW heeft een A2F abonnement een minimum duur van een jaar of kan het gewoon meteen opgezegd worden?


Minimum duur van een jaar.
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

en daarna ???
Weer een jaar aan uw been ?
Moet je een bepaalde opzeggingstermijn respecteren ???
C-Phest
Premium Member
Premium Member
Berichten: 621
Lid geworden op: 08 dec 2003, 17:40
Locatie: Leuven

Wat betreft die mails sturen: ik raad toch iedereen aan om die tickets te gebruiken hoor ... dat is voor hen overzichtelijker, ze kunnen tickets aan bepaalde mensen toewijzen en zo is er opvolging. Tickets kunnen niet over het hoofd gezien worden, mails wel.

Mijn ervaring is dat er op tickets toch wel consequent en vrij snel geantwoord wordt.
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
zippy
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 32
Lid geworden op: 10 maa 2004, 11:41
Locatie: Belgium,leuven

Tja, wel een goed systeem maar ze zijn wel wat vlug met de "close ticket" knop.

Bij het eerste vraag ik achter een lijntest, waar ze vervolgens achter bepaalde zaken vragen die ik hen hun mooi geef maar vervolgens geen reactie meer op krijg en dan wanneer ik er nogmaals om vraag krijg ik dit "Ik heb het de betrokken afdeling gevraagd." waarna het ticket wordt gesloten! Hier wacht ik dus nog steeds op een antwoord of die lijntest nu is gebeurd!

Bij het tweede ticket klaag ik weer de problemen met mijn connectie aan en terug sluiten ze dit ticket af met de info dat er een vergadering met scarlet gepland is en dat ze er alles aan doen om de problemen op te lossen.

Dan nu maar een derde geopend, we blijven klagen tot het in orde komt.
Gebruikersavatar
Styno
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1440
Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
Locatie: Somewhere over the rainbow....

zippy schreef:Tja, wel een goed systeem maar ze zijn wel wat vlug met de "close ticket" knop.


Daar heb je een punt waar ik me ook al aan gestoord heb...
In een 'normaal' ticketing systeem kan een ticket pas geclosed worden als
1. het probleem opgelost is
2. de klant bevestiging heeft gegeven dat die oplossing aanvaard is.

Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
Rippi

Het wordt vreemder met de dag ...

1. Er wordt gezegd dat de huidige problemen door capaciteitsgebrek zouden komen. Dat geloof ik best, maar er is iets anders aan de hand als het probleem zich op een paar uren tijd voordoet, capaciteitsproblemen zouden zich moeten uiten door dag na dag slechter wordende bandbreedtes.

2. De verschillen tussen de A2F gebruikers zijn extreem hoog als men denkt aan capaciteitsproblemen, zeker als men vastelt dat personen die dicht bij mekaar wonen ( en wellciht dezelfde centrale genruiken )verschillende bandbreedtes schijnen te hebben.

3. Iemand schreef dat je bandbreedte blijkbaar gekoppeld is aan je account!!! ( dus als iemand met een slechte bandbreedte een account gebruikt met een goede bandbreedte, dan heeft hij plots ook een goede bandbreedte, EN OMGEKEERD ) Waarom zo weinig gereageerd is op die vaststelling verbaast me trouwens.

Naar aanleiding van vaststelling 3 zou ik wel eens willen weten of er een verband bestaat tussen de bandbreedte die sommigen hebben en hun download volume de laatste maanden ( ik weet het, wat paranoia :| )

Hoe dan ook, ik ben ervan overtuigd dat hier de spreekwoordelijke ijsberg ronddrijft. Er is veel meer aan de hand dan op het eerste zicht lijkt. Ik hoop dat er op ( heel ) korte termijn iets gebeurd, want mijn internet toegang is op het ogeblik slechter dan met een analoge modem.

Een A2F gebruiker die straks het verslag van de meeting mag ophalen aan 4 kilobyte/sec ... ik leg mijn scheerapparaat al klaar :wink:
zippy
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 32
Lid geworden op: 10 maa 2004, 11:41
Locatie: Belgium,leuven

Daar heb je een punt rippi, ik stel me dezelfde vraag.

Ik heb in de maanden januari, februari een download trafiek van 80 gig gemiddeld per maand gehad. Sinds dat fameus weekend zit ik dus nog steeds op 5Kbyte down en 50Kbyte up. En is mijn down trafiek bijna tot 0 herleid.

Ik zou wel eens willen weten wat een trafiek die users hebben met een 'normale' downspeed en of er abonees zijn die weinig downtrafiek hebben per maand die ook aan die miezerige 5kbyte zitten?
Rippi

zippy schreef:Daar heb je een punt rippi, ik stel me dezelfde vraag.

Ik heb in de maanden januari, februari een download trafiek van 80 gig gemiddeld per maand gehad. Sinds dat fameus weekend zit ik dus nog steeds op 5Kbyte down en 50Kbyte up. En is mijn down trafiek bijna tot 0 herleid.

