automatisch inloggen

Vragen of opmerking aan het adres van de Userbase kan je hier posten. Ook nieuws ivm Userbase wordt hier gepost.
Plaats reactie
MarkDM
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 119 keer

Iedere dag moet ik mij terug aanmelden op dit forum. Nochtans ik vink automatisch aanmelden aan bij het inloggen.
Als ik IE7 afsluit en herstart ben terug automatisch aangemeld. Als ik mijn pc herstart ook.
Maar als er enkele uren tussen zitten dan moet ik gebruikersnaam en wachtwoord ingeven.

Is dat normaal ?

Verder: Mijn startpagina van IE gaat (o.a.) naar nieuwe berichten op Userbase. Voor het aanmelden gaat dat tot meer dan 24 u terug. Als ik dan aanmeld en weer naar 'Nieuwe berichten' ga dan zie ik plots alleen maar de laatste uren. Ik dacht eerst dat er toevallig opgekuist was in tussentijd. Maar het is elke keer zo.

Is dat normaal ?

gr, Mark
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Er is inderdaad nog altijd een probleem met de authenticatiebridge tussen joomla en phpBB. Het beste wat je kan doen is altijd via de portal (www.userbase.be) de site binnen komen. Bij mij geeft het dan geen problemen.
Afbeelding
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

Sub Zero schreef:Er is inderdaad nog altijd een probleem met de authenticatiebridge tussen joomla en phpBB. Het beste wat je kan doen is altijd via de portal (http://www.userbase.be) de site binnen komen. Bij mij geeft het dan geen problemen.
Lost niets op. Altijd moet ik opnieuw inloggen.

Irritant moet ik zeggen
liger
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

ik blijf op de site niet aangemeld maar op het forum wel.
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Verder: Mijn startpagina van IE gaat (o.a.) naar nieuwe berichten op Userbase. Voor het aanmelden gaat dat tot meer dan 24 u terug. Als ik dan aanmeld en weer naar 'Nieuwe berichten' ga dan zie ik plots alleen maar de laatste uren. Ik dacht eerst dat er toevallig opgekuist was in tussentijd. Maar het is elke keer zo.
Voor het aanmelden zie je normaal een overzicht gebaseerd op een gast cookie die je hebt gekregen. Na het inloggen zie je normaal gezien de werkelijke topics die jij nog niet gelezen hebt.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
MarkDM
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 119 keer

Goztow schreef:Voor het aanmelden zie je normaal een overzicht gebaseerd op een gast cookie die je hebt gekregen. Na het inloggen zie je normaal gezien de werkelijke topics die jij nog niet gelezen hebt.
Dit vind ik maar een vervelende feature. Als je niet onmiddellijk reageert is het weg de volgende keer. En dan mag je beginnen te zoeken als je toch nog wil reageren.
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Daarom noemt het volgens mij ook "toon nieuwe berichten" en niet "toon alle ongelezen berichten". Het toont volgens mij enkel alle ongelezen posts sinds je laatste login.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Daar zou je http://www.userbase.be/forum/search.php ... ive_topics voor kunnen gebruiken...
Plaats reactie

Terug naar “Userbase: Aankondigingen, vragen en suggesties”