Ik heb momenteel in ADSL20 no limit van Scarlet. Mijn sync waarden zin niet zo goed.
Bij deze zou ik graag weten als het mogelijk is om naar het VDSL2 netwerk over te gaan kwestie van meer snelheid te hebben ?
![Afbeelding](http://www.speedtest.net/result/561634369.png)
Dank u,
Raar, ik heb nochtans mail terug gehad van de helpdesk dat ze er mee bezig zijn. En hier ergens op het forum staat ook dat einde van de maand VDSL2 beschikbaar zou zijn voor bestaande abbo's om hun te laten overschakelen op VDSL2.flt schreef:Gaat die vraag nu in elke thread gesteld worden?
Voorlopig NIET
Wanneer? Some day
Sticky?
DoubleD schreef:Raar, ik heb nochtans mail terug gehad van de helpdesk dat ze er mee bezig zijn.
Eind deze maand lijkt mij wel heel vroeg en het is natuurlijk geen officiële bronDoubleD schreef:En hier ergens op het forum staat ook dat einde van de maand VDSL2 beschikbaar zou zijn voor bestaande abbo's om hun te laten overschakelen op VDSL2.
Helemaal niet.Muziekbos schreef:Zelfs voor de packs bij Scarlet is het nog niet 100% zeker dat je aangesloten geraakt, laat staan op VDSL2 komt. Vermoedelijk heeft Scarlet nog geen toegang in het programma van Belgacom of zijn de computersystemen tussen die twee nog niet gesynct. Best even wachten tot de kinderziektes verdwenen zijn.
als je niets vraagt krijg je niets natuurlijk, gewoon aandringen en ze zullen u uiteindelijk wel op vdsl2 zetteMonkey schreef:ik ben benieuwd of da ooit ga gebeuren, gewone ADSL abonnementen die ze zouden verplaatsen op een VDSL mmm i don't think so...