nieuwe shake abonnementen

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

luc.vos schreef:Bij Telenet betaal je nog bij voor je kabel. En levert dat voordelen op ? Wij, van *********, denken van niet : zie *********

Wat krijg je dan bij*********? Ten eerste bespaar je 160 euro per jaar want hebt geen kabelkosten. Verder krijg je *********, snel internet (tot 12 Mbps), gratis vast nationaal bellen (vanaf 16 uur tot 8 uur en in de weekends), gratis mobiel abonnement en digitale TV (van *********), met gratis HD decoder (met harddisk).

En wat betaal je? €50 per maand, alles in. Eenmalige kosten? € 50 voor wifi modem. (ipv € 80).

Voor de rest : enkel wat je verbruikt. Met gratis installatie en activatie. Is iedereen aansluitbaar? Neen, dat nog niet, maar als je aansluitbaar bent, is het altijd op *********, *********. Kijk op ********* of je aansluitbaar bent.

Ik hoop dat ik je verder heb kunnen helpen met deze informatie. Meer informatie vind je op *********

Reclame verwijderd

Het gaat hier over de Shake abonnementen van telenet!
Meteen uw eerste post en dit met reclame voor scarlet :bang: goe bezig :nono:
blidi schreef:Is inderdaad heel sterk.
Alleen up- en downloadvolume van 30 GB per maand vind ik niet zo fijn.
En net dit maakt dat ik niet ga overschakelen. Heb nu internet van scarlet maar dan zonder limieten.

Wie heeft het nu over 30 GB ? hangt er vanaf welk abo je hebt eh.
vb: mijn PowerShake heeft 45 GB .....
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
blidi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 380
Lid geworden op: 14 okt 2004, 17:52
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 29 keer

Wie heeft het nu over 30 GB ? hangt er vanaf welk abo je hebt eh.
vb: mijn PowerShake heeft 45 GB .....

Was een reactie op de scarletproducten, niet op de shakes van telenet.
luc.vos
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 sep 2009, 16:39

Op eenzijdig verzoekschrift van Telenet heeft de rechtbank Scarlet bevolen om de reclame spot en reclamecampagne “de fabel van de kabel” niet langer te verspreiden.
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

luc.vos schreef:Op eenzijdig verzoekschrift van Telenet heeft de rechtbank Scarlet bevolen om de reclame spot en reclamecampagne “de fabel van de kabel” niet langer te verspreiden.

Mooi zo .... ! :angel: Rechtvaardigheid geschied :cop:
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Patje schreef:
luc.vos schreef:Op eenzijdig verzoekschrift van Telenet heeft de rechtbank Scarlet bevolen om de reclame spot en reclamecampagne “de fabel van de kabel” niet langer te verspreiden.

Mooi zo .... ! :angel: Rechtvaardigheid geschied :cop:

Eh? Hoezo? :s
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Patje schreef:
luc.vos schreef:Op eenzijdig verzoekschrift van Telenet heeft de rechtbank Scarlet bevolen om de reclame spot en reclamecampagne “de fabel van de kabel” niet langer te verspreiden.

Mooi zo .... ! :angel: Rechtvaardigheid geschied :cop:
Oei oei, Telenet fanboy.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”