Vdsl2 bij Dommel

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

eerste maal zonder inet/dsl gezeten vanmorgen met de vdsl2lijn, een 2u ofzoiets (056) enfin als dit maar niet regelmatig voorvalt, hoop ik :nono:
Gebruikersavatar
OBiWaN007
Plus Member
Plus Member
Berichten: 116
Lid geworden op: 04 jul 2007, 16:08
Locatie: Wetteren
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 24 keer

Na 3 jaar Netconnect geweest te zijn, nu sinds enkele uren op speedconnect plus profiel (zone 053).
omschakeling heeft bijzonder lang geduurd (na aanvraag meer dan 6 weken vooralleer ik effectiefe activatiedatum kreeg)
downtime was dan bijzonder kort... minder dan 10 minuten zonder internet gezeten.
Het resultaat is meer dan behoorlijk... modem synced dus op 20mbit blijkbaar volgens interne gegevens.
speedtest geeft volgend resultaat waar we behoorlijk blij mee zijn :) thnx dommel...

Nog even een positieve kreet bij deze : al meer dan 3 jaar SUPERTEVREDEN dommel-klant.

Afbeelding
Gebruikersavatar
pm
Premium Member
Premium Member
Berichten: 526
Lid geworden op: 21 maa 2004, 20:13
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 7 keer

Mijn lijn heeft 3u gewerkt aan de volle 18mbit en sindsdien gaat hij niet verder dan 12mbit
Afbeelding

ik heb direct een support ticket aangemaakt via de support site en ook via telefoon contact gehad maar ze hebben nog niets laten weten.
Eerst dacht ik dat ik terug gevallen was op het zogenaamde repairprofiel, maar als ik de snelheden daarvan opzoek is het repairprofiel 9mbit

Het lijkt wel of mijn download gewoon vasthangt op het lagere abonnements type van VDSL bij Dommel ipv de VDSL+
KiLLa
Plus Member
Plus Member
Berichten: 115
Lid geworden op: 23 nov 2007, 13:45

Ik hoop dat er bij mij snel wat schot in de zaak gaat komen, heb exact een maand geleden de aanvraag gedaan, en nog steeds 'migration has been requested' :-(
Gebruikersavatar
pm
Premium Member
Premium Member
Berichten: 526
Lid geworden op: 21 maa 2004, 20:13
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 7 keer

Vorige week support ticket aangemaakt en ineens de support aan de lijn en ik kreeg hoogste prioriteit.
Op het ticket zelf stond dan online:
priority / prioriteit: 3

Vandaag bel ik terug voor wat schot in de zaak te krijgen, zeggen ze dat de technische support ergens anders zit maar dat ze het zullen doorgeven met de hoogste prioriteit (nogmaals)
Het rare is ik ckeck terug op men online ticket en nu staat erbij:
priority / prioriteit: 2

Waarschijnlijk moet je 3 maal bellen om tot prioriteit 1 te geraken zeker... maar ze noemen wel alle 3 de "hoogste" prioriteit :lol:
pietnoeck
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 48
Lid geworden op: 29 dec 2004, 14:00

heb gisteren speedconnect aangevraagd, maar er staat nog steeds "pending", niettegenstaande ik alles onmiddellijk overgeschreven heb en domiciliering bij bank heb binnengebracht.

Is dit normaal ?
tw2007
Plus Member
Plus Member
Berichten: 149
Lid geworden op: 18 dec 2007, 16:25

pietnoeck schreef:heb gisteren speedconnect aangevraagd, maar er staat nog steeds "pending", niettegenstaande ik alles onmiddellijk overgeschreven heb en domiciliering bij bank heb binnengebracht.

Is dit normaal ?
Ja, het duurt enkele dagen voordat de betaling effectief bij Dommel op de rekening staat en administratief verwerkt is. Als je nieuwe klant bent moet je ook het contract ondertekenen en opsturen/faxen/mailen.
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

En TERUG enkele uren eruit vanaf vanmorgen (helpdesk gebeld en kreeg ticketnummer met demededeling dat de technische staff ging terugebellen..) ondertussen onlangs is de vdls connectie terug) wtf gebeurd er ginds :evil:

sever log zat ik terug op jan 2003 tijdens de downtime

Code: Selecteer alles

Thu, 24 Sep 2009 14:46:46 GMT NTP Date/Time updated
Wed, 01 Jan 2003 00:01:05 GMT PPPOE: session established
Limburg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1636
Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
Locatie: N.O.Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 4 keer

