Dommel = Traag

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Booster
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 aug 2009, 01:02

Ook hier bedroevend traag de laatste dagen : zone 012


Afbeelding
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Hier is even een lijstje van de mensen die hier last van hebben in deze thread om eens een overzicht te hebben:

Booster
desteven
BeTuned
InnerDrive
Coop
orosseel
smoke2000
Kanter
SpoBo
foxhound
AeroFury
Infin1ty
fulcrum9
pietje666
KiLLa
Dodewaard
Teebee
Software
Jethz
barbapapa5800
fulcrum9
dendemen2004
Hyperz
broli
Byteraver
freazy
Teebee
byter
Luke
alfadude
kakature

Dus toeval is zeker geen optie meer voor dommel. Hopelijk is het tegen morgen gefixt.
orosseel
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 aug 2009, 21:57

Nu heb ik precies een betere snelheid, maar het kan tijdelijk zijn natuurlijk nu iedereen slaapt...

Afbeelding

Over enkele uren eens verder bekijken.
InnerDrive
Member
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 18 jul 2008, 14:50

orosseel schreef:Nu heb ik precies een betere snelheid, maar het kan tijdelijk zijn natuurlijk nu iedereen slaapt...

Afbeelding

Over enkele uren eens verder bekijken.


Het gaat hier nog altijd even traag hoor

Afbeelding
Software
Member
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 26 jan 2003, 16:37
Locatie: /dev/null
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Hier is het ondertussen al terug in orde:
Afbeelding
Kanter
Member
Member
Berichten: 76
Lid geworden op: 28 mar 2007, 12:32

Hm, bij mij nog niet...

Zone 03. Hopelijk fixen ze het vandaag :-)
AeroFury
Plus Member
Plus Member
Berichten: 125
Lid geworden op: 10 nov 2006, 22:27

Hier ook terug 4Mbps+... Hopelijk blijft het zo.
Genghis
Pro Member
Pro Member
Berichten: 227
Lid geworden op: 08 dec 2003, 21:32

Ik volg de thread louter informatief, maar het valt op dat Cityconnect klanten geen last hebben/hadden, en al de rest wel (ongeacht locatie).
Lijkt mij sterk op een capaciteitsprobleem.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Al die scarlet en scarlet reseller klanten zitten nu op het BGC netwerk.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
freazy
Member
Member
Berichten: 52
Lid geworden op: 14 aug 2005, 12:39

Hier (zone 056) ietsje beter maar nog niet wat het moet zijn

Afbeelding
KiLLa
Plus Member
Plus Member
Berichten: 115
Lid geworden op: 23 nov 2007, 13:45

Hier is het ook nog niet verbeterd (014, Mol)

Afbeelding
AeroFury
Plus Member
Plus Member
Berichten: 125
Lid geworden op: 10 nov 2006, 22:27

De verbetering was blijkbaar maar van korte duur... Zit terug aan 1Mbps..
Coop
Premium Member
Premium Member
Berichten: 696
Lid geworden op: 29 nov 2006, 20:40

Heb reactie van Dommel gekregen, of het probleem er nog was ? ja dus !

Hopelijk doen ze er iets aan.

zware sites laden niet en youtube gaat voor geene meter.
pietje666
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 25
Lid geworden op: 04 nov 2007, 21:50
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

heeft der iemand al is gebeld ofzo en wat zeiden ze?
dendemen2004
Plus Member
Plus Member
Berichten: 167
Lid geworden op: 17 mar 2007, 11:54
Locatie: 3910 / Neerpelt
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

ik heb zojuist gebeld, maar de computerstem zegt dat ik wordt doorgeschakeld, maar dan zegt ze dat het nummer niet klopt en dan wordt het gesprek verbroken.. :bang:
JM
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 04 jul 2007, 18:15

Nog steeds veel te traag bij mij. Zone 014

Afbeelding
frankv
Member
Member
Berichten: 95
Lid geworden op: 05 jul 2007, 21:01

Hier ook nog altijd traag. Regio Wilrijk. :-(
Kill0rBee
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 aug 2009, 10:28

Hier sinds gisteren ochtend zeer traag (053 zone)
Nu nog steeds. Waardoor ik een live stream waarvoor ik betaald had helemaal niet heb kunnen bekijken. :|

Afbeelding
orosseel
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 aug 2009, 21:57

InnerDrive schreef:
orosseel schreef:Nu heb ik precies een betere snelheid, maar het kan tijdelijk zijn natuurlijk nu iedereen slaapt...

