Dat is inderdaad jammer dat helemaal geen details bij jouw post is.
Ik heb sinds zondag ook iets bizar aan de hand. Zondag morgen was mijn dommel City connect plots weg. Lichtje sync op modem blijf af en na meerdere resets niks.
Maandag ochtend naar dommel gebeld, en iemand van technische dienst ging terugbellen. Tegen de middag hadden ze gebeld, met voorstel om paar testen te doen, “reset modem, kijk kabels na, …” Ik had al mijn modem bij mijn buurman genomen en getest(gewoon ADSL, geen ADSL2+), dus was ik bijna zeker dat het niet aan ADSL Modem/Router ligt. Iemand ging langskomen.
Rond 15u had ik al Belgacom technieker aan de lijn dat hij ging binnenspringen(telefoonlijn is discovery van BC). Super snel, en was al heel blij.
Technieker heeft zijn modem aangehangen, lichtje van sync direct begon te branden. Mijn modem niet. Conclusie modem kapot.
Ben direct een andere modem gaan kopen, Maar krijg nog steeds geen sync. Lichtje van die nieuwe Level1 modem blijft flikkeren. Het was al iets beter op mijn Linksys lichtje bleef af.
Na bijna 30min krijg ik toch sync maar snelheid was 8,4Mbit, vond ik het wel heel raar. Zitten beetje met instellingen spelen, maar wordt niet beter.
Plots kreeg ik in mijn hoofd om mijn oude Linksys modem, factory settings aanzetten. Nu modem kon wel synchroniseren op mijn lijn.
Nu een lange verhaal kort maken, blijkbaar is er toch iets op lijn verandert. Nu moet ik op mijn modem
DSL Modulation :
MultiMode Kiezen ipv
ADSL2+
Nadeel, snelheid is rond 10Mbit, plus een ADSL Modem/Router gekocht voor niks!
Morgen ga ik weer naar Schedom bellen, hopelijk krijg ik wat uitleg.
![Afbeelding](http://users.telenet.be/ws35772/dommel/Multi.jpg)