Vandaag speedconnect plus in gebruik genomen

VDSL statistics
VDSL Version Firmware-VTU-R:1.0.7r57bIK105012 Time Dec 27 2007, 18:50:21
VDSL line status uSHOWTIME
Downstream line rate : 25008 kbps
Upstream line rate : 3104 kbps
Downstream Training Margin : 23.7 dB
Bearer1 Downstream payload rate : 20048 kbps
Bearer1 Upstream payload rate : 2032 kbps
TX total power : -30.4 dbm
Downstream delay : 7.6 ms
Upstream delay : 3.5 ms

Afbeelding

Omdat er regelmatig vragen opduiken over de procedure, hier mijn ervaringen:
Van aanvraag tot aansluiting ging bijzonder vlot en had zelfs nog sneller kunnen gaan wanneer ik de proformafactuur meteen betaald had. (misverstand)

8/9 aangemeld voor speedconnect plus, contract per mail ontvangen, dit ondertekend en meteen teruggefaxed, proformafactuur ontvangen.
Hier heb ik zitten wachten op Dommel, niet wetende dat Dommel pas iets onderneemt na betaling factuur.
16/9 betaling proforma invoice gedaan
19/9 ontvangst final invoice
21/9 ontvangst aansluitgegevens en aankondiging omschakeling door Belgacom
22/9 ontvangst modem/router
23/9 modem offline geconfigureerd, portmappings aangebracht
24/9 omschakeling lijn door Belgacom van Evonet naar Dommel en aansluiting werkte meteen.

Het is het beste om bij de aanvraag, na ontvangst van de eerste proforma factuur, meteen het geld over te maken en niet te wachten op de Domiciliëring en deze eerst later in te stellen.
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

kaise1 schreef:En TERUG enkele uren eruit vanaf vanmorgen (helpdesk gebeld en kreeg ticketnummer met demededeling dat de technische staff ging terugebellen..) ondertussen onlangs is de vdls connectie terug) wtf gebeurd er ginds :evil:

sever log zat ik terug op jan 2003 tijdens de downtime

Code: Selecteer alles

Thu, 24 Sep 2009 14:46:46 GMT NTP Date/Time updated
Wed, 01 Jan 2003 00:01:05 GMT PPPOE: session established
En zoals te verwachten geen telefoontje terug met enige info van de tech staff..Is het morgen hetzelfde shit gaan die helpdeskers wat meemaken (sorry maar die helpdeskers zijn onbekwaam, ge moet gvd een technicus aan de lijn hebben met een technische vraag en geen random ontwetende helpdesker die van toeten en blazen weet :evil:
Limburg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1636
Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
Locatie: N.O.Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 4 keer

kaise1 schreef:sever log zat ik terug op jan 2003 tijdens de downtime

Code: Selecteer alles

Thu, 24 Sep 2009 14:46:46 GMT NTP Date/Time updated
Wed, 01 Jan 2003 00:01:05 GMT PPPOE: session established
Modem heeft een cold start gemaakt, met als startdatum wat er in firmware is vastgelegd, daarna bij de ntp server de juiste info opgehaald.

Modem heeft
-netspanningsverlies of harde reset gehad
-indien bovenstaande niet het geval, een modemptobleem. (of buggy software, wat niet te verwachten is)
GuntherDW
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1139
Lid geworden op: 11 mei 2007, 14:00
Locatie: zwijndrecht
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 78 keer
Contacteer:

Het is nu van 11 sept geleden dat de betaling gebeurd is, en er staat nog altijd gewoon "migration has been requested".

Een van deze dagen als ik tijd heb toch eens naar dommel bellen :(.
Op m'n ticket hebben ze enkel "Zo rap we kunnen" geantwoord.
Ik vroeg of er enige vertraging was ofzo omdat er veel aanvragen ofzo, maar nu weet ik evenveel als ervoor.

