Iedere dag moet ik mij terug aanmelden op dit forum. Nochtans ik vink automatisch aanmelden aan bij het inloggen.
Als ik IE7 afsluit en herstart ben terug automatisch aangemeld. Als ik mijn pc herstart ook.
Maar als er enkele uren tussen zitten dan moet ik gebruikersnaam en wachtwoord ingeven.
Is dat normaal ?
Verder: Mijn startpagina van IE gaat (o.a.) naar nieuwe berichten op Userbase. Voor het aanmelden gaat dat tot meer dan 24 u terug. Als ik dan aanmeld en weer naar 'Nieuwe berichten' ga dan zie ik plots alleen maar de laatste uren. Ik dacht eerst dat er toevallig opgekuist was in tussentijd. Maar het is elke keer zo.
Is dat normaal ?
gr, Mark
automatisch inloggen
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
- Contacteer:
Er is inderdaad nog altijd een probleem met de authenticatiebridge tussen joomla en phpBB. Het beste wat je kan doen is altijd via de portal (www.userbase.be) de site binnen komen. Bij mij geeft het dan geen problemen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 299 keer
Lost niets op. Altijd moet ik opnieuw inloggen.Sub Zero schreef:Er is inderdaad nog altijd een probleem met de authenticatiebridge tussen joomla en phpBB. Het beste wat je kan doen is altijd via de portal (http://www.userbase.be) de site binnen komen. Bij mij geeft het dan geen problemen.
Irritant moet ik zeggen
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Voor het aanmelden zie je normaal een overzicht gebaseerd op een gast cookie die je hebt gekregen. Na het inloggen zie je normaal gezien de werkelijke topics die jij nog niet gelezen hebt.Verder: Mijn startpagina van IE gaat (o.a.) naar nieuwe berichten op Userbase. Voor het aanmelden gaat dat tot meer dan 24 u terug. Als ik dan aanmeld en weer naar 'Nieuwe berichten' ga dan zie ik plots alleen maar de laatste uren. Ik dacht eerst dat er toevallig opgekuist was in tussentijd. Maar het is elke keer zo.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op
te klikken
![Afbeelding](https://userbase.be/forum/images/icons/karmabar_thanks_red.gif)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 119 keer
Dit vind ik maar een vervelende feature. Als je niet onmiddellijk reageert is het weg de volgende keer. En dan mag je beginnen te zoeken als je toch nog wil reageren.Goztow schreef:Voor het aanmelden zie je normaal een overzicht gebaseerd op een gast cookie die je hebt gekregen. Na het inloggen zie je normaal gezien de werkelijke topics die jij nog niet gelezen hebt.
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Daarom noemt het volgens mij ook "toon nieuwe berichten" en niet "toon alle ongelezen berichten". Het toont volgens mij enkel alle ongelezen posts sinds je laatste login.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op
te klikken
![Afbeelding](https://userbase.be/forum/images/icons/karmabar_thanks_red.gif)