Zou ik met volgende tv kaart HAUPPAUGE WinTV-HVR 1300 een goed product kunnen aankopen (ook 2hands)
graag wat inlichtingen van kenners

Neen, zeker niet.ehooghe schreef:Hallo, ik heb me onlangs een 2hands sat ontvanger Technomate tm-10100 ci met een schotel 90 cm en enkelen kop angeschaft. alles werkt goed met een ontvangst van 82% op een gewoon tv toestel. Ik zou echter willen laten werken op pc.
Zou ik met volgende tv kaart HAUPPAUGE WinTV-HVR 1300 een goed product kunnen aankopen (ook 2hands)
graag wat inlichtingen van kenners
Waarom doe je dat zo ?silencer schreef:Ik werk met een dm600 die verbonden is met mn pc via een tv kaart(ingang svideo): bekijk de beellden met dscaler.
Ik kijk met VLC media player naar mijn dm600. Je hebt helemaal geen extra hardware nodig.boulder schreef:Waarom doe je dat zo ?silencer schreef:Ik werk met een dm600 die verbonden is met mn pc via een tv kaart(ingang svideo): bekijk de beellden met dscaler.
Dat snap ik niet goed.
Je DM600 heeft toch TV uitgangen genoeg (SCART RGB, bijv) ?
En een harddisk heeft de jouwe toch waarschijnlijk ook, dus waarom zou je dan via een omweg van Svideo omzetten ?
Inderdaad, dat bedoelde ik dan ook.seagull schreef: Ik kijk met VLC media player naar mijn dm600. Je hebt helemaal geen extra hardware nodig.