Hopelijk krijg ik nog voor eind oktober VDSL2 :p.
Limburg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1636
Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
Locatie: N.O.Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 4 keer

Bij Mijn pakketten kun je het i blokje aanklikken, dan krijg je een popup met meer info over je aanvraag.
Gebruikersavatar
pm
Premium Member
Premium Member
Berichten: 526
Lid geworden op: 21 maa 2004, 20:13
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 7 keer

Mijn probleem is ook weg, na activatie had ik 3u 18mbit/s en sindsdien 11mbit.
Na tel. contact kreeg ik de raad een factory reset te doen van de modem, dit bleek het probleem volledig op te lossen !
Hopelijk blijft hij nu draaien aan volle snelheid zodat ik niet telkens een factory reset moet doen en alle instellingen telkens terug moet invoeren, maar de afgelopen 3 dagen goed getest en geen enkel probleem meer !
Machtig zo snel en limietloos er bovenop ! Wat een verademing na Telenet :)

Blijkbaar is mijn online lichtje ook net uit van vandaag van Telenet, dus is men opzegging er goed doorgekomen.
In mijn opzegbrief vroeg ik de modemwaarborg terug, je kan maar proberen he :D lol
Roygenz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 837
Lid geworden op: 27 apr 2006, 16:54
Locatie: 51RUI0
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 53 keer
Contacteer:

Iemand een idee hoever belgacom zit met de uitrol van vdsl in vlaanderen? Ik zit momenteel nog op gewone adsl, 4km van de centrale, adsl2+ & vdsl zijn hier niet beschikbaar, dus maximum 3,8 à 4mbit.. Overstappen naar telenet voor wat meer bandbreedte lijkt me ook 'n beetje drastisch en fameus duur, maar als ik nog jaren moet wachten op wat bandbreedte vrees ik dat ik geen keuze zal hebben.. :s
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

70% kan aangesloten worden op vdsl2 bij belgacom
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
Roygenz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 837
Lid geworden op: 27 apr 2006, 16:54
Locatie: 51RUI0
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 53 keer
Contacteer:

Hmm ok..En zouden er doelstellingen zijn bij bgc? 90% aansluitbaar op vdsl vanaf januari 2010 ofzo, Of is dat te mooi?..
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Roygenz schreef:Iemand een idee hoever belgacom zit met de uitrol van vdsl in vlaanderen? Ik zit momenteel nog op gewone adsl, 4km van de centrale, adsl2+ & vdsl zijn hier niet beschikbaar, dus maximum 3,8 à 4mbit.. Overstappen naar telenet voor wat meer bandbreedte lijkt me ook 'n beetje drastisch en fameus duur, maar als ik nog jaren moet wachten op wat bandbreedte vrees ik dat ik geen keuze zal hebben.. :s
Ik heb zo vorig jaar de overstap gedaan van belgacom naar Telenet, omdat er hier geen Adsl2+ en geen VDSL was. Ze hadden geen vooruitzichten wanneer ze gingen starten met de uitrol.
NU zijn we een jaar verder en er is nog altijd geen VDSL hier. (heb het nu ook niet meer nodig se!)
Fameus duur ? No way hoor, ik kom zelfs goedkoper uit bij Telenet dan bij Belgacom voor internet en telefonie! ;) Meer snelheid en meer volume ook nog.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Roygenz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 837
Lid geworden op: 27 apr 2006, 16:54
Locatie: 51RUI0
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 53 keer
Contacteer:

Hmm ja daar ik dommel heb, heb ik bij telenet geen betere voorwaarden (buiten snelheid dan). Ik zou zeker al 60Gb nodig hebben, Dan kom ik bij Telenet uit bij de formule "Turbonet" en da's 61,32 euro per maand.. Dat heb ik er momenteel niet echt voor over.. :s
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

ja Patje no offence, 500 gig 39€ 12 Mbit/1 up, het scheelt aan BGC telefonie abbo dat de kosten oplopen, het abbo op zich zelf is prachtig... enkel die dieven van belgagom ivb telefonie aansluiting 18,40€, happytime lol, 0.32 tot 0.39 tijdsens piekuren, € 19.95 ectra /maand voor No Limit National Anytime LOOOOOOOL
Laatst gewijzigd door kaise1 01 okt 2009, 10:23, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Mijn laatste maanden in Gent zijn aangebroken aangezien m'n nieuwbouw bijna af is, maar helaas is dit ook het einde van m'n Tele2 ADSL2+ lijntje. Ik heb reeds een raw copper laten trekken door belgacom, maar wist nog niet dat ik in aanmerking kon komen voor VDSL2 ... en ja hoor ! :angel: :banana:

Ik kijk alvast uit naar m'n Dommel lijntje, hopelijk is deze ISP even goed als TELE2, want die was écht rotstabiel !

