afgedankte elektronica

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee? Dan moet je hier zijn.
Plaats reactie
Wlf
Plus Member
Plus Member

Waar kan je eigenlijk afgedankte elektronica vinden (in de buurt van Leuven) om onderdelen uit te halen?
In het containerpark mag je blijkbaar niets meenemen.
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Rommelmarkten?
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Wlf
Plus Member
Plus Member

De kringwinkel SPIT is aan het verhuizen dus daar kan ik pas over een week langsgaan.

Toestemming krijgen om dingen op het containerpark te gaan halen blijkt geen sinecure te zijn. Na een paar keer doorverbonden te zijn geweest bleek de persoon die ik moest hebben op vakantie te zijn.
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Ik denk/vrees dat je bot gaat vangen bij de recyclagecentra. Die mensen willen immers ook nog een centje bijverdienen door die spullen in het zwart verder te verkopen ;-)
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Wlf schreef:De kringwinkel SPIT is aan het verhuizen dus daar kan ik pas over een week langsgaan.

Toestemming krijgen om dingen op het containerpark te gaan halen blijkt geen sinecure te zijn. Na een paar keer doorverbonden te zijn geweest bleek de persoon die ik moest hebben op vakantie te zijn.
Op een containerpark gaat wel, ga gewoon naar iemand toe die van daar is en vraag het. Bellen moet je niet doen.
Wlf
Plus Member
Plus Member

AnD schreef:
Wlf schreef:De kringwinkel SPIT is aan het verhuizen dus daar kan ik pas over een week langsgaan.

Op een containerpark gaat wel, ga gewoon naar iemand toe die van daar is en vraag het. Bellen moet je niet doen.
containerpark werker schreef:Nee, da mag nie.
Daar moete toestemming voor hebbe van de grote baas van ecowerf.
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Wlf schreef:
AnD schreef:

containerpark werker schreef:Nee, da mag nie.
Daar moete toestemming voor hebbe van de grote baas van ecowerf.
Ik weet dat het normaal niet mag, maar het hangt gewoon van de persoon af die je aanspreekt (ter plaatse), als die zegt dat het goed is dan heb je je toestemming. Je gaat toch niet over zoiets prullen. Wie niet waagt, niet wint of hoe zegt men dat weer.
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”