Ik zou wel eens willen weten wat een trafiek die users hebben met een 'normale' downspeed en of er abonees zijn die weinig downtrafiek hebben per maand die ook aan die miezerige 5kbyte zitten?


Ikzelf zat met een trafiek van rond de 200 gig en zit nu met een snelheid van 4 kilobyte/sec down.

Graag de trafiek/bandbreedte koppels van anderen!!!
inter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 331
Lid geworden op: 06 nov 2003, 08:50

Denk niet dat je mag stellen dat heavy users lage snelheid krijgen. Ikzelf ben een van hun "zware" gebruikers en mijn snelheid ligt terug tussen de 200-250 kbyte/s.
Voor de ramzalige zaterdag zag ik mijn snelheid dagelijks zakken, vanaf die zaterdag was het dan 1 kbit/s en dit heeft enkele dagen aangesleept tot wanneer A2F een interactie gedaan heeft, sindsdien terug in orde.
Gastje

In het begin trafiek van ongeveer 60Gb/maand, sinds december nog maar amper 20Gb ook vanwege de snelheid en ik haal zeer zelden 2Mbps, nu bijna altijd 800~1600Kbps. Ik twijfelde er al van sinds het begin van de problemen aan of de snelheid nu gecapped wordt omdat de hoogste snelheid gemeten (sinds de problemen) 2150Kbps is op een 2-tal uitzonderingen na. Dat user-gebonden gedoe is ook maar raar, ik ga eens proberen met een scarlet account te connecten :D. I'll be back....

Greetz
Sandman
Pro Member
Pro Member
Berichten: 346
Lid geworden op: 21 jun 2003, 10:29
Locatie: Genk

usqer gebonden klopt niet ovzeral hoor, ik heb al eens met mijngevenvens (zelfs met mijn modem/router ingelogd bij iemand anders die zware problemen heeft. Met mijn log-in en modem had die identiek hetzelfde hoor. Niet dat ik Nob zn proefje niet geloof, gewoon dat ik het tegenovergestelde heb meegemaakt.
SkySnake

En het hangt blijkbaar ook niet af van oude <-> nieuwe klanten. wij zijn hier thuis nog maar net aangesloten maar de test geeft ook 7k max aan. Dus er moet wel degelijk een hardware probleem zijn ofzo, geen uitzonderingen die problemen hebben zoals ze wel durven beweren.
Gastje

Als je nu naar die Scarlet ziet met stats:
Scarlet 2407 419
Dat ben ik met het account van een vriend, raar dat ik 419kbps up heb wat normaal niet zou kunnen volgens scarlet. En ik haal dus goede snelheden over deze lijn dus denk ik dat het weldegelijk aan a2f ligt en ni aan scarlet. BTW waar blijft da nieuws van a2f en scarlet ?????

Greetz
Gast

Wou ik ook aanhalen, Scarslet redelijke snelheid, A2F belabberde snelheid.
Sandman
Pro Member
Pro Member
Berichten: 346
Lid geworden op: 21 jun 2003, 10:29
Locatie: Genk

tsja, ik heb klanten met scarlet die veel problemen en een paar niet, idem bij A2F...
verdickt
Premium Member
Premium Member
Berichten: 647
Lid geworden op: 12 maa 2004, 22:24

Ik vroeg me af of er al nieuws was van die meeting ?

Ik ben momenteel nog bij skynet en was van plan over te stappen, maar als ik het zo hoor kan ik beter nog wat wachten
eapresley2
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 31
Lid geworden op: 06 maa 2004, 23:28

na een paar dagen van frustratie werkt men lijn naar behoren.Na een troubleticket en een telefoontje naar a2f is men snelheid van 50 kilobyte naar 200 kilobyte gegaan.Bij belgacom lag men snelheid een stuk hoger,maar ik ben erg tevreden met 200KB.Meer hoeft het niet te zijn,mag natuurlijk wel.
Dus voorlopig ben ik tevreden,met deze snelheid kan ik leven
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

Ja ik ben ook wel eens benieuwd wat de uitkomst gaat zijn van deze vergadering van vandaag :eek: ???

Misschien doet het er niet toe maar mijn speeds zijn vandaag redelijk :-)

Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Fri Mar 12 2004 om 23:17:30 UTC+0100)

Download : 147.9 KByte/sec
Upload : 48.9 KByte/sec

Kan natuurlijk wel beter :-)
pippo

Waar blijft die grote onthulling????

Ze hebben die mods van userbase toch ni zolang ginder gehouden zekers?
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1676
Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Kijk hier eens : WebVisie's antwoord op de problemen


PS. ivm je opmerking : ik was het ook al aan't denken :-D


/edit : URL titel aangepast = er stond eerst "WebVisie's antwoord op alle vragen", maar dat was net ietsje overdreven.
If you can't beat them, confuse them.
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”