Het wordt vreemder met de dag ...
1. Er wordt gezegd dat de huidige problemen door capaciteitsgebrek zouden komen. Dat geloof ik best, maar er is iets anders aan de hand als het probleem zich op een paar uren tijd voordoet, capaciteitsproblemen zouden zich moeten uiten door dag na dag slechter wordende bandbreedtes.
2. De verschillen tussen de A2F gebruikers zijn extreem hoog als men denkt aan capaciteitsproblemen, zeker als men vastelt dat personen die dicht bij mekaar wonen ( en wellciht dezelfde centrale genruiken )verschillende bandbreedtes schijnen te hebben.
3. Iemand schreef dat je bandbreedte blijkbaar gekoppeld is aan je account!!! ( dus als iemand met een slechte bandbreedte een account gebruikt met een goede bandbreedte, dan heeft hij plots ook een goede bandbreedte, EN OMGEKEERD ) Waarom zo weinig gereageerd is op die vaststelling verbaast me trouwens.
Naar aanleiding van vaststelling 3 zou ik wel eens willen weten of er een verband bestaat tussen de bandbreedte die sommigen hebben en hun download volume de laatste maanden ( ik weet het, wat paranoia
)
Hoe dan ook, ik ben ervan overtuigd dat hier de spreekwoordelijke ijsberg ronddrijft. Er is veel meer aan de hand dan op het eerste zicht lijkt. Ik hoop dat er op ( heel ) korte termijn iets gebeurd, want mijn internet toegang is op het ogeblik slechter dan met een analoge modem.
Een A2F gebruiker die straks het verslag van de meeting mag ophalen aan 4 kilobyte/sec ... ik leg mijn scheerapparaat al klaar