Ik ben van plan om over te schakelen naar de promotie die momenteel loopt op TV met gratis digi TV. Nu had ik een paar technische vraagjes i.v.m. installatie:
- de decoder hoe wordt deze aangesloten op de TV, via scart?
- als ik een router, die B box neem, ontvangt de decoder dan het draadlose signaal zo op? Of moet er zo'n stekker ook nog aangekocht worden?
- als je verandert van post, is dit dan trager dan gewoon kabelabonnement (heb dit nl. al dikwijls gehoord)?
Technisch installatievraagje
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Via SCART of HDMI (als je TV dit ondersteunt).wim48 schreef:Ik ben van plan om over te schakelen naar de promotie die momenteel loopt op TV met gratis digi TV. Nu had ik een paar technische vraagjes i.v.m. installatie:
- de decoder hoe wordt deze aangesloten op de TV, via scart?
De decoder wordt normaal bekabeld aangesloten aan de BBox2. Je kan echter ook een systeem kopen (ben de naam even kwijt) waarbij je een draadloze verbinding tussen decoder en BBox2 kan opzetten (los van het eventuele draadloze signaal tussen de Bbox2 en je PC(s)).
- als ik een router, die B box neem, ontvangt de decoder dan het draadlose signaal zo op? Of moet er zo'n stekker ook nog aangekocht worden?
Ja. Reken toch gemakkelijk 1 seconde om naar een ander kanaal te schakelen. Als je het gewoon bent, valt het wel mee (je legt je er bij neer). Maar ik herinner me dat ik er me in het begin mateloos aan kon storen.
- als je verandert van post, is dit dan trager dan gewoon kabelabonnement (heb dit nl. al dikwijls gehoord)?
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Voor draadloos (heb nog wat opgezocht): Devolo.
OK, bedankt voor de info.
Ik zit nl. te sukkelen bij Scarlet. Had eerst geïnformeerd voor Telenet, maar dat is een te grote installatie (voor ons toch). En nu met de promotie voor digitale tv (al had ik gezegd dat dit niet binnen kwam, maar toch gratis is en levenslang), denk ik er sterk over na.
OK, bedankt voor de info.
Ik zit nl. te sukkelen bij Scarlet. Had eerst geïnformeerd voor Telenet, maar dat is een te grote installatie (voor ons toch). En nu met de promotie voor digitale tv (al had ik gezegd dat dit niet binnen kwam, maar toch gratis is en levenslang), denk ik er sterk over na.
Nog 2 vraagjes:
- ik heb een DVD recorder. Hoe kan ik opnemen, is dit van de digicorder of van het TV toestel?
- als ik met dat draadloos systeem werk, moet ik dan 1 of 2 stekkers bestellen (zender en ontvanger of alleen ontvanger)?
- ik heb een DVD recorder. Hoe kan ik opnemen, is dit van de digicorder of van het TV toestel?
- als ik met dat draadloos systeem werk, moet ik dan 1 of 2 stekkers bestellen (zender en ontvanger of alleen ontvanger)?
- Devilzown
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 60 keer
Opnemen kan je enkel met de decoder.
Voor tv draadloos dien je een set ruckus of devolo te kopen (99euro oid)
Indien je een tweede tv wilt aansluiten dan moet je gewoon 1 adapter bijkopen (50 euro +-)
Voor tv draadloos dien je een set ruckus of devolo te kopen (99euro oid)
Indien je een tweede tv wilt aansluiten dan moet je gewoon 1 adapter bijkopen (50 euro +-)