Overschakeling Tele2allin naar Tele2trio
-
- Member
- Berichten: 60
- Lid geworden op: 11 jan 2006, 22:21
- Locatie: Hoeselt
Een tiental dagen geleden heb ik een overschakeling van Tele2allin naar Tele2Trio aangevraagd, maar nu werkt mijn telefoon al een 4 tal dagen niet meer. Volgens de helpdesk zou er een fout zijn gemaakt bij de overschakeling en ging dit enkele dagen duren. Zijn er hier nog mensen die dit probleem ook al hebben meegemaakt.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1263
- Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
- Locatie: Zuiderkempen
- Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
- Bedankt: 52 keer
zelfde hier.
ik heb al vorige week oproepdoorschakeling(om zo toch bereikbaar te kunnen zijn) aangevraagd maar deze is ook nog niet active...
ik heb al vorige week oproepdoorschakeling(om zo toch bereikbaar te kunnen zijn) aangevraagd maar deze is ook nog niet active...
- Dfrog
- Elite Poster
- Berichten: 1235
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
- Locatie: Beerse
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 22 keer
Werkt uw vaste lijn zomaar niet, of ben je ook aan het overschakelen naar T2Trio?SplinterByte schreef:zelfde hier.
ik heb al vorige week oproepdoorschakeling(om zo toch bereikbaar te kunnen zijn) aangevraagd maar deze is ook nog niet active...
Ik vind het heel vreemd. Wat er eigenlijk zou moeten gebeuren is "mobiel" toevoegen aan uw abonnement. Wat heeft die vaste lijn daar nu mee te maken?
Hier geen problemen met de vaste lijn verder.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1263
- Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
- Locatie: Zuiderkempen
- Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
- Bedankt: 52 keer
Nee, ik ben niet aan het overschakelen, had ik er bij moeten zeggen...
-
- Member
- Berichten: 60
- Lid geworden op: 11 jan 2006, 22:21
- Locatie: Hoeselt
Al 7 dagen zonder telefoon, helpdeskers zeggen dat ik niet elke dag moet bellen of mailen, hierdoor gaat het probleem toch niet sneller opgelost zijn. Volgens hun kan het enkele dagen of weken duren. 
