Waar kan je eigenlijk afgedankte elektronica vinden (in de buurt van Leuven) om onderdelen uit te halen?
In het containerpark mag je blijkbaar niets meenemen.
afgedankte elektronica
De kringwinkel SPIT is aan het verhuizen dus daar kan ik pas over een week langsgaan.
Toestemming krijgen om dingen op het containerpark te gaan halen blijkt geen sinecure te zijn. Na een paar keer doorverbonden te zijn geweest bleek de persoon die ik moest hebben op vakantie te zijn.
Toestemming krijgen om dingen op het containerpark te gaan halen blijkt geen sinecure te zijn. Na een paar keer doorverbonden te zijn geweest bleek de persoon die ik moest hebben op vakantie te zijn.
- AnD
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
- Bedankt: 87 keer
Op een containerpark gaat wel, ga gewoon naar iemand toe die van daar is en vraag het. Bellen moet je niet doen.Wlf schreef:De kringwinkel SPIT is aan het verhuizen dus daar kan ik pas over een week langsgaan.
AnD schreef:Op een containerpark gaat wel, ga gewoon naar iemand toe die van daar is en vraag het. Bellen moet je niet doen.Wlf schreef:De kringwinkel SPIT is aan het verhuizen dus daar kan ik pas over een week langsgaan.
containerpark werker schreef:Nee, da mag nie.
Daar moete toestemming voor hebbe van de grote baas van ecowerf.
- AnD
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
- Bedankt: 87 keer
Ik weet dat het normaal niet mag, maar het hangt gewoon van de persoon af die je aanspreekt (ter plaatse), als die zegt dat het goed is dan heb je je toestemming. Je gaat toch niet over zoiets prullen. Wie niet waagt, niet wint of hoe zegt men dat weer.Wlf schreef:AnD schreef:Op een containerpark gaat wel, ga gewoon naar iemand toe die van daar is en vraag het. Bellen moet je niet doen.Wlf schreef:De kringwinkel SPIT is aan het verhuizen dus daar kan ik pas over een week langsgaan.
Toestemming krijgen om dingen op het containerpark te gaan halen blijkt geen sinecure te zijn. Na een paar keer doorverbonden te zijn geweest bleek de persoon die ik moest hebben op vakantie te zijn.containerpark werker schreef:Nee, da mag nie.
Daar moete toestemming voor hebbe van de grote baas van ecowerf.