Afbeelding

Over enkele uren eens verder bekijken.


Het gaat hier nog altijd even traag hoor

Afbeelding


Het was inderdaad gewoon doordat iedereen sliep deze nacht, denk ik. Want nu heb ik terug volgende snelheden:

Afbeelding
orosseel
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 aug 2009, 21:57

Ik heb net gebeld met de technische dienst van Dommel.

Ze zijn zich niet bewust van problemen. Dat snap ik dus niet!
Ik heb doorgegeven dat de snelheid sinds gisterenmorgen drastisch verlaagd is en dat wel meerdere klanten (hier op het forum) er last van hebben.

Ze gingen het nader bekijken wat er aan de hand is en mij terug contacteren.
InnerDrive
Member
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 18 jul 2008, 14:50

orosseel schreef:Ik heb net gebeld met de technische dienst van Dommel.

Ze zijn zich niet bewust van problemen. Dat snap ik dus niet!
Ik heb doorgegeven dat de snelheid sinds gisterenmorgen drastisch verlaagd is en dat wel meerdere klanten (hier op het forum) er last van hebben.

Ze gingen het nader bekijken wat er aan de hand is en mij terug contacteren.


Heb net exact dezelfde telefoon gehad, ze zijn blijkbaar nog niet op de hoogte van het probleem, toen ik zei dat er meer mensen waren waarvan ik gehoort had dat deze problemen hadden kreeg ik als reactie dat ze er zich niet over uitspreken dat het hier over een algemeen probleem betreft.

Ze gaan de zaak in ieder geval escaleren (ik neem aan dat dit wil zeggen dat ze eerst gaan onderzoeken wie hierdoor getroffen is en dan contact opnemen met belgacom die hun netwerk verzorgt).

Nu weet ik niet hoe lang dit gaat duren maar ik neem aan langer dan als het hier om een alleenstaand probleem zou gaan.

Het is wel goed dat ze mensen bellen erover , ze zijn er toch mee bezig al direct van de eerste werkdag, het had erger gekunt.

Ik raad wel aan dat iedereen zo snel mogelijk een ticket aanmaakt met vermelding van traag internet sinds 23 augustus, dan zal alles wel een stuk sneller gaan.
Laatst gewijzigd door InnerDrive op 24 aug 2009, 11:24, 1 keer totaal gewijzigd.
HaraldDP
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 31
Lid geworden op: 02 mei 2008, 11:13

Ook hier, in zone 09 al 2 dagen problemen. De snelheid is erbarmelijk :s
estilo
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 aug 2009, 11:16

Hier dus ook al sinds gistere grote problemen met de snelheid. (011, lommel)
Hopelijk gaan ze er snel werk van maken!

Afbeelding

Edit: heeft net een ticket aangemaakt :-)
Laatst gewijzigd door estilo op 24 aug 2009, 11:30, 1 keer totaal gewijzigd.
orosseel
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 aug 2009, 21:57

Inderdaad, zeker iedereen hier op dit forum ticket aanmaken.
Dan krijgen ze bij Dommel ook een beter zicht op de locatie van de problemen, het soort connectie, ...
dendemen2004
Plus Member
Plus Member
Berichten: 167
Lid geworden op: 17 mar 2007, 11:54
Locatie: 3910 / Neerpelt
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Ik heb zojuist nog een keer gebeld, kreeg meteen iemand aan de lijn van de Technische dienst dus dat vond ik wel netjes. De persoon vertelde mij dat er al meerdere meldingen waren binnengekomen en dat hij het probleem heeft doorgegeven. Er zou ergens een storing zijn op het netwerk bij Dommel zelf. Hij vertelde mij ook dat ze er intern mee bezig zijn en dat hij verwachten dat het in de loop van de dag is opgelost. :-)
estilo
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 aug 2009, 11:16

dendemen2004 schreef:Ik heb zojuist nog een keer gebeld, kreeg meteen iemand aan de lijn van de Technische dienst dus dat vond ik wel netjes. De persoon vertelde mij dat er al meerdere meldingen waren binnengekomen en dat hij het probleem heeft doorgegeven. Er zou ergens een storing zijn op het netwerk bij Dommel zelf. Hij vertelde mij ook dat ze er intern mee bezig zijn en dat hij verwachten dat het in de loop van de dag is opgelost. :-)


