Nu dat eindelijk onze scarlet verbinding ADSL20 geactiveerd is, blijkt de modem geen internetverbinding door te geven. Hij staat volledig ingesteld als PPoa en heeft wel degelijk een IP adres bij zijn WAN en zou geconnecteerd moeten zijn.
Het rare is dat de explorer niet op internet geraakt maar skype kan wel verbinden :s
suggesties?
Scarlet20 geen internet maar wel verbinding met de modem
-
- Pro Member
- Berichten: 425
- Lid geworden op: 03 jul 2008, 10:15
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 9 keer
Hier hetzelfde probleem.maximsch schreef:Nu dat eindelijk onze scarlet verbinding ADSL20 geactiveerd is, blijkt de modem geen internetverbinding door te geven. Hij staat volledig ingesteld als PPoa en heeft wel degelijk een IP adres bij zijn WAN en zou geconnecteerd moeten zijn.
Het rare is dat de explorer niet op internet geraakt maar skype kan wel verbinden :s
suggesties?
Het is dns dat niet werkt. Ik kan naar geen enkele dns server verbinden zelf niet opendns. Ping requests komen niet aan.
rpr schreef:Hier hetzelfde probleem.maximsch schreef:Nu dat eindelijk onze scarlet verbinding ADSL20 geactiveerd is, blijkt de modem geen internetverbinding door te geven. Hij staat volledig ingesteld als PPoa en heeft wel degelijk een IP adres bij zijn WAN en zou geconnecteerd moeten zijn.
Het rare is dat de explorer niet op internet geraakt maar skype kan wel verbinden :s
suggesties?
Het is dns dat niet werkt. Ik kan naar geen enkele dns server verbinden zelf niet opendns. Ping requests komen niet aan.
Het werkt eindelijk! maar het gaat wel vrij traag blijkbaar, 1,2mbits
-
- Elite Poster
- Berichten: 4539
- Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
- Uitgedeelde bedankjes: 254 keer
- Bedankt: 210 keer
Wat een prutsers zijn dat daar !
Ik begin echt serieus die mannen van sabotage te verdenken.
Toch raar dat sedert Belgacom dat in handen heeft, de ene downtime na de andere plaatsvindt.
En geen downtime van 15 minuten, 1 of 2 uur, neen, dit heeft hier platgelegen van 13:00 tot 22:10.
Meer dan 9 uur downtime !
Ik blijf de indruk krijgen dat ze mensen lokken met Scarlet prijzen om ze dan via slechte service naar Belgacom te jagen.
Ik begin echt serieus die mannen van sabotage te verdenken.
Toch raar dat sedert Belgacom dat in handen heeft, de ene downtime na de andere plaatsvindt.
En geen downtime van 15 minuten, 1 of 2 uur, neen, dit heeft hier platgelegen van 13:00 tot 22:10.
Meer dan 9 uur downtime !
Ik blijf de indruk krijgen dat ze mensen lokken met Scarlet prijzen om ze dan via slechte service naar Belgacom te jagen.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
-
- Pro Member
- Berichten: 425
- Lid geworden op: 03 jul 2008, 10:15
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 9 keer
Ik gaf het op om 22:00boulder schreef:Wat een prutsers zijn dat daar !
Ik begin echt serieus die mannen van sabotage te verdenken.
Toch raar dat sedert Belgacom dat in handen heeft, de ene downtime na de andere plaatsvindt.
En geen downtime van 15 minuten, 1 of 2 uur, neen, dit heeft hier platgelegen van 13:00 tot 22:10.
Meer dan 9 uur downtime !
Ik blijf de indruk krijgen dat ze mensen lokken met Scarlet prijzen om ze dan via slechte service naar Belgacom te jagen.
Ik vond het grappige je had dus wel degelijk internet want ik kon via remote desktop naar het werk inloggen.
Het rare was dat ik echt geen enkele dns server kon contacteren.
-
- Starter Plus
- Berichten: 25
- Lid geworden op: 11 jun 2008, 09:14
- Bedankt: 2 keer
Zopas gelijkaardige problemen gehad