Het gaat hier over de Shake abonnementen van telenet!luc.vos schreef:Bij Telenet betaal je nog bij voor je kabel. En levert dat voordelen op ? Wij, van *********, denken van niet : zie *********
Wat krijg je dan bij*********? Ten eerste bespaar je 160 euro per jaar want hebt geen kabelkosten. Verder krijg je *********, snel internet (tot 12 Mbps), gratis vast nationaal bellen (vanaf 16 uur tot 8 uur en in de weekends), gratis mobiel abonnement en digitale TV (van *********), met gratis HD decoder (met harddisk).
En wat betaal je? €50 per maand, alles in. Eenmalige kosten? € 50 voor wifi modem. (ipv € 80).
Voor de rest : enkel wat je verbruikt. Met gratis installatie en activatie. Is iedereen aansluitbaar? Neen, dat nog niet, maar als je aansluitbaar bent, is het altijd op *********, *********. Kijk op ********* of je aansluitbaar bent.
Ik hoop dat ik je verder heb kunnen helpen met deze informatie. Meer informatie vind je op *********
Reclame verwijderd
Meteen uw eerste post en dit met reclame voor scarlet goe bezig
Wie heeft het nu over 30 GB ? hangt er vanaf welk abo je hebt eh.blidi schreef: Is inderdaad heel sterk.
Alleen up- en downloadvolume van 30 GB per maand vind ik niet zo fijn.
En net dit maakt dat ik niet ga overschakelen. Heb nu internet van scarlet maar dan zonder limieten.
vb: mijn PowerShake heeft 45 GB .....