Downloaden is aan normale snelheid, maar browsen lijkt wel via smallband te gaan.
(soms 5 keer refreshen voor een site eindelijk wil beginnen laden)
Enkele vrienden van mij die hier in de buurt wonen hebben dezelfde problemen.
Na een paar weken van dat was ik het beu en besloot ik een support mail te sturen.
Ik kreeg redelijk snel een mail terug:
Ze zijn zich dus perfect bewust van het probleem, maar vonden het precies niet nodig om de klanten hiervan te informeren.Geachte Mevrouw, Geachte Heer
Wij hebben uw e-mail in goede orde ontvangen en danken u daarvoor.
Er is een algemeen surf probleem in de zone 03, de betrokken diensten doen het nodige om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
Onze excuses voor het ongemak
Wij hopen dat wij uw vraag beantwoord hebben en danken u voor uw vertrouwen.
Met vriendelijke groeten,
Zelfs op de Belgacom website melden ze doodleuk dat er geen enkele netwerkproblemen zijn.
Dit lijkt mij toch een stevig probleem dat wel het vermelden waard is.
Nog iemand problemen hiermee?
Wat kunnen we hier tegen ondernemen?