Hierbij het verloop van m'n aanvraag, rest TBC :

- 29/09 Aanvraag bij Dommel
- 30/09 Proforma overgeschreven & contract doorgefaxt
- ...
GuntherDW
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1139
Lid geworden op: 11 mei 2007, 14:00
Locatie: zwijndrecht
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 78 keer
Contacteer:

Hier zelfs al heb ik gebeld (en is de factuur betaald op 11 sept) deze maandag, 2 tickets, een telefonisch dus, nog altijd geen datum.
Als ik er maandag nog geen heb ga ik nog eens bellen. Het begint een beetje m'n kloten uit te hangen eig.
Silver_Rain
Pro Member
Pro Member
Berichten: 310
Lid geworden op: 05 jan 2007, 13:02
Locatie: Dilsen
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 1 keer

Als ik overstap van netconnect plus abonnement (ADSL2+) naar het speedconnect plus abonnement,
moet ik dan iets veranderen aan de splitters binnen ?

Komt een technieker dat doen, moest er iets veranderd worden of moet ik dat zelf doen?


Alvast bedankt voor het antwoord :wink:
GuntherDW
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1139
Lid geworden op: 11 mei 2007, 14:00
Locatie: zwijndrecht
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 78 keer
Contacteer:

Hm, raar genoeg staat er al op de CRM enkele dagen dat ik niet verbonden ben met het dommel netwerk, terwijl ik wel gelukkig thuis online zit.
Alsook is de meter (al had ik ongelimiteerd) bevroren zeg maar, zelfs de info regel is al sinds dagen niet meer aangepast blijkbaar :p

Straks nog eens bellen dus...
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Silver_Rain schreef:Als ik overstap van netconnect plus abonnement (ADSL2+) naar het speedconnect plus abonnement,
moet ik dan iets veranderen aan de splitters binnen ?
Komt een technieker dat doen, moest er iets veranderd worden of moet ik dat zelf doen?
Er zal een fullrate splitter worden meegeleverd die je in principe zelf dient te installeren. Dommel heeft geen aan-huis-service... :mrgreen:

Dat gezegd zijnde: ik had hier ook al een splitter en bij de overschakeling van ADSL naar VDSL2, werkte dat feilloos, zonder de nieuwe te installeren. Ik zou dus zeggen: probeer eens zonder en geeft dat problemen: zoek iemand die hem voor u kan komen installeren indien uw kennis niet ver genoeg zou reiken.
ooh. shiny.
Silver_Rain
Pro Member
Pro Member
Berichten: 310
Lid geworden op: 05 jan 2007, 13:02
Locatie: Dilsen
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 1 keer

cloink schreef:
Silver_Rain schreef:Als ik overstap van netconnect plus abonnement (ADSL2+) naar het speedconnect plus abonnement,
moet ik dan iets veranderen aan de splitters binnen ?
Komt een technieker dat doen, moest er iets veranderd worden of moet ik dat zelf doen?
Er zal een fullrate splitter worden meegeleverd die je in principe zelf dient te installeren. Dommel heeft geen aan-huis-service... :mrgreen:

Dat gezegd zijnde: ik had hier ook al een splitter en bij de overschakeling van ADSL naar VDSL2, werkte dat feilloos, zonder de nieuwe te installeren. Ik zou dus zeggen: probeer eens zonder en geeft dat problemen: zoek iemand die hem voor u kan komen installeren indien uw kennis niet ver genoeg zou reiken.

Met een splitter bedoel je dan gewoon dat blokje waar ik het kabeltje van mijn modem op inplug (rj11) of de aansluiting in de muur zelf?


Groeten
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

spacekiek schreef:Mijn laatste maanden in Gent zijn aangebroken aangezien m'n nieuwbouw bijna af is, maar helaas is dit ook het einde van m'n Tele2 ADSL2+ lijntje. Ik heb reeds een raw copper laten trekken door belgacom, maar wist nog niet dat ik in aanmerking kon komen voor VDSL2 ... en ja hoor ! :angel: :banana:

Ik kijk alvast uit naar m'n Dommel lijntje, hopelijk is deze ISP even goed als TELE2, want die was écht rotstabiel !

