Ik kreeg zonet 20:40 een telefoontje van scarlet voor mijn nieuwe router/Digi TV aan te laten sluiten.
De vraag was eigenlijk of een technieker op 6 nov kon langskomen. Ging niet echt, ik stelde een andere datum voor maar ze kon haar agenda niet open ofzo van thuis uit (ze sprak redelijk stil + mijn ouders waren naar tv aan het kijken en het vollume stond weer redelijk hoog dus ik ben niet zeker dat ze thuis zei)
Anyway is dit normaal dat medewerkers nog zo laat werken
In ieder geval "scarlet one + digi" vandaag opnieuw "besteld" nadat niemand contact opnam na mijn eerste telefoontje 2 weken geleden.
En nu zelfde dag nog antwoord, kan het nog verder uit elkaar liggen de service
Rare uren
-
- Starter Plus
Ja, bij mij hebben ze ook een tijdje geleden na 20u gebeld.
In tijden van crisis doen ze alles
Anyway, beter laat dan nooit.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 299 keer
De helpdesken bij een aantal isp's zijn open tot 22 uur, dus het kan perfect dat men op zo een laat uur nog mensen opbelt. Een (nieuwe) klant is een klant hé.MisterGasman schreef:Ja, bij mij hebben ze ook een tijdje geleden na 20u gebeld.
-
- Starter
Gisteren rond 20u10 kreeg ik ook telefoon van scarlet voor 6 november.
Dus komen ze langs op die dag. Ben eens benieuwd.
Greetz
Dus komen ze langs op die dag. Ben eens benieuwd.
Greetz
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Is toch niet zo onlogisch? Je belt als mensen thuis zijn. Als ze overdag moeten bellen en antwoordapparaat inspreken, jij moet terugbellen, ... gaat veel te veel tijd overheen en dan is je afspraak dadelijk nog later.
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Niet zo onlogisch? Weet gij wat dat kost aan ne werkgever, zijn werknemers in shiften laten werken?
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Zal vast kosten/baten-analyse aan vooraf gegaan zijn hoor.
De tijd die je kwijt bent met 3-4 telefoontjes zal dat éne laatavond-telefoontje mogelijk overstijgen ...
De tijd die je kwijt bent met 3-4 telefoontjes zal dat éne laatavond-telefoontje mogelijk overstijgen ...