Dommel = Traag
Hier is even een lijstje van de mensen die hier last van hebben in deze thread om eens een overzicht te hebben:
Booster
desteven
BeTuned
InnerDrive
Coop
orosseel
smoke2000
Kanter
SpoBo
foxhound
AeroFury
Infin1ty
fulcrum9
pietje666
KiLLa
Dodewaard
Teebee
Software
Jethz
barbapapa5800
fulcrum9
dendemen2004
Hyperz
broli
Byteraver
freazy
Teebee
byter
Luke
alfadude
kakature
Dus toeval is zeker geen optie meer voor dommel. Hopelijk is het tegen morgen gefixt.
Booster
desteven
BeTuned
InnerDrive
Coop
orosseel
smoke2000
Kanter
SpoBo
foxhound
AeroFury
Infin1ty
fulcrum9
pietje666
KiLLa
Dodewaard
Teebee
Software
Jethz
barbapapa5800
fulcrum9
dendemen2004
Hyperz
broli
Byteraver
freazy
Teebee
byter
Luke
alfadude
kakature
Dus toeval is zeker geen optie meer voor dommel. Hopelijk is het tegen morgen gefixt.
-
- Member
-
- Plus Member
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
ik heb zojuist gebeld, maar de computerstem zegt dat ik wordt doorgeschakeld, maar dan zegt ze dat het nummer niet klopt en dan wordt het gesprek verbroken..
Ik heb net gebeld met de technische dienst van Dommel.
Ze zijn zich niet bewust van problemen. Dat snap ik dus niet!
Ik heb doorgegeven dat de snelheid sinds gisterenmorgen drastisch verlaagd is en dat wel meerdere klanten (hier op het forum) er last van hebben.
Ze gingen het nader bekijken wat er aan de hand is en mij terug contacteren.
Ik heb doorgegeven dat de snelheid sinds gisterenmorgen drastisch verlaagd is en dat wel meerdere klanten (hier op het forum) er last van hebben.
-
- Member
Heb net exact dezelfde telefoon gehad, ze zijn blijkbaar nog niet op de hoogte van het probleem, toen ik zei dat er meer mensen waren waarvan ik gehoort had dat deze problemen hadden kreeg ik als reactie dat ze er zich niet over uitspreken dat het hier over een algemeen probleem betreft.orosseel schreef:Ik heb net gebeld met de technische dienst van Dommel.
Ze gaan de zaak in ieder geval escaleren (ik neem aan dat dit wil zeggen dat ze eerst gaan onderzoeken wie hierdoor getroffen is en dan contact opnemen met belgacom die hun netwerk verzorgt).
Nu weet ik niet hoe lang dit gaat duren maar ik neem aan langer dan als het hier om een alleenstaand probleem zou gaan.
Het is wel goed dat ze mensen bellen erover , ze zijn er toch mee bezig al direct van de eerste werkdag, het had erger gekunt.
Ik raad wel aan dat iedereen zo snel mogelijk een ticket aanmaakt met vermelding van traag internet sinds 23 augustus, dan zal alles wel een stuk sneller gaan.
Laatst gewijzigd door InnerDrive 24 aug 2009, 11:24, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Plus Member
- Contacteer:
Ik heb zojuist nog een keer gebeld, kreeg meteen iemand aan de lijn van de Technische dienst dus dat vond ik wel netjes. De persoon vertelde mij dat er al meerdere meldingen waren binnengekomen en dat hij het probleem heeft doorgegeven. Er zou ergens een storing zijn op het netwerk bij Dommel zelf. Hij vertelde mij ook dat ze er intern mee bezig zijn en dat hij verwachten dat het in de loop van de dag is opgelost.
Laten we hopen dat ie gelijk heeft!dendemen2004 schreef:Ik heb zojuist nog een keer gebeld, kreeg meteen iemand aan de lijn van de Technische dienst dus dat vond ik wel netjes. De persoon vertelde mij dat er al meerdere meldingen waren binnengekomen en dat hij het probleem heeft doorgegeven. Er zou ergens een storing zijn op het netwerk bij Dommel zelf. Hij vertelde mij ook dat ze er intern mee bezig zijn en dat hij verwachten dat het in de loop van de dag is opgelost.
Heb ze hier net een ticket gestuurd en ga ze mss later bellen. Ik vind het grappig dat zij er niet bewust van waren. Hebben zij dan geen fail safe dat rood begint te branden als opeens een hele pak users 20x trager surft.
Inderdaad, dommel extreem traag sinds gisteren.
Men dommel netconnect in boechout(03), plus account op't werk in kontich(03) beide uiterest traag, en haal amper 100k/s
Echter ik ben er niet van overtuigd dat het probleem enkel bij dommel ligt... we hebben hier op't werk ook nog een 2de adsl lijn met skynet adsl go op, en deze geeft dezelfde symptonen... Vrij bizar vind ik..., Terwijl een vriend van me in antwerpen en tevens collega met cityconnect full speed thuis haalt (03) en geen latency via dommel...
Groetjes,
Djbase
Men dommel netconnect in boechout(03), plus account op't werk in kontich(03) beide uiterest traag, en haal amper 100k/s
Echter ik ben er niet van overtuigd dat het probleem enkel bij dommel ligt... we hebben hier op't werk ook nog een 2de adsl lijn met skynet adsl go op, en deze geeft dezelfde symptonen... Vrij bizar vind ik..., Terwijl een vriend van me in antwerpen en tevens collega met cityconnect full speed thuis haalt (03) en geen latency via dommel...
Groetjes,
Djbase
Ik denk dat er tot nu toe geen enkel cityconnecter het probleem heeft.djbase666 schreef:Inderdaad, dommel extreem traag sinds gisteren.
Groetjes,
Djbase
Vandaar ik denk dat het probleem bij belgacom ligt, dus dat dommel daar moet zagen en vandaar ze dat ook niet direct gezien hebben, omdat dommel voor adsl1 en vdsl daar van huurt
Cityconnect = eigen bureau netwerk lijkt in orde
Cityconnect = eigen bureau netwerk lijkt in orde
-
- Plus Member
- Contacteer:
Het is opgelost , heb weer de oude vertrouwde snelheid De persoon van de Technische Dienst belt mij zo terug om te vragen of het in orde is.