Laten we hopen dat ie gelijk heeft!
Gimp
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 aug 2009, 11:35

Zelfde probleem hier... Zone 03 (Brasschaat)
Hopeloos om een pagina te openen waar een aantal plaatjes op staan :-(
KiLLa
Plus Member
Plus Member
Berichten: 115
Lid geworden op: 23 nov 2007, 13:45

Hier een MP3 aan het downloaden tegen 10kB/sec, om van te wenen...

heb zonet ook m'n overschakeling naar VDSL2 aangevraagd, dan blijf ik hopelijk in de toekomst gespaard van zulke snelheden...
Bitneuker
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 aug 2009, 11:48

Zone 014 - Herentals

Afbeelding
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Heb ze hier net een ticket gestuurd en ga ze mss later bellen. Ik vind het grappig dat zij er niet bewust van waren. Hebben zij dan geen fail safe dat rood begint te branden als opeens een hele pak users 20x trager surft.
djbase666
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 aug 2009, 12:05

Inderdaad, dommel extreem traag sinds gisteren.

Men dommel netconnect in boechout(03), plus account op't werk in kontich(03) beide uiterest traag, en haal amper 100k/s

Echter ik ben er niet van overtuigd dat het probleem enkel bij dommel ligt... we hebben hier op't werk ook nog een 2de adsl lijn met skynet adsl go op, en deze geeft dezelfde symptonen... Vrij bizar vind ik..., Terwijl een vriend van me in antwerpen en tevens collega met cityconnect full speed thuis haalt (03) en geen latency via dommel...

Groetjes,

Djbase
Gebruikersavatar
kakature
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 11 sep 2006, 19:12
Locatie: Menen

Hier ook niet beter (056) maar goed, ik ben blij dat Dommel er al weet van heeft. 'k Zal toch nog eens gaan zagen voor het geval ze het vergeten zijn :lol:
...
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

djbase666 schreef:Inderdaad, dommel extreem traag sinds gisteren.

Men dommel netconnect in boechout(03), plus account op't werk in kontich(03) beide uiterest traag, en haal amper 100k/s

Echter ik ben er niet van overtuigd dat het probleem enkel bij dommel ligt... we hebben hier op't werk ook nog een 2de adsl lijn met skynet adsl go op, en deze geeft dezelfde symptonen... Vrij bizar vind ik..., Terwijl een vriend van me in antwerpen en tevens collega met cityconnect full speed thuis haalt (03) en geen latency via dommel...

Groetjes,

Djbase


Ik denk dat er tot nu toe geen enkel cityconnecter het probleem heeft.
djbase666
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 aug 2009, 12:05

Vandaar ik denk dat het probleem bij belgacom ligt, dus dat dommel daar moet zagen en vandaar ze dat ook niet direct gezien hebben, omdat dommel voor adsl1 en vdsl daar van huurt

Cityconnect = eigen bureau netwerk lijkt in orde
Bitneuker
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 aug 2009, 11:48

WooHooo Fixed :-D

Afbeelding
Gimp
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 aug 2009, 11:35

Ik zie een lichtpuntje :-)

Afbeelding
orosseel
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 aug 2009, 21:57

Dit gaat de goede richting uit ...

Afbeelding
dendemen2004
Plus Member
Plus Member
Berichten: 167
Lid geworden op: 17 mar 2007, 11:54
Locatie: 3910 / Neerpelt
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Het is opgelost , heb weer de oude vertrouwde snelheid :lol: De persoon van de Technische Dienst belt mij zo terug om te vragen of het in orde is.
smoke2000
Plus Member
Plus Member
Berichten: 155
Lid geworden op: 07 dec 2007, 13:47
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

werkt hier terug normaal
djbase666
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 aug 2009, 12:05

Inderdaad, effe modem af en aan en werkt terug normaa ;)

cool
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”