Overschakeling Tele2allin naar Tele2trio

Plaats reactie
Computerleek
Member
Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 11 jan 2006, 22:21
Locatie: Hoeselt

Een tiental dagen geleden heb ik een overschakeling van Tele2allin naar Tele2Trio aangevraagd, maar nu werkt mijn telefoon al een 4 tal dagen niet meer. Volgens de helpdesk zou er een fout zijn gemaakt bij de overschakeling en ging dit enkele dagen duren. Zijn er hier nog mensen die dit probleem ook al hebben meegemaakt.
HANs
Pro Member
Pro Member
Berichten: 350
Lid geworden op: 09 dec 2005, 12:28
Bedankt: 1 keer

Bij mij werkt telefoon ook al enkele dagen niet maar ik heb niks met overschakeling te zien.
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1263
Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
Locatie: Zuiderkempen
Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
Bedankt: 52 keer

zelfde hier.
ik heb al vorige week oproepdoorschakeling(om zo toch bereikbaar te kunnen zijn) aangevraagd maar deze is ook nog niet active...
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1235
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

SplinterByte schreef:zelfde hier.
ik heb al vorige week oproepdoorschakeling(om zo toch bereikbaar te kunnen zijn) aangevraagd maar deze is ook nog niet active...

Werkt uw vaste lijn zomaar niet, of ben je ook aan het overschakelen naar T2Trio?

Ik vind het heel vreemd. Wat er eigenlijk zou moeten gebeuren is "mobiel" toevoegen aan uw abonnement. Wat heeft die vaste lijn daar nu mee te maken?

Hier geen problemen met de vaste lijn verder.
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1263
Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
Locatie: Zuiderkempen
Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
Bedankt: 52 keer

Nee, ik ben niet aan het overschakelen, had ik er bij moeten zeggen...
Computerleek
Member
Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 11 jan 2006, 22:21
Locatie: Hoeselt

Al 7 dagen zonder telefoon, helpdeskers zeggen dat ik niet elke dag moet bellen of mailen, hierdoor gaat het probleem toch niet sneller opgelost zijn. Volgens hun kan het enkele dagen of weken duren. :bang:
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”