Hallo
Ik heb sinds kort dommel, en na problemen te hebben gehad met mijn snelheid (repair profiel) heb ik nu regelmatig dat mijn vdsl status disconnected is voor een paar uren. Dit is altijd savonds. (als de helpdesk gesloten is)
Ik heb hiervoor elke keer een case geopend bij dommel, om dan smorgens als ze beginnen te werken op de helpdesk een antwoord te krijgen in de zin van: wij hebben u lijn getest en alles is ok. case closed.
Natuurlijk is alles smorgens inorde, maar dat lost het feit niet op dat ik savonds elke uren zonder internet zat.
Ik dacht eerst dat dit maar een tijdelijke situatie was omdat ik problemen had met mijn profiel, maar het is intussen 3 keer gebeurd.
Zijn er nog mensen die dit gehad hebben? Wat kan ik doen aan het feit dat ze smorgens de case gewoon sluiten omdat het op dat moment inorde is?
Groetjes
Steven
VDSL2 Disconnects savonds
-
- Elite Poster
- Berichten: 1166
- Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 10 keer
Kweet niet SiX, mijn downstream margin is 30.6 dB...dacht dat ze max een aansluiting met een rop kastje 1 km is, oftwel ben je verder aangesloten oftwel is je bekabeling zo rot als iets ..;best even je probs melden aan dommel helpdesk (mijn binnen/buiten bekabeling is al meer dan 25 jaar oud, en werk met een gewone adsl1 splitter op vdsl2,( jaja nog es vermelden voor die gasten die beweren dat je een vdsl splitter nodig hebt) en heb een super stabiele verbinding
12 Mbit speedconnect hier (mss dat een 18 Mbit meer probs geven)
12 Mbit speedconnect hier (mss dat een 18 Mbit meer probs geven)
-
- Elite Poster
- Berichten: 1166
- Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 10 keer
Ik ben ook maar een beetje een leek zenne, maar zou het niet kunnen dat op de ROP bij jou in de buurt heel veel aansluitingen zijn met BGC tv abbo's ofzo ? (of maakt dat geen verschil, dat hier de techneuten mss een antwoord op weten ?)
- Trojan
- Elite Poster
- Berichten: 3229
- Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
- Locatie: Kontich
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Normaal zou dat geen invloed mogen hebben.
Bel eens naar de helpdesk en vraag of ze uw lijn voor een week in monitoring zetten, dan kunnen we/ze na een week zien of er een patroon zit in uw disconnects.
Bel eens naar de helpdesk en vraag of ze uw lijn voor een week in monitoring zetten, dan kunnen we/ze na een week zien of er een patroon zit in uw disconnects.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.