Hierbij het verloop van m'n aanvraag, rest TBC :

- 29/09 Aanvraag bij Dommel
- 30/09 Proforma overgeschreven & contract doorgefaxt
- ...
/update

- 29/09 Aanvraag bij Dommel
- 30/09 Proforma overgeschreven & contract doorgefaxt
- 30/09 Betaling blijkbaar reeds ontvangen
- 01/10 "De installatie/migratie/aanpassing van uw vdsl2 verbinding is ingepland op 20091005 (YYYYMMDD)"

Waaw dat was wel héél snel :-D
KiLLa
Plus Member
Plus Member
Berichten: 115
Lid geworden op: 23 nov 2007, 13:45

spacekiek schreef:
spacekiek schreef:Mijn laatste maanden in Gent zijn aangebroken aangezien m'n nieuwbouw bijna af is, maar helaas is dit ook het einde van m'n Tele2 ADSL2+ lijntje. Ik heb reeds een raw copper laten trekken door belgacom, maar wist nog niet dat ik in aanmerking kon komen voor VDSL2 ... en ja hoor ! :angel: :banana:

Ik kijk alvast uit naar m'n Dommel lijntje, hopelijk is deze ISP even goed als TELE2, want die was écht rotstabiel !

Hierbij het verloop van m'n aanvraag, rest TBC :

- 29/09 Aanvraag bij Dommel
- 30/09 Proforma overgeschreven & contract doorgefaxt
- ...
/update

- 29/09 Aanvraag bij Dommel
- 30/09 Proforma overgeschreven & contract doorgefaxt
- 30/09 Betaling blijkbaar reeds ontvangen
- 01/10 "De installatie/migratie/aanpassing van uw vdsl2 verbinding is ingepland op 20091005 (YYYYMMDD)"

Waaw dat was wel héél snel :-D

Dit maakt mij dus kwaad hé, niet op u uiteraard maar op Dommel. Ik heb mijn aanvraag gedaan op 24/08 en nog steeds staat er bij mij "migration has been requested". Had een ticket geopend bij Dommel waar ik het antwoord op kreeg dat ze het zo snel mogelijk doen, daar ben ik uiteraard niets mee...
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

KiLLa schreef: Dit maakt mij dus kwaad hé, niet op u uiteraard maar op Dommel. Ik heb mijn aanvraag gedaan op 24/08 en nog steeds staat er bij mij "migration has been requested". Had een ticket geopend bij Dommel waar ik het antwoord op kreeg dat ze het zo snel mogelijk doen, daar ben ik uiteraard niets mee...
Mja begrijpelijk, maar ligt dat niet eerder aan Belgacom ? Want ik veronderstel dat er iemand van BGC zal langskomen maandag ipv Dommel ?
Volgens mij ligt het structureel moeilijker bij jou (nog werken uit te voeren in de straat of dergelijke?)
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 maa 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

01/10 Speedconnect aangevraagd
01/10 Contract doorgemaild en Proforma factuur betaald

Eens kijken hoe snel (of traag) het bij mij zal gaan. Volgende week niet vergeten om Edpnet op te zeggen (anders moeten we nog een maand langer betalen).
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Silver_Rain schreef:Met een splitter bedoel je dan gewoon dat blokje waar ik het kabeltje van mijn modem op inplug (rj11) of de aansluiting in de muur zelf?
Uw blokje ja, al is dat geen fullrate splitter. Zoals gezegd: proberen maar, ik lees hier van anderen dat zelfs zo'n non-fullrate splitter vaak werkt, al geniet de bijgeleverde fullrate splitter uiteraard altijd de voorkeur.
ooh. shiny.
KiLLa
Plus Member
Plus Member
Berichten: 115
Lid geworden op: 23 nov 2007, 13:45

spacekiek schreef:
KiLLa schreef: Dit maakt mij dus kwaad hé, niet op u uiteraard maar op Dommel. Ik heb mijn aanvraag gedaan op 24/08 en nog steeds staat er bij mij "migration has been requested". Had een ticket geopend bij Dommel waar ik het antwoord op kreeg dat ze het zo snel mogelijk doen, daar ben ik uiteraard niets mee...
Mja begrijpelijk, maar ligt dat niet eerder aan Belgacom ? Want ik veronderstel dat er iemand van BGC zal langskomen maandag ipv Dommel ?
Volgens mij ligt het structureel moeilijker bij jou (nog werken uit te voeren in de straat of dergelijke?)
Zou misschien wel kunnen, al staat de VDSL2-kast hier al bijna een jaar 100m van m'n deur dus dat zou ik toch vreemd vinden... ochja, ik kan niet meer doen dan afwachten en hopen... :-(
GuntherDW
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1139
Lid geworden op: 11 mei 2007, 14:00
Locatie: zwijndrecht
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 78 keer
Contacteer:

KiLLa schreef:
spacekiek schreef:
KiLLa schreef: Dit maakt mij dus kwaad hé, niet op u uiteraard maar op Dommel. Ik heb mijn aanvraag gedaan op 24/08 en nog steeds staat er bij mij "migration has been requested". Had een ticket geopend bij Dommel waar ik het antwoord op kreeg dat ze het zo snel mogelijk doen, daar ben ik uiteraard niets mee...
Mja begrijpelijk, maar ligt dat niet eerder aan Belgacom ? Want ik veronderstel dat er iemand van BGC zal langskomen maandag ipv Dommel ?
Volgens mij ligt het structureel moeilijker bij jou (nog werken uit te voeren in de straat of dergelijke?)
Zou misschien wel kunnen, al staat de VDSL2-kast hier al bijna een jaar 100m van m'n deur dus dat zou ik toch vreemd vinden... ochja, ik kan niet meer doen dan afwachten en hopen... :-(
Hier hebben ze totop een paar dagen geleden nieuwe waterleidingen in de straten gelegd. Maar dat is nu ook al een week geleden ofzo dat ze hier in de straat zijn geweest en hij ligt volledig toe dusjah.
De betaling/aanvraag is van voor de straat open ging.

Mja ik hen nu al eigenlijk 2x gebeld naar hun, ze gingen er spoed achter zetten en hebben het 2x aan de systeembeheerder door gegeven. (2x iemand anders aan de lijn trouwens),
maar nog altijd geen datum :(
Gebruikersavatar
foxhound
Plus Member
Plus Member
Berichten: 198
Lid geworden op: 06 mei 2009, 16:35
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 19 keer

Woensdags aangevraagd en betaald. Wel via migratie via CRM panneel. Moet ik opnieuw een contract krijgen en tekenen? Heb namelijk enkel de factuur gehad.
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

foxhound schreef:Woensdags aangevraagd en betaald. Wel via migratie via CRM panneel. Moet ik opnieuw een contract krijgen en tekenen? Heb namelijk enkel de factuur gehad.
Neen, enkel betalen en 't is gebakken.
ooh. shiny.
GuntherDW
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1139
Lid geworden op: 11 mei 2007, 14:00
Locatie: zwijndrecht
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 78 keer
Contacteer:

En maar hopen dat ze bij u rapper zijn dan bij ons ^^.
Gebruikersavatar
foxhound
Plus Member
Plus Member
Berichten: 198
Lid geworden op: 06 mei 2009, 16:35
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 19 keer

Zou mooi zijn als de migratie vlot verloopt.
In mijn dromen gebeurt ie ergens in de komende week.
Denk dat'k blij mag zijn als het ergens deze maand gebeurt.

Dat gezegd, kan niet klagen over Dommel. Buiten de DNS problemen een tijdje terug (makkelijk op te lossen met andere DNS server in te stellen), en een korte downtime (die ze 25minuutjes na een telefoontje al verholpen hadden) heb ik nog nooit echt mogen klagen. En zeker met de mooie extra-tjes die ze vroeger deden, zoals limiet verhogen, upload niet meer laten meetellen enzo. De laatste tijd wel niet meer veel extra's gezien, maarja. Ben al meer dan 3 jaar tevreden klant bij Dommel, dus hoop dat et zo kan blijven.
Afbeelding
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 maa 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Uzzi schreef:01/10 Speedconnect aangevraagd
01/10 Contract doorgemaild en Proforma factuur betaald
02/10 Betaling ontvangen
05/10 Installatiedatum ontvangen : 08/10 komt de technieker langs

Heel netjes ! Nu hopen dat de modem op tijd aankomt
GuntherDW
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1139
Lid geworden op: 11 mei 2007, 14:00
Locatie: zwijndrecht
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 78 keer
Contacteer:

Still nothing hier.
hoe kan da nu dat het zo lang duurt voor een afspraak te regelen? :(
KiLLa
Plus Member
Plus Member
Berichten: 115
Lid geworden op: 23 nov 2007, 13:45

GuntherDW schreef:Still nothing hier.
hoe kan da nu dat het zo lang duurt voor een afspraak te regelen? :(
Ik deel dezelfde frustratie, aangevraagd op 24 augustus en het is ondertussen al oktober.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”